Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Petto #131332:
Každopádne vyradený (t. j. odhlásený) ešte ani jeden nie je.
Reakcia na: N/A #131333:
je to síce škoda, ale ak nimi človek cestuje, tak zistuje, že aj viac vozidiel by malo takto skončiť ....
Reakcia na: Petto #131332:
jo uz som to nasla
Reakcia na: Majo #131331:
V katalogu je u 4848 napisane zlomenie klbu , u 4859 vidim len z fotiek vybrakovany motorovy priestor

Re #131330 kacka: Naposledy asi 14.5. kedy sa mu zlomil klb
Reakcia na: Petto #131329:
Vyradený ešte nebol, hoci vzhľadom na jeho stav je jasné, že do premávky už nezasiahne. Pozri si katalóg vozidiel, je to tam uvedené. To isté platí aj pre 4859.
Reakcia na: Petto #131329:
ake vyradenie? kedy? ja ho nedavno videla ?
Neviem ci tu uz bola zmienka o vyradeni Ikarusu 435 - 4848 ?
Reakcia na: si #131315:
Ja s Tebou v zásade súhlasím, ale už je skrátka neskoro. Hotových je už 34 z 35 K2S-iek a tie už nemá zmysel prerábať znova.

Re #131317 AAA: No vozidlo by malo zhruba rovnaký odber ako súprava 2xT (samozrejme nie zrýchľovačová), takže na spotrebe by sa to určite prejavilo. Ale ide skôr o to, že pri súčasnom linkovom vedení by na linkách, kde teraz jazdia K2(G/S) boli zbytočné väčšie vozidlá.

Re #131319 S499.1023: To si už uviedol dobrý extrém, hoci to aj bolo asi Tvojím zámerom... Ale napr. aj bosnianskohercegovinská Satra III (čiže obdoba K3) má hnacie len krajné podvozky. Tam zas sú už ale asynchrónne motory.
Reakcia na: boxcar #131320:
Rámcová zmluva je 40 BN10.5 a 20 C10.5.
Tých 22 BN10.5. pre tento rok bude nateraz posledných..
C10.5. majú ešte dojsť a sa povráva že možno aj viac ako len pre linku 801..
Reakcia na: si #131322:
Ideál to je, ale nie absolútna nutnosť. V tomto sme u nás 100% adhéznymi vozidlami mierne rozmaznaní.
johny D - dakujem za novinku ?
Reakcia na: S499.1023 #131319:
ideal je ale mat 100% adheznej hmotnosti na trakcnych podvozkoch, teda ak chceme mat vozidla ktore su schopne rozumne zrychlovat... zvysenie trakcneho vykonu na koncovych podvozkoch a ponechanie jalovych v strede by znamenalo vacsiu sancu na sklz pri rozbehu....
Koľko je planované dodať SOR BN 10,5? Resp. na koľko kusov bola uzatvorená ramcova zmluva?
Reakcia na: si #131315:
Doporučujem do pozornosti také vozidlá ako Düwag GT12 a GT10, kde sú hnacie len prvý a posledný podvozok: http://tram.rusign.com/cz/rhb1022.jpg. Lenže to chce podvozky Düwag, kam sa dá dať "trošku" výkonnejší trakčný motor a nie zrýchľovačovú reguláciu, aby to nehrabalo.
Reakcia na: Emo #131294:
No tak si prečítaj o tom, ako sú umiestnené tie zmieňované zastávky v Šalingrade a kde sú tam priechody.
Reakcia na: Majo #131313:
A čo by sa stalo, keby na K2S linkách premávali kapacitnejšie vozidlá? Alebo je elektrina pre K3S o toľko drahšia ako pre K2S, žeby DPB na tom skrachoval?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.