ďakujem za aktualizáciu mapky k 1.10, len škoda, že ste opäť zabudli zakresliť zastávku "bosákova" (pri trhu) pre 96/196 v smere na Prokofievovu
a Prokopa Veľkého je podľa nového CP vráteý pôvodný názov až od 5.10.
"v areáli odťahovej služby "? a prečo nie na Hviezdoslavovom, nám, SNP či na Kapucínskej? ? 1/lebo tam možno prezentovať iba busy 2/lebo je už vonku zima?
btw. to teraz bude dpb verejne prezentovať (samozrejme, za účasti šéfa magistrátu a kandidáta na šéfa VÚC, ktorý po X rokoch zistil, že sa volá zÁhradník) každý voz, ktorý kúpi? mohli by v rámci toho prezentovať aj faktúry, čo tieto divadlá vlastne ľudí stoja a koľko by stáli, keby tie isté vozy nakupoval nejaký súkromník zo SVOJICH peňazí...
Bratislava - Prezentácia nového ťažkotonážneho vyslobodzovacieho vozidla - IVECO TRAKKER sa uskutoční o 11.00
h v areáli odťahovej služby DPB a.s. – Bazova 6.
IVECO TRAKKER je ťažkotonážne vyslobodzovacie vozidlo, ktoré sa bude využívať pri riešení mimoriadnych dopravných situácii, pri ktorých je účastníkom aj vozidlo nad 3,5 tony.
Veľmi by ma zaujímalo, prečo električka č.7 začína jazdiť až po 8,00, keď sú už všetci žiaci a študenti v školách a tlačenica prakticky skončila. Priznávam, jazda touto električkou po 8,00 je veľmi príjemná, ale môžem to využiť iba jedenkrát za dva týždne. Inak každý deň pred 8,00 nastupujem na Obchodnej, kadiaľ chodí do 8,00 jediná električka č.5 a to až v 12 minútových intervaloch.čo je ráno dosť široký interval. Preto by som ja a určite aj ostatní cestujúci, privítala, keby električka č.7 jazdila pred 8,00 nie po 8,OO.
Tá vyrovnávka je asi tak jediné, čo by som si tadiaĺ (okrem Lv) natrasoval. U tých áut, keďže tie sú síce ľahké ale majú veľký jazdný odpor, by som už intenzívne počítal, či by sa mi to neoplatilo viezť okolo.
Neviem ci to tu uz bolo, ale na zastavke Saleziani smer Ruzova dolina uz opat spustili prednostne pustanie trolejbusu zo zastavky (kratko pred naskocenim zelenej) ? ? ?
Ešte posledný krát opakujem, nikde som netvrdil, že tam bude jazdiť všetka nákl. doprava, spomínal som výluky a pod. Napr. vo Viedni sú tam trasované pravidelne Nex s autami a prázdne súpravi, ktoré nepotrebujú príprah...už to asi tretíkrát píšem.
Kupovanie lístka u vodiča by bolo vhodné hlavne pre turistov nakoľko u nich si nie je možné kúpiť lístok cez SMS. Nemyslel som na pokladnicu ako má Slovak Lines, ale napr., že by mal vodič pri sebe hodinové lístky len celé a k tej cenne by sa prirátalo napr. 15% alebo aj 20% (to preto aby sa to neznaužívalo)...
ufo tvrdí, že 25 promile. Ja som nijaký materiál k TEN-T, ktorý by uvádzal sklony, nečítal, ale myslím, že 25 nebude ďaleko od pravdy, keďže od ŽST Petržalka po Dunaj je len cca 2 km a trať musí sklesať o pekných pár metrov nižšie. (Pre duálnu trať sa počíta so sklonom 40 promile.)
Laminátku uvádzam ako príklad. Bez ohľadu na to, čo za mašinu na čele vlaku, na 7 promile cez ÚNS utiahne podstatne ťažší náklad, než na 25 promile cez tunel, hoci pomer normatívov hmotnosti môže byť iný.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kecho