Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: IGIs #137579:
Mňa by zaujímalo čo ak si človek zabudne doma platnú električenku a chytí ho revízor v takom prípade nie je pokuta 40 EUR ???
Reakcia na: Solider #137577:
"logik" ? časť vety pred čiarkou bola o tom, že nákladné vlaky pôjdu cez ÚNS, teda tie nepôjdu cez stred Petržalky (ako reakcia na obavy prispievajúceho) a druhá časť bola rečnícka otázka do pléna, aby si uvedomili, že Prístavný most nemôže ostať bez obsluhy. Už je ti to jasné?
Reakcia na: drink #137578:
V to pevne verím. Dúfam, že sa žiadny vlak nebude premávať cez stred Petržalky, nemá to ani zmysel. Chcelo by to len električkovú trať cez Dostojevského k AS a po Karadžičovej k trati na Trnavské mýto.
na www.dpb.sk sú k tej novej tarife aj obrázky - karta revízora, potvrdenie o zaplatení pokuty...a podobne a všimol som si, že revízori majú už aj odznak - podobne ako v Prahe - neviem, či ho majú dlhšie alebo nie, pretože revízora som nestretol 5 mesiacov... ? ? ?
Reakcia na: no.ev.di. #137575:
Vnútromestská doprava bude tiež, ale nebude to náhrada za električky, len doplnok.
Reakcia na: no.ev.di. #137576:
Žeby to, čo pôjde cez ÚNS?
Reakcia na: ufo #137574:
nákladné vlaky pôjdu cez ÚNS, však čo bude jazdiť cez Prístavný most potom?
Reakcia na: drink #137573:
bohate stačí ak bude sa dať vlakom ísť z Petržalskej stanice na Filiálku a na smer Pezinok a Trnava. Tá trať má skôr slúžiť tomu, aby sa ľudia z prímestskej oblasti dostali ľahšie do mesta a bližšie k centru, prípadne významným bodom AS, SND, Petržalka (prestup na REX) a aby napr. ľudia z Petržalky nemuseli chodiť na HL.ST. ale nastúpia si v Petržalke a pôjdu osobákom do Pezinka, Šenkvíc alebo do Senca. S takým niečím ako vnútormestskou prepravou počítať je blbosť. Určite ak pôjdem na AS, tak nepôjdem na vlak keď bývam v časti Háje a môžem ísť L88. Takisto aj niekto kto býva pri Záporožskej tak nepôjde na vlak za každú cenu ak mu bude viac vyhovovať spojenie autobusom. Len jeden petržalský vták si myslí, že celá Petržalka sa bude rvať pri ceste do centra do vlaku ?
Reakcia na: Ivan3 #137566:
Najprv k S-Bahn Stammstrecke vo Viedni - je tam 3-minútový takt S-bahnu a regionálnych vlakov, sú tam trasované pravidelné nákladné vlaky a momentálne aj dosť odklonov. Od nového grafikonu tam pribudnú navyše diaľkové EC vlaky (všetko z prechodu Břeclav-Hohenau pôjde cez Floridsdorf a Wien Mitte). Je na tom niečo nepredstaviteľné, keď to tak vo Viedni je???

K Bratislave - bude to úplne to isté, normálna železničná trať, priepustnosť takisto dovoľujúca takt 3-4 minúty. Takže v prvom rade to bude trať pre regionálnu dopravu (aj keď sa to prezentuje dosť utopicky ako trať pre vlaky z Paríža.... ? ) a takisto tam budú môcť jazdiť nákladné vlaky - aj keď sa to prezentuje inak - realita bude iná.
Reakcia na: Ivan3 #137566:
Už to tu bolo viackrát písané: Podzemná trať cez mesto NEBUDE určená pre nákladnú dopravu. A tie medzinárodné expresy tam budú jazdiť maximálne raz za hodinu. S ostatným súhlasím. Cez stred petržalky treba postaviť električku a vlak by mal slúžiť hlavne prímestskej doprave.
Reakcia na: karosaB952e #137570:
to je co za blbost? sak 283jek tolko ani nebolo 😃
Reakcia na: eripmav #137569:
Tomu ver, že nie #smile# Na jednej strane je miesto na priamu jazdu súčasne so zelenou pre priamy smer, poznám už cyklus, takže zväčša idem bez zastavenia.
neviem či to tu už bolo ale stare IK283 sa rozpaluju v D. Lužnej na šrotovom, podla poslednej info ma ich byť 40ks, ak tam ešte niečo bude skusim zohnať foto ale 28.9. už z klbakov boli sola ☺
Reakcia na: intony #137560:
na krizovatke s mileticovou snad nechodis zosadnuty z bicykla a cez 3 svetelne riadene priechody, samozrejme zosynchronizovane tak ze treba cakat 3 cykli krizovatky... tomuto naozaj neverim, toto by som psychicky nevydrzal ?
Reakcia na: Ámos #137542:
Presne tak, takto sa aj ja pravdepodobne rozhodnem pri voľbách do VUC. On by mohol byť podľa mňa relatívne dobrým "županom". A do DPB by sa potom snáď dostal nejaký odborník priamo "z dopraváckeho fachu". Alebo nie?

BICYKLE CEZ VÍKENDY NA BEŽNÝCH LINKÁCH MHD: Čo si myslíte o tej bezplatnej preprave bicyklov cez víkendy a sviatky? Prekvapilo ma, že to neobmedzili na nejaké vybrané linky. Veď aj cez víkendy na niektorých bývajú "balíky"...

Ale mám obavu, že vodičov toto nepoteší a že v prípadoch, keď nástup s bicyklom neumožní, budú z toho (často asi neopodstatnené) sťažnosti od cestujúcich.

Ako sa bude riešiť situácia, keď bude vo vozidle 1 alebo 2 bicykle a bude potrebovať nastúpiť kočík? To si má potom cestujúci s bicyklom vystúpiť? To mi nejak nie je jasné...
Reakcia na: Preßburg.Germane #137562:
"Ono v podstate v celej ČR a SR sú všade Trolejbusy číslované zvlášť."
Tak toto ale pravda nie je. Námatkovo uvediem len Prešov, Pardubice a České Budejovice.
Zdravím ve spolek. Nebudu se zde vyjadřovat k "historickým" poznámkám mnohých, které vytvářejí z legend historická fakta, jelikož tu není web historie.cs.
Ale vyjádřím se k jiné skutečnosti, která se tu trošku zapsala jinými příspěvky. A to bude má reakce na články "tažení proti tramvjaové trati do Petržalky". Mám pocit, že poslední článek zesměšňující vůbec realizaci tohoto projektu by si zasloužil hlubší diskuzi.
Mám totiž vážné obavy, že se nastoluje cesta, jak nic nestavět a udržet statut quo. Bylo by dobré jasně napsat, že železniční trať, která bude určena hlavně pro mezinárodní a dálkový provoz nikdy nebude žádným metrem a ani nebude typickým S-bahnem Bratislavy, tak jako tomu je ve Vídni, ale že trať lze s omezením použít na průjezdní příměstskou/městskou železniční dopravu. A bylo by dobré jasně zdůraznit, že ani nemůže nahradit současnou plánovanou stavbu tramvajové trati a ani k tomu není určena. Nedovedu si představit, že na trati kde budou fičet mezinárodní a vnitrostátní expresy, rychlovlaky, nákladní dálková doprava se budou motat osobní vlaky po 10ti (nedej bože 5ti) minutách a stavit kde to jen půjde na nově vybudovaných zastávkách. A ani nevěřím, zda by mělo smysl mít zastávku po 500-800metrech. Z želenice prostě nelze dělat metro, jak se v článku psalo.
Vyřešit kolejovou městskou dopravu do Petržalky pouze nasazením osobáků na té mezinárodní trati, mi přijde jako nedokonalé a klamavé. Jistě bude hezké mít využitou vlakovou dopravu i pro jízdu městem. Ale tvrzením o náhradě petržalské tramvajové trati se dá hovořit takto i o nahrazení celé sítě na levém břehu Dunaje a může se jezdit jen vlakem a autobusem. A pokud je toto blbost likvidovat tram síť na opačném břehu Dunaje, pak želenzice nemůže nahradit ani tu tramvaj v Petržalce.
Reakcia na: Preßburg.Germane #137562:
hlavne nech sa už číslovanie nemení. To začlenenie trolejbusov v číslovaní medzi autobusy prežijeme ešte. Na druhej strane sa modlím aby sa linkovanie električiek pomenilo a v autobusoch tam kde sú nejaké nedostatky ale nutne si to nevyžaduje drastické zmeny číslovania a linkovania.
Reakcia na: MatejBA #137563:
my* (som hrozny aj v slovencine ? )
Reakcia na: Preßburg.Germane #137562:
Aber wir sind nicht in Deutschland / Österreich! ? Dies ist die Slowakei! Das ist unmöglich 😃

(Som hrozny nemcinar ... 😃
Preklad:
Ale mi nie sme v Nemecku/Rakusku. My sme na Slovensku. To je nemozne)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement