DPB je prilis hrdy podnik nato aby kupil zanovne busy nie to este 50 rocne elektricky. Zaroven vsak by to aj bola pri elektrickach hlupost, kedze mame tu dost T3jok, ktore mozu byt modernizovane.
Osobne pochybujem, ze nejaky podnik byvalom CSR bud kupovat Prazske T3R.P.
Tak ono jich má být do roku 2017 250 kusů, což nahradí nejen současných 200 tramvají TSUCS, ale i 313 modernizovaných tramvají T3R.P s výzbrojí progress. Těmto tramvajím až se budou vyřazovat bude kolem 12-13 let, takže jistě po nich mnoho měst rádo ještě sáhne. Bratislava možná také.
Ale aj TEDOMy "tancujú" na zástavke lebo ak sa nepoužije kneeling tak "ECAS" ho začne vyrovnávať je to vidieť napr. na zástavke Tománkova. ? A pokiaľ viem tento systém majú 25Trky, TEDOMy, Solarisy a možno aj 21Trka...
? ono kto vie ci za to mohol polsky vyrobca autobusov alebo nas uspesny DPB, ktory robi obnovu vozoveho parku systematicky a v 3 rocnej periode ? , ked v ostatnych krajinach su so solarismi spokojny. ?
Ono to nebude pravdepodobne v tomto pípade kneelingy, ale skôr to typujem na "ECAS". Teda elektronický stabilizačný systém, ktorý vyrovnáva autobus a nakoľko sú zástavky hrboľaté, koľajnicové automaticky ho dorovnáva. Kneeling som napr. pri SU na DD videl málokedy. ?
ale v SU, keď človek sedí a vidí, že sa používa, tak sa mi zdá, ako keby to pri niektoých išlo opačne, tj bus zastaví, niečo zasyčí a pravá strana sa zdvihne
a v koľkých sa použiva? možno potom nerátali tedomy, keďže ako leasingové nepatria DPB... potom by to sedelo aj na tých 83
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
enge2