Reakcia na: luky133 #131704:
pripravovat nove nakupne centra ustami a papierom sa moze kolko chce... aj 20 novych centier...kedy bolo otvorene posledne velke centrum? myslim ze posledne velke bolo avion-ikea, a tu je pridana hodnota prave ta ikea - ciel pre ludi z celeho slovenska kupujucich nabytok... predtym? asi aupark...
co sa robi s centralom?
preco stoji Yosaria? ja naozaj neviem ze ci ludia uveria uz naozaj vsetkemu??? co je to novy investor? idiot ktory da peniaze vyhodit do smetneho kosa??? jednoducho YOSARIA NEMA PREDZMLUVNENE NAJMY a tak ziadny investor, ziadna banka na to peniaze uz neda a preto skoncil a skrachoval, rozpravky o novych investoroch su dristy - jedine ze by sa nejaky nasiel a prerobil na tom. Rovnako na tom je central! Dnes uz banke nestaci 'dobry projekt' a to ze sa zacalo burat aby davala peniaze na vystavbu - dnes uz chce banka zmluvy o buducich zmluvach na prenajmy obchodnych priestorov, kancelarie, predane byty... a to NIKTO NEMA, preto vsetko stoji, preto sa nic stavat nezacne, a to uz mozno nikdy, jednoducho bratislave s 0.5mil obyvatelmi a danou kupnou silou to co ma bohate staci, ked bude rast o 5% HDP, o 5% najviac moze mozno rast aj dopyt po nakupnych centrach, momentalne klesa, ak si to niekto nevsimol...
ivanbuto
Takisto je zlé to, čo hovoríš, že verejná doprava tu nebude prioritná funkcia, ale skôr sekundárna. Nákupné možnosti možnosti, príp. aj hotel, môžu mať doplnkovú funkciu. Aj v tomto kontexte nie sú potrebné parkovacie miesta pre obchody, nakoľko tie majú slúžiť cestujúcim, nie niekomu, kto príde autom nakupovať na Hlavnú stanicu.
Aj priestor Predstaničného nám. by si zaslúžil niečo viac ako kompletné zastavanie.
Výsledok projektu, ak by mal byť realizovaný tak, ako je, bude nárast IAD v danej lokalite, a takisto potlačenie funkcie verejnej dopravy.
Pričom pre MHD bol problém vôbec "vybojovať" dostatočné priestory pre obratiská.... ani vlastne neviem, ako to nakoniec dopadlo.