Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: eripmav #137583:
na prvý pohľad je to lepšie, ale je to na zlikvidovanie Dulovho nám.,
myslím si, že by bolo lepšie, aby z trasy na Trnavské mýto bola urobená odbočka na Landererovu a odtiaľ na Košickú, zároveň by sa vytvorila možnosť neskôr, až by bola na to vôľa a peniaze, zokruhovať trať električiek v Petržalke cez most Apollo, čo malo byť samozrejmosťou už pri jeho prírpave,
Reakcia na: no.ev.di. #137580:
myšlienka je to zaujímavá, len škoda, že vedenie mesta ju nezrealizovalo už pred 20 rokmi, ani pri poslednej rekonštrukcii Dostojevského sa v prospech takého riešenia nič neurobilo, ani pri schvaľovaní projektov na Pribinovej, ani pri príprave ÚPD zóny Chalúpkova,
ako by ste si predstavovali napojenie na Petržalskú radiálu? cez Starý most? ako si predstavujete líniu späť do Petržalky?
čo by ste boli ochotní "obetovať", ak by ste mohli o tom rozhodnúť sám?
Reakcia na: Roan #137597:
Na nocnej doprave standardny predplatny listok (elektricenka) neplati. Mozes vsak vyuzit zvyhodnenu cenu 70 centov (t.j. iba jeden hodinovy listok namiesto dvoch). Taktiez si mozes za 3,30 EUR mesacne dokupit k elektricenke neobmedzene cestovanie nocnymi spojmi.
Reakcia na: no.ev.di. #137575:
len aby L88 premávala po súčasnej trase aj po reorganizácii, ktorá je pripravovaná, možno sa dočkáme racionalizácie - autobusom z Hájov na žst. Petržalka a odtiaľ vlakom na AS MN, alebo autobusom k električke, ňou na Šaf. nám., odtiaľ autobusom na AS MN, ale taký asi už nebude, tak pekne na Dostojevského pešo (cca 300 m) alebo električkou na Špitálsku a tam prestup na t-bus na Rajskej, kto by chcel využívať budúce električky maximálne, môže pekne na Krížnu a na Karadičovej na t-bus, ktorý ho zavezie takmer pred AS MN, no nevyužite to, keď nová električka nebude mať konkurenciu ?
Reakcia na: no.ev.di. #137524:
po prvé, písmen latinky je myslím 26. Po druhé, aj Praha má oddelené rady pre električky a autobusy, aj keď zastavujú na viacerých zastávkach spoločne, presne pri tom istom označníku. Tu ide o politiku: majme alebo nemajme číslovanie nejako delené, ale neprečíslovávajme linku, ktorá tým nemení trasu LEN PRE TO SAMOTNÉ PREČÍSLOVANIE.
ahojte,
prepacte, ze sa miesam do rozbehnutej diskusie, len som sa chcel spytat jednu otazku ohladom zakupenia si predplatneho cest. listku, resp. elektricenky.
Pred asi dvoma tyzdnami som si kupil elektricenku na tri mesiace, obidva pasma za nieco cca 31 eur (som student EUBA).
Ako to je s cestovanim v noci? musim si este dokupit listok naviac, aj ked mam tuto elektricenku? vela ludi vravi, ze ano, no mne sa to vidi byt pekna blbost, podla mojho nazoru. preco by som si mal este kupovat nejaky listok, ked mam kupenu elektricenku?!?
Vedeli by ste mi o tom nieco povedat, prosim. Vopred dakujem
Reakcia na: N/A #137572:
sorry opravujem, moja chyba v texte spravne je IK 280 a tych okolo 40ks. sedi
Reakcia na: MARAD #137588:
Nie je tych vlakovych nejak malo? Ci sa mi to len zda?
Reakcia na: Papyr #137592:
Ako keby to urobili naschvál.. 😶
Reakcia na: Ivan3 #137566:
píšete o legendách a faktoch, tak uveďte, kde konkrétne ste objavili zosmiešňovanie projektu električkovej trate cez Starý most,
predovšetkým je blbosť tvrdiť o plánovanej jednej línii na pravej strane Dunaja, že v otázke náhrady je rovnocennou ako sieť na ľavej strane Dunaja,
druhovou blbosťou je tvrdenie, že by niekto naznačil likvidáciu čo i len časti existujúcej siete električkových tratí, nie to ešte celej,
nie ste jediným, kto má obavy, ale tie o zachovaní súčasného stavu sú zbytočné, lebo zámer zmeniť ho je jasný, jedine forma a rozsah zmeny nie,
Vašu nedostatočnú predstavivosť nemožno brať ako významný faktor, lebo simulačná štúdia dostatočne preukázala, že súbeh je reálny a vlaková prevádzka na území mesta je možná v 3-min. intervaloch,
Reakcia na: MARAD #137588:
pritom, keby naopak celé Záhorie hodili do tristovkového radu, mohli ostať 2xx pre trolejbusy... 😞
Reakcia na: ufo #137574:
Lenže ak ma pamäť neklame, u nás sa na tej novej trati majú stavať len zastávky a nie dopravne s koľajovým rozvetvením. A to si naozaj neviem predstaviť ako by na takej trati chodil každé 3 minúty Os a do toho EC.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=7575
"nástupné dvere a miesto na uloženie bicykla sú označené príslušným piktogramom" takže kšeft s nálepkami v akcii "čistenie" už nevynáša, teraz sa bude lepiť 700 nálepiek bicyklových? 😉

"cestovný lístok cestujúci obdrží približne za 2 minúty, až potom môže nastúpiť do vozidla" môže nastúpiť po 2 minútach alebo po obdržaní lístka?
Reakcia na: hoppusmark #137531:
to je tá, čo postavili "odnikiaľ nikam" a parkujp tam autá s tým, že "sa v budúcnosti napojí" na niečo? ?
Re #137532 Bubak: zak 13,5metrové busy ešte tuším nemáme - treba dať do pozornosti Zahradníkovi ?
Re #137542 Ámos: najlepšie by bolo, keby odišiel z verejnosťou platených funkcií úplne - nie aby ho vvykopli vyššie...
Re #137556 810zssk: nedotýka sa to DD, takže asi stratený projekt...
Re #137582 Mischo1: kedysi to bývalo 10% z pokuty, zmenilo sa to?
http://www.bid.sk/data/File/A1%20Zaradenie%20zastavok%20-%20bus.pdf
http://www.bid.sk/data/File/A2%20Zaradenie%20zastavok%20-%20vlak.pdf
http://www.bid.sk/data/File/B%20Zmena%20v%20oznacovani%20vlakovych%20liniek%20BID.pdf

Za pozornosť v týchto dokumentoch stojí nové číslovanie tarifných zón. Už sa tam vôbec nevyskytuje 300-vková rada, ale celé Záhorie je číslované v 200-vkovom rade. Taktiež sú zmeny v číslovaní zón aj v iných okresoch. Napr. Chorvátsky Grob je zóna 525. ?
Reakcia na: Mischo1 #137582:
Samozrejme ze nie. "Vzdy" to tak bolo..
Reakcia na: IGIs #137579:
Ten odznak som uz spominal 🙂
Reakcia na: no.ev.di. #137581:
To je nejaký zákon, že keď je niekde trať, musí po nej jazdiť vlak?

Ja som ale nepovedal, že tam nič nebude jazdiť. Len výhodnejšie bude prehnať to tunelom, neobávam sa, že by tam boli vypredané trasy.

A k električke stredom Petržalky - tie desaťročia, ktoré tam mesto sľubuje stavať, sú zárukou, že tam mesto nikdy nič nepostaví. A dovolím si tvrdiť, že ani cez Starý most sa nič nepostaví (viď stav projektu, neschopnosť mesta, dlhoročné sľuby atď.).
Reakcia na: 810zssk #137556:
Určite nie je šanca, že by mesto financovalo železničiarom služobák na Východné a ešte za to platilo ŽSR za používanie trate, ako tomu bolo počas premávky 155 po skončení výluky priecestia.
Reakcia na: no.ev.di. #137580:
lepsie ako na Trvanske myto po Karadzicovej je od ASMN po Parickovej - Kosickej na Zahranicku ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.