Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: kecho #137736:
rečí sa vedú a chlieb sa je, aké je záruka, že racionalizácia prežije rok 2012?
ak sa o organizácii dopravy na Starom moste v priebehu pol roka objavia 3 - 4 informácie, z ktorých každá znamená vačšiu - menšiu zmenu predchádzajúcej "zaručenej" budúcnosti, prečo o vyjadrení pochybností nad prežitím súčasnej trasy jednej linky písať "bububu"?
po moste Apollo určite bude premávať viacero liniek, len či bude aj taká, aby vyhovovala "kritériám" spojenia Háje - AS MN?
Reakcia na: Preßburg.Germane #137562:
Ja zopakujem svoju otázku - a načo by to bolo kua šotodobré, to zreteľné odlíšenie trakcií? To keď pôjde na 202 trolejbus, tak to bude T71 a keď tam pôjde autobus, tak to bude A71?
Ako som už raz bol povedal, rozlišovanie trakcie medzi T a A je nielenže zbytočné, ale aj vyslovene kontraproduktívne.
Praha že má stabilné označovanie? To, že každého pol roka jazdí tá isdtá linka niekam inam, je stabiltia?
Budapešť má stabilné označovanie? Práve dnes, keď po dlhých desaťročiach stability boli krátko po sebe dve megazmeny?

Inak si napísal krásny príspevok, v ktorom si nepovedal prakticky nič (oblastné označovanie nemusí byť zlé ale v podstate je to blbosť, je dobré mať oddelene označené trakcie, aj keď sú s tým problémy atď.).
Reakcia na: ear4 #137674:
Aj ja cestujem denne 88-čkou a môžem povedať,že tam nič nehrkoce.
Reakcia na: ear4 #137674:
K tým NP busom:k tomu vysvetleniu ti dávam za pravdu.
Reakcia na: vlado13 #137599:
"len aby L88 premávala po súčasnej trase aj po reorganizácii" bububu? nebola "racionalizácia" v 09/2005 aj so zohľadnením budúcej trasy električky? napr. tuším mala byť následne zrušená 95 + po moste Apollo nebude premávať nič? ?

Re #137616 Mikimaus: taká otázka tu už padla #137375), len vtedy nejako zapadla prachom v čs vzťahov a DD 🙂
Re #137623 enge2: dnes je 5.10. takže by už mali byť tu...
Re #137626 no.ev.di.: v skratke - aby sa niekto nabalil, lebo niekto nevie odbočiť z vedľajšej a namiesto toho, aby tam dali zákaz, keď je to vraj také nebezpečné, tak tam šupli svetlá...
Re #137627 enge2: aj tam? ? som si myslel, že tam budú kopať iba blikačku, maximálne osvetlenie prechodu...
Re #137628 no.ev.di.: pri auparku - obratisko L50 ?
Re #137629 no.ev.di.: ani tam nie sú potrebné, ale zaujímavé je, že pri STU (kde sa minule vykoľajila 16tka) fyzicky sú, ale nefungujú...
Re #137631 Puki: význam nemajú žiadny. stačil by tam jeden policajt ráno pri ceste do školy rovnako aj na Lachovej sa v pohode dalo dostať cez cestu (okrem toho sú semafory pri pošte, takže tam keď naskočí červená, tak sa to áut zastaví) som zvedavý, kam ešte šupnú ďalší semafor - na Gettingova*Mamateyova ešte nie je ? čo som rátal, tak veselšie to bude mať 88čka - CSU - 7 semaforov na 5 zastávok... nám Hraničiarov (chodci), Hraničiarov*Dostihová dráha, Albert(chodci), Lachova, výjazd od Lidlu, Šustekova, Euba
btw. neviem, či náhodou nechystajú aj semafory pri Albere, na poslednej druhej odbočke pred CSS pri poliklinike. ono tam je totiž čosi pokreslené na tom stredovom ostrovčeku...
Re #137634 Emo: ani nespomínaj, toho vola, ktorý to tam vymyslel (aj toho, ktorý začal stavať na mieste, odkiaľ nie je pripojenie na cestnú sieť), by som rád videl...
Re #137635 Technopol: mne sa veľmi "páči", keď 84ka ráno o šiestej stojí na prázdnej križovatke, lebo nejaký iniciatívec semafory už zapol... čo na tom, že v žiadnom smere nič nejde, ale ísť dve minúty trasu Šustekova-Bosákova, "lebo 2 semafory, ktoré nenadväzujú", je fakt zážitok...
Re #137649 luky133: lenže oni chudáci sa to až prvého dozvedeli, že od prvého fungujú smsky, rovnako ako to, že môžeš dať bicykel do busu ? btw, dobre že si ju neposlal, lebo by si nás pokutou ukrátil minimálne o jeden bus 🙂
Re #137669 Peto02: podľa gramatiky to bude zamaskovaný sati 🙂
Re #137673 810zssk: určite je na obtiaž, ako keď som videl vodiča 83ky, keď ešte končila na Dostihovej, ako cez víkend na prvej zastávke v smere do Du do prázdneho kĺbového busu odmietol zobrať dva kočíky...
Re #137679 Petto: skôr DPB nechce mať nič spoločné so Solarisom, inak by si jeho predstavitelia sr*li do úst - aj keď...zas by to nebolo po prvý raz...
Re #137734 kacka: to je taký zaslúžilý všeumelec... branislav zahradník-len on to dokáže 😉 btw. všimli ste si, že na bilboarde (už som dnes jeden ráno videl v Pe pri TPD, hneď ma to ráno prebralo) má napísané "Záhradník" on už ani nevie, ako sa volá? ?
Reakcia na: AAA #137732:
Lenže ani po rekonštrukciách sa počet sedadiel nezvyšuje.
Reakcia na: luky133 #137726:
"V súčasnosti je stále poslancom Miestneho zastupiteľstva bratislavskej mestskej časti Karlova Ves, Mestského zastupiteľstva hl. mesta Bratislavy aj Bratislavského VÚC, je členom Občianskeho klubu, ktorý založili odídenci z SDKÚ-DS." hmm to kedy vsetko stiha? ?
Reakcia na: no.ev.di. #137690:
Mohol by si sa obcas rozhliadnut okolo seba a pochopit, ze na prototypoch hlavne testovali trolejbusovu vyzbroj v karoserii SOR. (A dufali v predaj na vychod, ale asi to akosi nevyslo.) A s prototypmi NB mali samo o sebe dost veci na doladovanie. A teraz vyzera, ze sa postupne odvazia aj na radu NB. http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=6768
Reakcia na: drink #137715:
Lenže T3 sú poplatné dobe svojho vzniku a najmä verzie pre ZSSR boli usporiadané tak, aby sa tam nasardinkovalo čo najviac proletariátu.
co nam najvyssi z najvyssich DPBZ zajtra asi prezradi na jeho stranke ? ?
Reakcia na: no.ev.di. #137729:
Nezbierali sa podpisy u vodičov a zamestnancov DPB za príslubu peňažného bonusu? ? ? ?
Reakcia na: luky133 #137726:
Len imbecil by ho mohol zvoliť, lebo aj nemtavý pochopí, že on je len opakovací papagáj, trapko čo nič nevie, okrem rozdávania úsmevov a priblbých interview + robenie si reklamy kde sa dá. Ešte by som bol zvedavý kde našiel toľko idiotov čo mu to podpísali ?
Reakcia na: no.ev.di. #137723:
Hovorím, čo som videl a počul, tak tie busy neboli po dodávke "chrontavé". Proste potrebovali iba prečistiť. Lepší príklad by skôr bol u B741 (i keď tých v NR dosť nebolo, vlastné mala vlastne 3 a to už sem-tam jazdí 137AP, a aj to je Rošero-P, krásna B741), alebo niektoré B732 by mohli ísť príkladom (rokom výroby 1994, 193/7/9AP napríklad). Napríklad dosť popísané sú niektoré Ekobusy, tie už tak čisté nie sú. A aj BN12... prímestské busy, NR-260BE (C744.24 1989) bola pri svojom konci strašne špinavá. Prípadne aj Ikarusy 280.08 nevyzerali pri svojom konci vyložene zle. I keď, pravda, Veolia do ich musela investovať až príliž. Takže taká svätá Veolia nie je. Ale nie je to ani zlé. ?

Re #137726 luky133: Nech,nech ide. ? ?
Reakcia na: luky133 #137725:
25 Tr nepatrí k LE ?
Reakcia na: Petto #137722:
Všetky low-entry nemajú viď 25Trky, ale to je zase klbák preto sa asi dal urobiť prechod bez schodu...
Reakcia na: Petto #137722:
BN áno, NB nie. Teda neviem, v NB12 som teda ešte necestoval (ale mohol, Veolia ich v Nitre testovala áaa, veľa). NB18 má vyvýšené miesto podlahy pri zadnej poháňanej náprave. A potom samozrejme vyššie položené sedadlá. Niektorí to považujú za problém, mne to napríklad nevadí. Keď stojíš, tak sa tam aj tak nedá strčiť. A keď sedíš, tak sa tam nejak už vydlápeš. ?
Reakcia na: Bubak #137720:
s tou dezinfekciou a vyčistením Van Hoolov to treba ísť do Veolie a získať know-how, ako to vlastne robia ? lebo firma, ktorú si najal DPB, nie nie a uspieť v boji so špinou ?

Koľko vôbec stálo to čistenie vozidiel náš DPB?
Reakcia na: luky133 #137719:
nemajú BN verzie náhodou 2 schody ??? Okrem toho všetky LOW entry busy majú schody tak isto ako BNka - aj taký IVECO CROSSWAY LE a ten okrem toho je vzadu ešte bohovsky nízky,ale aspoň to vyzerá ako bus a nie ako nejaký hrbatý lepenec.
Reakcia na: Petto #137718:
a na takej L30,37 a iných linkách to nespôsobuje meškania? Treba sa s tým zmieriť, že raz sa SORy možno dostanú aj na L99 a jazdný čas sa trochu predĺži. Určite je to oveľa znesiteľnejšie keď sa jazdná doba predĺži kvôli otváraniu dverí, ako keď to spôsobuje NEpreferencia MHD, zbytočné pridávanie semaforov a pod. Ak sa raz dostanú na L99 SORky, tak to bude jednorázové predĺženie jazdnej doby, už pomalšie sa dvere zatvárať nebudú. Za to nové semafory a dopravné "riešenia" môžu vytrvalo stav zhoršovať.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.