Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mike #138119:
Ja som už niekde aj čítal, že by mohli prísť do konca roka. ? Len neviem v ktorom médiu to bolo...
Reakcia na: boxcar #138117:
Citelisy do konca októbra, meďáky - okolo nich je nejaké podozrivé ticho.
Reakcia na: boxcar #138117:
V daktorých novinách bolo písané,že zvyšné Citelisy by mali prísť do 15.10.
Vie sa, kedy príde zvyšných 19ks Citelisov a kedy 10ks Mercedesov na L21?
Reakcia na: no.ev.di. #138113:
Na to nie je čas, teraz treba variť guláš: http://branozahradnik.sk/
Reakcia na: no.ev.di. #138111:

Otázka je, jestli je to pravda. Pamatuju si, že při začátku provozu tramvají 14T byl problém s nějakým madlem u kloubu, který při provozu skřípnul nějakou holčičku. Okamžitě držní úřad zakázal jízdy a tyč byla demontována. Pochybuju, pokudje to pravda, že by SOR NB18 mohl vyjet do ulic. Osobně se přikláním k názoru, že je to opět Ďuranova nafouknutá bublina a že problém nebude tak horký, jako se jeví.

Mimochodem o Ďuranovi a DP-areně výmluvně hovoří i názory jeho kolegů - viz. Tehpupinek k-report

..."Já nevím, DP-aréna vždycky kapku přeháněla, počkám, až to uvidím live.

Mimochodem, k DP-aréně: Přestože jsem s katastrofickými scénáři p. Ďurana prakticky nikdy nesouhlasil, respektoval jsem ho minimálně jako kolegu. V poslední době jsem si na něj, bohužel, musel upravit názor. Člověk, jež nedokázal dostát jedné ze svých nejdůležitějších povinností, by v sobě měl (a je to můj názor, nikomu ho nevnucuji) najít dostatek soudnosti a přestat v oblasti dopravy kritizovat kohokoli a cokoli. Bohužel jsem celkem přecenil jeho charakter a musím říct, že mě dost uráží, když se v rámci DP mediálně angažuje člověk, jež propil papíry."...
Reakcia na: Martin Fundárek #138094:
A prečo by nemohli na 25 promile jazdiť nákladné vlaky, keď jazdia aj na väčších sklonoch u nás? Prosím vysvetliť. (A v prípade porovnávanej trate vo Viedni je to znova také isté...)
DOTAZ : Urobil DPB konkrétne kroky pre to aby Mercedesy Capacity aj do Bratislavy prišli, okrem neustáleho výdatného chvastania sa aké autobusy vysúťažil a aké sú jedinečné, super, veľkokapacitné atď.?! Mám tým na mysli, či už objednal DPB nejaké kusy.
Napíšem sem ten návrh BID nech si ho pozrie čo najviac ľudí čo tu prispieva ? dúfam, že sa návrh bude aspoň trochu páčiť, keď už som nad tým strávil nemálo času. Hlavne som rovnomernejšie a spravodlivejšie voči deleniu v ostatných zóna rozložil rad 7xx,na Záhorí som niektoré dediny dal spolu (viď zóny : 237,242,257,267), rovnako som spravil menšie posuny v rade 4xx (ex-6xx) :
210 - Stupava, Marianka
217 - Borinka
220 - X
225 - Zohor
227 - Košariská
230 - Vysoká pri Morave
232 - Láb, Plavecký Štvrtok
235 - Lozorno
237 - Pernek, Jablonové, Pezinská Baba
240 - Záhorská Ves
242 - Suchohrad, Jakubov
245 - Malacky, Kostolište
247 - Kuchyňa
250 - X
252 - Gajary
255 - X
257 - Rohožník, Sološnica
260 - Malé Leváre, Veľké Leváre
265 - X
267 - Plavecký Mikuláš, Plavecké Podhradie
270 - Závod
275 - Studienka
277 - X
280 - X
310 - Svätý Jur
315 - Čierna Voda
320 - Limbach, Pezinok
325 - Chorvátsky Grob, Slovenský Grob, Viničné
330 - Pezinská Baba, Vinosady, Modra
335 - Svätý Martin, Blatné, Šenkvice
340 - Dubová, Píla
345 - Vištuk, Báhoň, Kaplná
350 - Častá, Doľany
355 - Štefanová, Jablonec, Budmerice
410 - Zálesie, Ivanka pri Dunaji
420 - Bernolákovo, Nová Dedinka, Veľký Biel
430 - Boldog, Senec, Kráľová pri Senci, Tureň
435 - Hrubý Šúr, Kostolná pri Dunaji, Hurbanova Ves
440 - Čataj, Veľký Grob, Reca, Igram
445 - Nový Svet, Hrubá Borša
510 - Miloslavov, Malinovo, Most pri Bratislave
515 - Rovinka, Kalinkovo, Dunajská Lužná
520 - Tomášov, Vlky
525 - Alžbetin Dvor, Hamuliakovo
...ďakujem za pozornosť ?
Reakcia na: m@rtin #138087:
ja reprodukujem to, čo som čítal, takže moc ti tej teórie neosvetlím. Vzhľad nikomu neublíži na zdraví a už vôbec nie ten čo majú vozidlá rady NB. Avšak ak chyba na točni ohrozuje zdravie cestujúcich je to na pováženie. Mýlim sa?
Reakcia na: Martin Fundárek #138096:
tak ako potom vysvetliť celý ten humbug okolo Solarisov? Čo podľa teba Solaris zvrzal a čo DPB?
Reakcia na: Martin Fundárek #138101:
vypracoval som to a spísal v Exceli, ak chceš môžem ti to poslať na posúdenie.
Reakcia na: Martin Fundárek #138103:
uznávam, pomýlil som sa,
nasledujúce obdobie - druhá polovica 70´rokov, po predĺžení trate do Dúbravky, už bola so súbehom L 29 a električky,
Reakcia na: Martin Fundárek #138102:
asi Vám unikol možný rozdiel medzi plánom a skutočnosťou,
výkres doprava obsahuje jasnú líniu popod Molecovou, ďalej popod podchod a H.Meličkovej, križuje vnútrobloky a Tománkovu a povedľa J.Stanislava a pod Nad lúčkami sa vracia podo línie Karloveskej niekde pre Nám. sv. Františka,
už dnes možno prepdokladať, že táto trasa nie je reálna, lebo
na mieste, kde je zakreslená jediná stanica už niekto postavil bytový dom na základe súhlasu, viem, že nie je problém pokopať, ale lacnejšie i bezpečnejšie bude trať i podzemnú stanicu posunúť, takže predpokladám, že potom to bude to "lízanie",
Reakcia na: Martin Fundárek #138095:

kde to tam je, že pri akomkoľvek vlaku zo žst. Petržalka?
koľko vlakov sa predpokladá za hodinu zo žst. Petržaka?
RE dispecer

(Re #93075 cica: 7939/40 je od stvrtka mimo prevadzky,odisla jej prevodovka na druhom voze . )

hm nic o tom neviem ?
Reakcia na: Valec #137954:
Nie je to zlé, kapacitne plus-mínus postačujúce. Len tri drobnosti mi tam vadia:
1. Zbytočné prečíslovanie linky 12 na 4.
2. Príliš častá zmena intervalu (od 19.00 10 min., od 19.30 12 min., od 20.00 15 min.) je nevhodná - radšej by som podržal interval 10 min. až do 20.00, náklady nie sú vysoké; treba mať na pamäti, že zmeny intervalu môžu čiastočne rozhasiť preklady v smere z centra.
3. Posilové spoje linky 9 by som neukončoval na Poštovej, je to dosť mätúce (a myslím, že vcelku zbytočné z hľadiska minimálnej úspory vzkm, resp. súprav).
Reakcia na: vlado13 #137800:

Jedna drobná chybička - nie 28, ale 29. A jedna podstatná chyba - v čase, keď jazdila linka 7 do Karlovky, končila linka 29 pri Riviére. Na Hviezdoslavovo nám. bola predĺžená až v roku 1973 alebo 1974, avšak to už bola električková trať mimo prevádzky (cca od roku 1970, najneskôr od 1972).
Reakcia na: vlado13 #138040:
„ak sa v ÚPN píše o DD ako "zastávke" NKS, je možné, že by to bolo iba také nazvanie, ale v skutočnosti by trať DD iba lízla,“
Aké „je možné“? K územnému plánu je predsa aj grafická príloha, z ktorej je zrejmé, či lízne alebo nelízne.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement