ide o to, ci ma MAN co ponuknut? Ma sice prototyp GXL, ale seriove 3 vozy, ktore mali ist niekam do Svajciarska tam podla vsetkeho nedosli (aspon nikde o nich ziadna zmienka nie je) a ani v ponuke ten typ nema.
Inac ked uz tu kecame o CapaCity, nema niekto jeho fotku vo velko rozliseni z boku ako su dvere? Trochu sa hrajem vo fireworkse a mam spravene zatial len rychle obrysy po druhe dvere
Neserie , DPB chcel teraz väčšie vozidlá ako štandardné kĺbaky,SOR sa nemohol zúčastniť -lebo nevyrába také vozdilo. V druhom tendri na 100 dieslových kĺbakov vyhrá 99 percentne SOR s SOR NB 18.
e #135786 Peto3700 . Na Ba cesty je stavaný viac než dobre - tlmiče a vzduchové vankúše su lepšie ako v Citelisoch či 25 Tr ich maju dost tvrde - teda nevhodné pre výmoľové BA cesty. Nevýhoda je akurat jeho dĺžka a manévrovanie v zákrutách ,ale asi už horšie ako manévrovanie so Solarismi to nemôže byť.
problém a podstata je v tom, že náš DPB sa tvári ako keby sa nechcel odlepiť od Ikarusov, TAMBUSov a Karos. Z toho čo máme sú podľa mňa Karosy úplne super, aspoň v tom, že sú celkom tiché. Hlučnosť motora sa nejak už neporieši, aj tá je myslím u Karos na nižšej úrovni oproti IK a TAMBUSom. A hlavne pri jazde Karosou nemám pocit, ako pri jazde Ik435, že dvere alebo tie sklá v interiéri vyletia, čo to neznesiteľne trieska a fakt mi to lezie na nervy vrcholne dakedy. Všimol som si to nedávno na L68, kde som šiel ešte naftovou Karosou a ten voz je tak tichý ako sa len dá. Tak sa netvár tak kyslo keď poviem, že Citelisy sú fajn. Minimálne v porovnaní s tým čo máme jednoznačne. A opakujem, že niesme nejakí šlachtici aby sme si vyvážali prdelky v Capacity alebo fantazírovali nad Rolls-Roycom medzi autobusmi. To už keď sa Praha dala na SORky, tak asi sa dačo ozaj deje vo svete s tými financiami. Keď peniaze boli a nebola kríza tak sme kupovali plechovice od SOR a teraz keď už SOR ponúka plne NP vozidlá bez hrbu, tak náš DPB na to serie.
Re #135739 M.C.: myslim ze tiez budu mat tmave determalne skla ako #1999. Ale okrem klimy hadam budu mat aj vetraky.
Myslim ze najvacsi problem je v tom ze dosla jedina ponuka. Keby sa o tuto zakazku zaujimal aj MAN, mohlo to byt lepsie. Ale takto to bolo cisto o splneni formalnych podmienok.
Táto správa ma milo prekvapila ale nie na dlho. Ja viem že slovenský národ má vo zvyku na všetko len pindať a kydať ale aj tak položím otázku: Sú bratislavské cesty stavané na takýto typ autobusu, resp. je CapaCity stavaný na BA cesty??? Sa obávam že tento luxusný metrobus bude mať v našich uliciach značné problémy, bude môcť obsluhovať len zopár liniek. To nehovoriac o kvalite vozoviek... Myslím že je to jednoducho pekný no drahý špás. Ale keď sú na nákup a servis týchto autobusov peniaze, nedbám
95 na 100 percent nie,lebo je široký na Starý most - dva vozy neprejdú oproti sebe- ale ak sa urobí tá avizovaná rekonštrukcia - tak pohoda. Btw. lepší adept na Capacity je 68 - tam by som ich dal ako prvé.
-Tak nuž divy sú v tejto Bratislave - tak bude tu 40 "nóbl" autobusov a zvyšok vraky aspoň čo sa kĺbov týka. Ale je to aspoň niečo....
Inak čo sa týka Sofie a Minsku - no myslím, že aj tieto mestá sú na tom pomály lepšie. Napr. aj Minsk má už Nové LAZy čo MAZy (neviem presne zvoleja typ). Aj ked kvalita aj tých nových Bieloruských vozidiel je otázna.
Inak zase také blbé, že sa idú kúpiť Capacity to až nie je. -Hlavne keď je Bratislavská MHD postavená na autobusoch a niektoré štvrte sú úplne bez elektrických trakcií.
Capacity sa dobre bude hodiť na L 95, 21, 83 a 93možno.
Tiež pravda, tam si sadnúť hocikto nemôže ,stačí ostrejšia zákruta a letí jak peršing. Pre ilustráciu - ak by to išlo rýchlejšie v zákrute na L95 medzi zastávkami Farského a N.Hran. tak zrejme dojde aj k úrazu
Tie v dverach su v novych busoch nanic. Napr. Tedomy nezatvoria dvere ak stoji nieco v ich drahe. (Doverne zname zatvaranie dveri na 133 je niekedy uspesne az na 4x kvoli tomuto systemu.)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Preßburg.Germane
-Tak nuž divy sú v tejto Bratislave - tak bude tu 40 "nóbl" autobusov a zvyšok vraky aspoň čo sa kĺbov týka. Ale je to aspoň niečo....
Inak čo sa týka Sofie a Minsku - no myslím, že aj tieto mestá sú na tom pomály lepšie. Napr. aj Minsk má už Nové LAZy čo MAZy (neviem presne zvoleja typ). Aj ked kvalita aj tých nových Bieloruských vozidiel je otázna.
Inak zase také blbé, že sa idú kúpiť Capacity to až nie je. -Hlavne keď je Bratislavská MHD postavená na autobusoch a niektoré štvrte sú úplne bez elektrických trakcií.
Capacity sa dobre bude hodiť na L 95, 21, 83 a 93možno.