2xT3SUCS-ale čo si včerajší? Nie si tu prvý deň aby si nevedel že ked je nick písaný červenou farbou tak po kliknutí nan sa tí ukáže mail. Tak sa nevyhovaraj a napis. A je to nevyhnutný prípad (či ako si to napísal) : D
to nie je možné, to sa nedá prežiť. aspoň 10 minút sa musí, inak je vážne ohrozený život. nehazarduj!!! ?
1. neviem tvoj mail
2. nerád píšem (len v nevyhnutnom prípade, ako si si mohla všimnúť?)
3. idem člnkovať, neviem, kedy (a či vôbec) vrátim...?
MĚL SEM VÁS RÁD, BDĚTE! ?
Teda tú Patrónku zvrzali asi všetky organizačné zložky, ktoré to majú v kompetencii
• ako som očakával - semafor v smere z Patrónky na Kramáre je síce zabandážovaný a vyzerá ako mimo prevádzky, avšak v smere z Brnianskej na Lamač sa stojí aj keď by sa mohlo ísť (inak povedané, stále sa ráta s tým, že niekto bude odbáčať z Patrónky na Kramáre.
• dopravné značenie - asi križovatku pred križovatkou Patrónka je ofúľaná dopravná značka - pozor zmena organizácie dopravy - Limbová neprejazdná (ani si nedali námahu spraviť to fluorescentne). A potom na úrovni semaforu v smere z Mlynskej doliny je značka "prikázaný smer vľavo" - áno, to je všetko...
ŽIADNE FLUORESCENTNÉ ŠÍPKY, vyznačujúce trasu obchádzky - amaterizmus najhrubšieho zrna.
• a ešte jedna rada - naozaj nikoho nenapadlo zjednosmerniť Limbovú v opačnom smere??? ono vozidlá, ktoré chcú ísť zo Záhoria na Kramáre musia ísť až na Hlavnú stanicu. Keby to bolo naopak, tak vozidlá idúce z mesta musia ísť len na Patrónku, čo je podstatne menšia obchádzka
Hustejsi interval by bol lepsi, ale pri nasej antipreferencii by to bolo menej realne.
Ale hlavne mi na no.ev.diho navrhu vadi, ze L5/L7 a L9/L12 maju az moc subezne trasy (a viac menej rovnaky ciel). Pokial by sa vsak potom L7 a L12 presmerovali na Bosakovu (Teda do petrzalky - napr L7 Raca - Bosakova a L12 Karlova Ves - Bosakova) tak by to bolo prijatelne.
súhlasím, dnes bol krásny deň. teda aspoň pre nás, čo sme si ho mohli vychutnávať 8-10 hodín v kabíne. tých, čo sa mohli zdržať vo voze ledva 15-20 minút, je mi úprimne ľúto ?
Ale aspoň majú mikrofón s reproduktormi. ☺ Dnes ráno tak vodič 22-ky v Tedome pred zastávkou "Mokrohájska" upozornil cestujúcich na zmenu trasy. Btw, vonkajšie aj vnútorné transparenty ukazovali cieľ NOU... Ostatné linky s výlukovými trasami som videl so správnymi transparentami.
1) Tak mi napadlo, že či by nebolo lepšie (ale žiaľ drahšie), keby 22-ka išla normálne cez Patrónku, potom by zastavila až na zastávke "Sokolská" a konečnú by mala na Hlavnej stanici Jazdá doba by bola, odhadujem, že podobná ako k NOU. Teda voz do výpravy by sa pridávať určite nemusel, len tie čo tam sú by asi najazdili viac vzkm než k NOU.
2) A v smere do DNV by išla cez Kramáre s tým, že tam by zastavila na svojich stálych zastávkach ("Nemocnika Kramáre" a "Pri Suchom mlyne").
3) Neviete náhodou, na zastávke "Sokolská" sú terčíky a CP liniek 21 a 63? Tuším nie sú. Preto, že tam nie je dosť miesta ALEBO preto, že by sa museli na všetkých zastávkach vyvesovať?
Lebo linky 22, 32, 212 majú (asi) na všetkých zastávkach nové CP. Sú vyvesené aj samostatné prádzne CP liniek 204 a 211, na ktorých je zrozumiteľne napísané, že "nepremáva" (aj s dátumom odkedy dokedy).
riso, nebud agresivny. ved bol dnes taky pekny den ?
ja sa tu nechcem pustat do planovania, zmien a podobnych veci liniek, ktorymi skoro nechodim. tam to mi len tak uslo ?
ozaj, ked chce DP kupit busy, tak o elektrickach sa do buducnosti neuvazuje? alebo tych mame zatial dost? ?
HLUPOST!!! prave hustejsie intervaly dokazu pritiahnut cestujucich do MHD !!!
Ja, osobne sa cez vikend snazim vyhybat elektrickam, lebo pri 20 minutovych intervaloch sa tym jednoducho neda cestovat...a pri super syteme 3 linky na radialu s tym, ze nemam na 100 percent zabezpeceny prestup, tak ma tym cestovat nikto anilen nedonuti...
preto som zastanca systemu 1 linka na radialu a s nejakymi v meste dajme tomu 2, max. 3 prestupnmi bodmi...
v ramci pripravy na zaverecnu skusku som nasla aj takuto otazku:
Ak dôjde k zastaveniu vozidla na železničnom priecestí, vodič je povinný (2b)
A - odstrániť vozidlo zo železničnej trate; ak tak nemôže urobiť, musí bezodkladne vykonať také opatrenia, aby bol vodič koľajového vozidla pred nebezpečenstvom včas varovaný
len som si pri nej spomenula na ten nestastny bus zpred par mesiacov
zrušili by sa linky, nie električky... a spoje by sa pridali tam kde by ich bolo potreba a nie na vozenie vzduchu z Hl.st. Tým nechcem povedať, že L2,3 a 8 sú nepotrebné, avšak jedna linka je tam navyše. Sadni si na zastávku STU a sleduj ako sú vyťažené električky. 13 ešte ako tak, možno keby 3 a 8 nechodili hneď po sebe, bolo by to lepšie.
a kam má teda linka zo ŽST Nové Mesto Premávať? Ja nehladím na to, že kedysi jazdila L14 na tej trase, ale pozerám na to aby bolo električkové spojenie z Trnavského mýta na Hlavnú stanicu, na tú linku by na STU alebo Vazovovej prestupovali aj ľudia z Račianskych liniek. Pamätaj, že nie vždy rušenie danej linky bolo správne, inak by sme v BA mali super MHD. Prečo to tak furt nie je?!
Tvoje choromyseĺné úvahy budú našťastie navždy len "by", lebo TAK sprostí ani v DPB nie sú. Prečo asi bola zrušená bývalá d-14 Hlavné nádražie - žst. Nové mesto?
Vo 24Tr v Temešvári bolo nádherne mrazivo. Asi tam nemajú žiadneho Gardenescu, ktorý by povedal "Klimatizácia by bola v Temešvári neúčinná". Medzizastávkové vzdialenosti sú tam kratšie ako v Bratislave.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
richardhudec
Ja, osobne sa cez vikend snazim vyhybat elektrickam, lebo pri 20 minutovych intervaloch sa tym jednoducho neda cestovat...a pri super syteme 3 linky na radialu s tym, ze nemam na 100 percent zabezpeceny prestup, tak ma tym cestovat nikto anilen nedonuti...
preto som zastanca systemu 1 linka na radialu a s nejakymi v meste dajme tomu 2, max. 3 prestupnmi bodmi...