Reakcia na: 810zssk #135628:
A len dodam, ze sa uvazovalo so zrusenim 44 a 151 a so zavedenim novej 145 s trasou Na revine - Jaskovy rad - Pionierska - Racianska - Lopenicka Len ktovie, ci je v case pozehnavania travnikov a krizovatiek politicky prijatelne, aby 145 nesla popri kostole na Kramaroch ?Re #135625 no.ev.di.: Vsetko sa dalo, keby sa chcelo. Myslim, ze tam bol trosku iny problem - bolo sa treba niecim pred volbami prezentovat a elektrickovu trat by dovtedy nestihli postavit... Plus je tu strach pred rusenim parkovacich miest...
Re #135626 no.ev.di.: Zial, po posilnovani 32 a 133 je teraz rano na Molecke taky stav, ze uz existuje priestor na obmedzovanie elektrickovej dopravy (zrusenie L17)
d3k0
A ked uz sme pritom, za rocne peniaze urcene na prevadzku takejto linky by sa kludne dalo pouvazovat nad eliminaciou vypadkov elektriciek.
Ad prestup z DD - ak malo mesto zaujem, aby sa z DD cestovalo do mesta priamo, malo moznost tam miesto trolejbusovej trate postavit elektrickovu (jednorazova investicia). Druhou moznostou bolo zmiernit negativa prestupu vybudovanim prestupneho terminalu (jednorazova investicia). Miesto toho ale budeme kazdorocne prispievat na priamu linku kopirujucu elektricku. Skutocne "ekonomicke" riesenie. Ale BA je asi natolko bohata, ze si luxus pre tychto vyvolenych moze dovolit...