Reakcia na: no.ev.di. #134031:
Veci sa majú tak, že existuje zmluva (neviem, či medzi Československom a Maďarskom, alebo medzi železnicami - mám dojem, že som ju kedysi videl v nejakej starej zbierke zákonov, ale v JASPI nie je), ktorá MÁV zaväzuje udržiavať peážnu trať v prevádzkyschopnom stave (a pochopiteľne dostávajú nejaké prašule, či už za udržiavanie, alebo za jazdu vlakov, to je fuk). Keď už musia MÁV trať udržiavať, niet dôvodu, prečo by tam nemohla fungovať osobná doprava. Ale akonáhle peážna doprava skončí a zmluva bude vypovedaná, zanikne dôvod udržiavať trať a osobná doprava veľmi rýchlo skončí, pretože nákladná doprava MÁV je tam minimálna alebo nulová.
klasIK
Pernek, ŠM – to bola zastávka na znamenie medzi Pernekom a Kuchyňou, tipujem to na rázcestie k Novému dvoru (48° 23´ 19´´ / 17° 09´ 18´´)
Viničné, VÚ – žeby pred bránou Vojenského útvaru 4405 (48° 16´ 21´´ / 17° 19´ 18´´) ?
Studienka, Tŕnie, ŠM – 2 km za Studienkou smerom na L. N. Ves, zrejme pri tom opustenom komíne, bola to stála zastávka linky 106405 (CP r. 1998-99)
V prípade hlbšieho záujmu môžem preskenovať niektoré CP z rokov 1998/99. Mám brožúrku SAD pre Bratislavský kraj, okresy BA I-V, Malacky, Pezinok a Senec.