a? ľudia dobre vedia ako je parkovanie v centre mesta na riť a napriek tomu im nič neprekáža v tom, aby síce ušetrili čas na ceste autom ale zabili ho hľadaním miesta na parkovanie a ďalej aj cestou do práce, nakoľko miesto neraz nájdu aj 5-10min pešo od práce. Sú ľudia čo sa auta nevzdajú ani keby mali prácu, obchod a lekára v spojení MHDčkou bez prestupu do 10 zastávok.
U drevených sedadiel je ale problém, že nie každý má zadok v súlade s ČSN ISO ako Ty... Mne sa napríklad zdajú drevené sedadlá nepohodlné a krokom späť. Podľa môjho názoru sú najvhodnejšie sedadlá s ľahko čistiteľným poťahom.
už chápem... čiže teraz je všetko od Citelisu plne NP. V Brne majú aj nejaké také Citelisy s vyvýšenou podlahou pri 3. a 4. dvrách? Inak nikdy som nebol v Citybuse, takže mi kľudne opíš aj ako to je s Citybusom. Vďaka ?
Zase premúdrelo prednášaš o veciach, ktorým NEROZUMIEŠ. Neexistuje voľba "nízkopodlažný bez agregátu" versus "nenízkopodlažný s agregátom". Vtedy, keď nakupovala BA, sa vyrábali kĺbové Citlelisy so zvýšenou podlalhou od druhých dverí dozadu, teraz sa vyrábajú plne NP. To nemá nič spoločného s pomocným agregátom, rozumieš???
Európsky týždeň mobility - http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=700000&id=11021857
Z programu:
ŠTVRTOK 17.9.2009
Dopravné fórum. Prednáška a diskusia pre verejnosť na tému Nosný dopravný systém v Bratislave.
Primaciálny palác, začiatok o 17:00 hod.
PIATOK 18.9.2009
Dopravné fórum. Prednáška a diskusia pre verejnosť na tému Územné a dopravné zámery mesta Bratislava.
Primaciálny palác, začiatok o 17:00 hod.
PONDELOK 21.9.2009
Dopravné fórum. Prednáška a diskusia pre verejnosť na tému Cyklotrasy bez hraníc v Bratislave.
Primaciálny palác, začiatok o 17:00 hod.
25Trky a 24Trky s diesel agregátom sa dodávajú od roku 2007 plne nízkopodlažné. Síce je to o dosť drahšie, ale dnes by som kupoval trolejbusy len s dieselagregátom nakoľko keď vypadne elektrina, alebo stane nehoda, ktorej sa nedá vyhnuť tak aby sa neodpojil z vedenia sa môže naštartovať motor a obíde sa to...
DPB asi bude musieť nakupovať 26 a 28Tr, lebo kým sa im nejaký tender vydarí a kým ho vôbec vypíšu, tak to veru čas riadne pokročí. Ešte som zvedavý či bude stále DPB trvať na trolejbusoch s pomocným diesel agregátom alebo nakúpi také 25Tr-ky ako jazdia v Brne, teda plne nízkopodlažné.
chce to viac návštev a dlho predlho sa voziť aby človek videl väčšinu vozového parku. Napr. v Brne čo som bol tak som sa nestretol aby nejaký trolejbus mal tak skorodovaný povrch karosérie, ako som raz videl 14Tr na linke 208 s hrdzavými mapami na dverách, čo bola fakt sila. Z diaľky takto určite som si nemohol všimnúť, že by aj Brnenské vozy mali hrdzu. Ale minimálne nové 13T, ktorými som tam šiel boli čisté, nepopísané, takisto to platí aj pre ostatné vozidlá v ktorých som bol. Nemal som však šťastie na súpravy 2xT6A5 a Vario s vlečným vozňom, takže neviem posúdiť v akom stave sú Brnenské B-vozne. Ak narážaš na rôznorodosť vozového parku električiek v Brne, tak ani Bratislava na tom nie je slávne, síce v kategógii autobusov do 12m by suverénne mohol kraľovať SOR, tak neviem prečo DPB nedoobjedná zvyšné kusy z rámcovej zmluvy od SOR a vlečie sem Tedomy a Citelisy...
1) Existujú aj elektrizované vlečky, najbližšia napr. v DNV do VW. Ale elektrizácia sa nevyužíva. 2) Tá vlečka sa používa len na električky, keďže je tam splietka s 1000 mm a električka sa tam za pomoci stĺpových zdvihákov dá zložiť priamo na koľajnie. Nie je tam však čelná ani bočná rampa. takže trolejbusy sa tam skladať nedajú
26Tr a 28Tr nie sú nástupcovia 24Tr a 25Tr, ale alternatívy. Keď sa nebudú vyrábať 24Tr a 25Tr, tak sa bude vyrábať niečo iné. A môžeš DPB prispieť na nákup Hess Swisstrolley ? .
A prečo by musel DPB kupovať 26Tr a 28Tr a nemohol kupovať 24Tr a 25Tr?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.