Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: kecho #135809:
ale na ten vlak co chcu mat ako nosny system nedaju tuto parnu lokomotivu a ostatne s tym problem (asi) nemaju.
hm ten nedelny horiaci bus mal funkcne to hasiace zariadenie? lebo ujo zahradnik teraz na markize hovoril ze vdaka tomu hasiacemu systemu neboli skody take velke ?
Reakcia na: Peon #135800:
Tam som bol aj ja. Ten bus chodiaci cez myčku (inak nechápem prečo to bol celý deň ten istý, mohli si aspoň v rámci akcie 6 vozov umyť) bol natrieskaný ako v špičke. Celý DP tam sídli v jednom areáli, na tak malé mesto to postačuje.

BTW, čo by mal DPB okukať, však u nás sa autobusy neumývajú. ?


Re #135801 m@rtin: Lebo predseda chcel také vysúťažiť. Čo je na tom nepochopiteľné?
Reakcia na: hoppusmark #135814:
A 18,75 metrový by ti nestačil ? ?
Reakcia na: no.ev.di. #135812:
Čo by si dal ako rozdielne podmienky do tých tendrov, aby každý vyhral niekto iný, ekonomoprávnik ? ?
Reakcia na: Preßburg.Germane #135782:
LAZ nie je bieloruský ale ukrajinský autobus, takže pochybujem, že by Lukašenko uvoľnil devízy. Ale MAZ je vyrábaný na základe licencie staršieho Neoplanu a nie je úplne nanič.
Reakcia na: eripmav #135762:
Si trošku mimo, klíma vzduch VYSUŠUJE, preto sa v nej kondenzuje voda. Drž sa svojich transfúzií ? .
Reakcia na: eripmav #135759:
Ak sú na klimatizáciu pripravené také mestá ako Temešvár a Solún, tak by s tým hádam ani BA nemusela mať problém.
Mňa tiež strašia legionellou a som tu ? .
Reakcia na: m@rtin #135861:
ten rozdiel u busov je minimalny. Cca 500.000 vzkm. Z toho napriklad len 70.000 sa usetrilo vystavbou Petrzalskej vozovne. Alebo aj to, ze taka L33 presla pod draty, takze je u trolejbusov.
Reakcia na: TeBeCe #135796:
aha. Potom je tu este otazka, ci sa pod pojem "klbovy autobus" vmesti aj "2-klbovy". SOR nemal sancu lebo nema 4-napravovy autobus, ale 4 napravy ma aj Volvo ci VanHool.

Re #135809 kecho: "po mesačnom vyhodnocovaní jednej ponuky" v tomto pripade bol dovod iny.

Pocet stojacich cestujucich stanovuje vyrobca, obmedzeny je hlavne napravovym tlakom. Proste normovanych Slovakov sa vmesti viac ako normovanych Nemcov. 🙂
Podmienka bola minimalne 45 sedadiel a minimalne 185 cestujucich spolu.
Reakcia na: ufo #135873:
mohol by si mi dať číslo prosím ťa?
Reakcia na: no.ev.di. #135871:
Vieme. Veľa.
MatejBA: Hmm tak ano ale no som zvedavý ak by sa nedajbože pokazila tak dúfam že sa otvoria tie malé vetráčiky 🙂 ale tak no snaď sa také nič nestane, preto bol by som rád a dúfam teda stále že budú mať tie tmavé okná, aspoň by sa nemusela tak často a moc púšťať tá klíma
Nevie niekto koľko majú tie tendre na 140 až 160 klbákov pohltiť financií?
Reakcia na: M.C. #135869:
Tie vetraky su zavrete z dovodu, ze je tam klima, kebyze by sa dali lubovolne otvorit tak pravidlo klimatizaciapremhdjeneucinna by naozaj platilo
Kami: No čo sa týka tých vetrákov, dúfam že nebudú na zámok, lebo neviem či ste si niekto všimol ale na 1999, tak ten ich má na zámok či čo, proste neotvoríte ich, tuším ich otvára len vodič pomocou na palubovke alebo ručne s nejakým kľúčom.
No bolo by fajn keby nemali proste také vetráky, to je tuším jediná mucha na Capacity - 1999
Reakcia na: Emo #135848:
Ale prd! Čo meleš ?
- 12minút v špičke mali L80,82,86,89,90,97 a 180
- 68,93 a 94 mali 6minút počas špičky
- 78,83 a 84 mali 8/15/10 - 78 mala dokonca aj poobede 8 minút
- 81 mala 8/12/10
- 95 a 88 mali 8/15/8 myslím
- 92 bez zmeny
- 85 mala interval 12/-/15
- 96 tak ako pred rokom 8/-/10
- 198 10/-/10/

interval horší ako 10min počas špičky mali len také záprdky čo ani nepremávali do centra (86,89,92,97,96,198) alebo v ňom mali 1-2 zastávky (80,82,85,90,180). 95 a 88 mali dokopy silnú kapacitu, ešte ak sa k tomu priráta aj 78, ktorá vozila ľudí kúsok od Šafka k Malej Scéne, tak vzíde z toho, že kapacita akú ponúka L95 dnes oproti 78+88+95 je jeden veľký o*** zo strany DPB na cestujúcich, ktorým sluboval nosnú linku zo Šafka v intervale 3minúty počas špičky ?
Reakcia na: m@rtin #135846:
Ja som sa SORom vzpieral ale keď už vidím, že náš vozový park v kategórií krátkych vozidiel ovládnu SORy tak prečo by to tak nemohlo byť aj v kategórií dlhých autobusov? Okrem toho je kríza, mali by sme jedného dodávateľa autobusov, ktorý by dodával aj náhradné diely, ktoré by boli v podstate použiteľné pre všetky vozidlá.
Reakcia na: m@rtin #135864:
koľko presne stojí Citaro? ak môžeš tak mi napíš aj ceny ostatných vozidiel. Neviem to nikde na webe nájsť, ďakujem ?
Reakcia na: luky133 #135862:
Uz vidim, ze slogan zo Sci-Fi sekcie z 2004 +- bude znova aktualny ale pozmeneny "Za Slovensko, za Tatry, rusim linku 133" ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.