neveim co sem pleties moj zlaty rajku oni mozu byt vobec radi ze sa DPB tam ide srat. ked uz si tam zadovazili byvanie tak mali riesit aj otazku dopravy a to urcite vedeli ze tam MHD z BA chodit nebude!!! ?
vymýšľam to preto lebo trolejbusová trať sa neťahala nadarmo na DD a už vôbec nie preto aby sme tam mali dve autobusové linky nie? Stačilo by bohate keby premávala na DD len L33 v intervale 3/7-8/3//7-8, a z nej by sa na L32 prestupovalo na Molecovej rovnako ako na električky. L32 by robila len doplnkovú obsluhu oblastí Karlovej Vsi kde nepremávajú električky a trolejbus. Považujem za úplnú blbosť aby existovala L135 v úseku Molecova - Púpavová. Tá celá oblasť je v takej pešej dostupnosti k električkovej trati, že to by potom celé mesto mohlo žiadať minibusové linky, kde je nejaká zastávka viac vzdialená ako 250 metrov. Čo napríklad také Krasňany? Keď nepremáva L75, tak vyšlapať hore ku katastru, Grafii alebo na Vrbenského nie je žiadna sranda a už nehovorím o novom obytnom komplexe nad Krasňanmi, resp. priamo nad Novým záhonom. Ak sa aj tam DPB chystá riešiť dopravu, tak ako v prípade obyvateľov Rajky, ktorí musia prejsť pešo 4-5km a DPB na to úplne z vysoka serie, tak rovno by som pri predaji bytov v Krasňanoch upozorňoval na "kvalitu" MHD a ochotu samotného vedenia DPB, ktorá je na bode mrazu, ak sa nejedná o Karlovu Ves. ☠
Je pekne, ze vymyslas vylepsenia pre tvoje najneoblubenejsie sidlisko, ale teraz ma tak napadlo, ze presmerovat L32 z Kuklovsla-Hany M.-Molecova na Molecova-KV-Solosnicka-Kuklovska by bola kravina uz len pre to, kolko panelakov je na sucasnej trase. Je jedno, ze budes mat 12 "duobusov", ale proste je to kravina. To je ako kebyze povies, ze L93 treba tahat po trase Hl. St.- novy most - ASMN -Apollo - Aupark - Vysehradska len pre to, aby v useku medzi novym mostom a ASMN nejazdila L70 - ved jazdi tadial 93 tak to moze zobrat cez obchadzku.
pozri, pre MHD sa nerobi nic a ani sa moc robit uz nebude, vsade len slubuju ako tu raz bude elektricka, nove autobusy a neviem co este ale realne nic sa nerobi. zober si ze ludi to uz pocuvat nebavi a tak hned ako je moznost a financie to dovoluju tak sa nakupia auta. aj ty ked budes vo veku ze budes mat na auto a vodicak tak uz o MHD ani nezakopnes. este ze sa pred par rokmi postavil obchvat BA a doprava sa zrychlila smer PK, MA ?
tých vrakov nie je tak veľa na to aby spôsobovali to, že nie je kde parkovať. Keď už ľudia nevedia čo od dobroty so sebou, tak ako inak ich donútiť racionálne rozmýšľať aby si položili otázku "Potrebujem naozaj tri autá? Nestačí mi jedno? Hlavne keď to tretie parkujem vonku na chodníku." Jedna vec je potreba a druhá vec je prehnaná pýcha. Za to, že dakto potrebuje jedno autíčko do práce a druhé na cesty na chatu a tretie dcérenke k 18 predsa nebudeme búrať úvahy o potrebe autobusovej linky, len pre rozmar nejakého vola. Kde by naša MHD mohla byť keby sa na všetko nepozeral ten magoriát cez IADčku. A inak prečo sa uvažuje, že by prišli o voličov keby preferovali MHD? Takto neprídu o voličov čo používajú MHD?
hold sa im viac oplati mat auto ako chodit MHD, ja mam to iste radsej pojdem autom ked som na mieste za 15, 20 minut ako ist MHD ktora nenadvazuje a cesta mi trva od 40 minut po hodinu ?
a preco chces v slobodnej demokratickej krajine siahat ludom na pravo vlastnit viac automobilov? Ked uz nieco chces riesit zakonom tak staci sa pozriet na vraky aut, ktore su na parkovacich miestach a nikto sa o to nezaujima, je ich velke mnozstvo a ked zmiznu bude aj kde parkovat. howg ? ? ?
proti tej úchylke kde napr. 3-4 autá v domácnosti kde sú dvaja oprávnení vodiči treba dačo spraviť... buď skrz, zákon, poplatky alebo inak. Alebo posudzovať to individuálne. Ak má človek jedno auto a nemá kde parkovať, tak sa udelí výnimka, ak má tri autá, dve vo dvore a ešte tretím zaberá verejné priestranstvo, tak mu bude auto odtiahnuté alebo nariadené parkovať auto tam kde nebude prekážať v premávke. Neviem prečo by mali byť komunikácie prejazdné len pre IAD a autobusy nie? Teda načo sa vôbec serú autobusy na Sološnícku keď tam ľudia majú autá? Sú oblasti kde ľudia autá nemajú, pešo to je k zastávke MHD ďaleko a ani ten posraný minibus tam nechodí. ?
Ak by zakázali parkovať autám na ulici tak by ten človek čo sa snaží o predvolebnú kampaň stratil veľa hlasov takže asi aj preto to nie je možné. Už teraz sa hľadá miesto na parkovanie večer dosť dlho a potom by to bolo ešte horšie... A to, že je nedostatok miest spôsobujú tri faktory a to nedostatok parkovacích miest (to je temer všade), vela ľudí má autá a tretia, že niekto má aj 5 áut a využíva jedno maximálne dve... Takých nechápem... ☠ Jediné ako by sa to dalo vyriešiť je postaviť podzemné parkoviská, ale financie na to nikto nemá a ak by to postavil nejaký investor tak možno 20% vodičov si tam zaplatí parkovanie a ostatných 80% bude stále parkovať na ulici...
v mojom príspevku bolo aj toto "Bolo by potreba tam kde parkujú autá na ulici aby sa to zakázalo pre prejazd autobusov, alebo nastaviť odchody tak aby sa autobusy križovali inde ako na Sološníckej, resp. Kuklovskej ulici."
Varšava ? tam už to síce trochu poobmedzovali, ale paralelne s metrom na úseku viac km (okolo 4 zastávky metra, asi dva krát toľko električky) idú súbehy a ešte k tomu aj expresné autobusy kopírujú eliny aj metro zároveň (linky radu 500 sú expresy)
Mne sa zas páči ako sa deklaruje električka za NS MHD, no nenapadá mi mesto, kde by v súbehu s NS premával v takej dĺžke expresný autobus.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MatejBA