NEVYUŽÍVANÉ (ALEBO ZRUŠENÉ) ŽELEZNIČNÉ TRATE NEĎALEKO HAINBURGU
Už dávnejšie ma prekvapilo, že som na www.vor.at nenašiel žiadne spojenie na železničných tratiach:
a; Bruck an der Leitha - Rohrau - Petronell Carnuntum (križovanie s S7 Wolfsthal - Wien)
b; Engelhartstetten - Haringsee - Leopoldsdorf im Marchfeide - Siebenbrunn Leopoldsdorf (križovanie s S80 Marchegg - Wien)
c; Orth an der Donau - Leopoldsdorf im Marchfelde ... (ďalej ako b;)
d; Fischamend /pri Schwechate/ - Schwadorf - Gramatneusiedl (križovanie s S60 Wien - Bruck an der Leitha ...).
Jedná sa o "jednokoľajky". Minule som išiel cez Engelhartstetten (b;) a z auta som videl, že trať je na viacerých miestach zarastená.
Ale tá trať (a;) priamo v Bruck an der Leitha sa mi, na kúsku čo som videl, zdala byť dosť zachovaná.
1; Išli ste niekto niekedy po niektorej z týchto tratí vlakom alebo pešo?
2; Premávajú po niektorej z týchto tratí aspoň nákladné vlaky?
3; Kedy bola na týchto tratiach ukončená osobná doprava - a bolo to kvôli neefektívnosti?
4; V akých intervaloch tam vlaky premávali?
5; Čo sa s nimi plánuje? Definitívny zánik či niektorá z nich je v nejakých plánoch ešte? Lebo k tej (d;) tu pred časom ohľadne letiska Schwechat tuším Valec niečo spomínal...
Ale to nie sú kamióny dovážajúce niečo na stavbu. To sú vodič/i, ktorý/í prídu domov do svojho bytu kde bývajú kamión odstavia aj na noc a keď dostane asi ďalšiu prácu odíde a zase o nejaký čas príde... Takže výnimku určite nemá nakoľko by ju nemal na základe čoho dostať. A čo sa týka výstavby na DD tak odkedy je fin. kríza sa tu takmer nestavia. Dokonca aj komplex, ktorý mal mať 6 domov sa už dva roky tiahne len pri jednom dome a stále nie je dokončený. Na DD sa len dokončujú už začaté domy a tam sa taktiež nedováža tovar na kamiónoch, ale len valníkoch. A preto píšem aj o tých kamiónoch lebo sa hocikedy tak pekne postavia hneď za zástavku... Keď sme pritom ešte keď sa staval oobjekt Longital (teraz je už takmer dokončený) tak boli tam taký dementi, že postavili kamión tak, že zablokovali celý jazdný pruh v tom smere a ešte v neprehľadnej zákrute takže si musel ísť do protismeru a riskovať či nepôjde niečo oproti a ak hej tak, že stihne zabrzdiť... Ináč čo sa mi páči na vodičoch 25Triek je to, že dosť z nich dá najavo svoj "nesúhlas" s takým človekom, ktorý zastane s autom v zástavke denne je tu počuť dosť veľa trúbení a nakoľko 25Tr má taký odlišný klaksón hneď viem čo sa deje ak je to dlhé trúbenie. ?
tie kamiony, ktoré sa pohybuju na DD môžu mať povolenú výnimku zo zákazu vjazdu, táto môže byť povolená až na 5 rokov, pri tak rozsiahlej výstavbe, aká sa deje na DD už roky, je viac ako pravdepodobné, že takú výnimku si zabezpečili viacerí investori novostavieb
Dnes po siedmej bola na krizovatke Zahradnicka - Milda Street vypnuta svetelna signalizacia. Co je ale zaujimave je, ze rozhodne nemozem povedat ze by to doprave uskodilo..
Ináč na Dlhé diely by sa zišla zákazová značka B5 - zákaz vjazdu nákladných vozidiel (teda hlavne kamiónov) nakoľko v poslednej dobe sa znova rozmohol trend odstaviť "svoj" kamión pred domom teda na ceste. (Pritom nejde o zásobovanie Billy a iných) Pokiaľ viem Billu do DD už ani nezásobujú veľké "dlhé" kamióny nakoľko bol problém s otáčaním) A otáčať sa chodia pokiaľ dobre viem hore na obratisko nakoľko kamión na DD nikde inde neotočíte. Ale teraz otázka do pléna znie môžu vôbec jazdiť kamióny na Dlhé diely ak sa nejedná o zásobovanie? Lebo sa mi zdá, že prejazd cez Karloveskú radiálu (teda na DD sa ináč nedá dostať) je pre kamióny zakázaný.
Včera alebo dnes (už si nespomeniem ? ) mal nehodu zametač koľajníc. Nehoda medzi ním a osobným automobilom pri zástavke Lafranconi smer KV. Prítomné dopravné nehody DPB.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.