Trasy a intervaly poznám všetky naspamäť, dosť liniek si pamätám ešte so starým označením a so starými trasami. A nezaujímam sa len o linky, ktoré používam alebo mi jazdia popod nos. 41 som šiel 3x v živote ale tiež mi nie je jedno, že je DPB lakomý obetovať 1 voz navyše aby jazdila opäť v režime 15/30/15//30 a zrazu nie je vôbec problém zaviesť 40min interval aj keď už ho dakde žiadali ľudia a DPB sa vyhováral, že je ťažko zapamätateľný...
Ďalej ma zaujíma to, že prečo linka 52 premáva v špičke, cez víkend a neskoro večer ale cez sedlo počas pracovných dní vôbec. Takto je počet spojov Východné - Rača 8/2/7//4. Cez víkend som tam bol a 52 odviezla maximálne 10 ľudí z Východného. Preto ma napadá či by nebolo lepšie posilniť 56 aby premávala celotýždenne s intervalom 20min, zlepšilo by sa tak spojenie Rača - Východné - Zlaté piesky počas sedla a víkendov, nasadzovali by sa 12m busy a 52 by premávala len počas špičky ako doplnok k 56. Mimo toho, čo som videl na vlastné oči som sa pýtal už aj ľudí ako jazdí 52 a 56 obsadená, preto ma napadá tento návrh.
hm ty mas nastudovane komplet vsetky linky? trasy, intervali, plnost busov a tak ked stale nieco ine riesis? ? nepamatam sa ze by tu niekto iny riesil tolko liniek jak ty.
Z miest kde ti nestojí linka 98 je komplikovaná doprava do Rače mimo pracovnej špičky. Ale zas napríklad keď potrebuješ ísť na Pioniersku, Ursínyho alebo Račianske mýto tak najkratšia trasa je cez Starý most od Šafárikovho nám. potom 11, resp. teraz linkou 5, 98 je to zachádzka keď potrebuje človek dojsť len tam. Keby som hľadal komplikované spojenie tak určite nájdem napr. Východné a zvyšok mesta. Nebolo by od veci keby 52 premávala aj cez sedlo pracovných dní v preklade s 56. Neviem v čom je problém keď 52 premáva cez víkend, až do 22:30 a cez špičku ale v sedle pracovných dní nejde nič. Nestačilo by skôr keby linka 56 premávala celotýždenne v 20min intervale a 52 by premávala len počas špičky? Napr. aj k Logistickému parku v Rači je problém sa dostať. Cestu do mesta by uľahčilo to keby spoje 65 nešli 21 28 51 58 cez víkendy a o pracovných dňoch nehovoriac kedy spoje 65 splývajú. Keby sa to preložilo aby boli 15min intervaly tak by sa dalo ísť buď do Rače alebo na Zlaté piesky bez zbytočného čakania. Či bráni niečomu nastaviť ochody 65 cez víkendy a sedlo do 15min prekladu?
ja byvam na konci (alebo zaciatku) petrzalky a keby som chcela ist do race ked nechodi (nejde) 59 tak by som isla bud 98 skoro na konecnu a na elektricku, ale to je na dlho. druha moznost je 98+93 na stanicu a na elektricku. alebo este 98+68 (neviem do kedy chodi) na trnavske, odtial na racko a na elektricku.
kazdy den musim prestupovat 2x a vobec mi to nevadi a to idem cez celu petrzalku (98+95+elektricka).
Tak vždy lepšie mať 5 a 9 po ruke celý deň ako 12 a 16. 5 robí trasu linky 12 a 11 (cca), a 9 trasu 14. Aj tak spojenie Obchodná - Trnavské mýto končilo na linke 9 pred 20:00.
Prestaň už byť ty aj ostatný upnutý na to vstávanie do kelu! Také dačo, že človek je v práci a z práce ide na vlak, ktorý potrebuje stihnúť ti nič nehovorí? Alebo keď ide dakto zo školy na tréning, zo školy na brigádu napríklad a môžme ďalej menovať. Tam si má človek tiež privstať alebo utiecť z práce keď má povinnost, zo školy utiecť? Si to premysli celé, že MHD slúži ľuďom a nie ľudia jej, platia si električenky tak by mali dostať také spojenie aby všade nedochádzali s vyplazeným jazykom.
Existovali... Z Kapucínskej minimálne rok nepôjde nič. Navyše teraz jediné na čo je dobrý prestup je linka 5, ale tá končí medzi 20-21, linka 3 jazdí k akým linkám? Jediné miesto je SAV - Kooperativa a na Račianske mýto sa dostať ťažko z Petržalky, linka 16 je dostupná len pešo čo je nevyhovujúce keď sa človek potrebuje dojsť niekam načas a nemá čas na vychádzky. To by sa však v DPB museli odhodlať nielen k rušeniu liniek z Petržalky na Hlavnú stanicu ale aj racionálne sa pozrieť na ostatné linky a položiť si otázku, či nie je lepšie nejaké električky zo stanice zrušiť a pridať interval električkám idúcim cez mesto. Ak mám byť konkrétny tak najlepšie linky ako 4,5 a 9 končia najskôr a všetky staničné a okružné linky (11,12,13,14) premávajú od rána do 23:dačo. Čiže kto chce ísť večer z jedného konca mesta na druhý tak mu DPB nie, že by cestu uľahčil ale ešte pekne strpčí aby musel večer prestupovať na električky ktoré majú 20min interval.
Ale opakujem, dôrazne prízvukujem, že ja nepatrím do skupiny tých èo žiadajú víkendovú a sedlovú linku 59! Mne bohate postaèí to, že sa bude dať tam dostať do Raèe na jeden prestup celotýždenne a síce Zochova a Šafárikovo nám. Ovsišťáci môžu ísť potom 84/99+95+elina do Raèe alebo 98 na Riazanskú, Lúky 93/94+z Kapucínskej do Raèe, Stará Petržalka 80+rovnako ako 93/94 a Háje 95 na Šafko alebo 83 na Zochovu.
Re #130765 Emo: Tak ïakujem ti pekne, a tvoja domienka je lepšia? Zatia¾ èo ty rýpeš, ja h¾adám, tu máš ètení : (z www.dmpz.sk)
4) Forma preukazovania poskytnutej z¾avy vo vozidle MHD.
Cestujúci, ktorým dopravca poskytol z¾avu preukazujú z¾avu vo vozidle MHD pri prípadnej kontrole:
a) deti a žiaci vo veku 6 - 11 rokov
nárok na z¾avu nepreukazujú.
b) žiaci vo veku 12 - 14 rokov
- platnou èipovou kartou (ÈK) vydanou DPMŽ, s.r.o. s fotografiou
- preukazom na z¾avu vydanom Železniènou spoloènosťou, a.s. a Slovenskou autobusovou dopravou, a.s. alebo iným dopravným podnikom s fotografiou
c) študenti vo veku 15 - 25 rokov
Použitie z¾avneného jednorazového cestovného lístka:
- platnou èipovou kartou vydanou DPMŽ, s.r.o. ÈK je platná na MHD pokia¾ v èipe karty bola obnovená z¾ava na príslušný školský rok – najneskôr do 30.9.
- platnou èipovou kartou ISIC vydanou oprávnenou vysokou školou zriadenou pod¾a zákona è.131/2002 Z. z. o vysokých školách v znení ïalších predpisov. ISIC karta je platná na MHD pokia¾ na karte bola samolepkou vyznaèená platnosť na príslušný rok.
- platnou èipovou kartou vydanou zmluvným partnerom DPMŽ s.r.o (v súèasnosti SAD Žilina a.s.) Karta je platná na MHD pokia¾ na karte bola samolepkou vyznaèená platnosť na príslušný školský rok – najneskôr do 30.9.
Použitie èipovej karty ako predplatného cestovného lístka:
- platnou èipovou kartou vydanou DPMŽ s.r.o. ÈK je platná na MHD pokia¾ v èipe karty bola obnovená z¾ava na príslušný rok – najneskôr do 30.9., a do karty boli na predajnom mieste DPMŽ s.r.o. nahraté príslušné cesty.
- platnou èipovou kartou ISIC vydanou oprávnenou vysokou školou zriadenou pod¾a zákona è.131/2002 Z. z. o vysokých školách v znení ïalších predpisov. V prípade, že študent chce na MHD použiť kartu ako predplatný lístok, musí si u vydavate¾a karty zabezpeèiť jej otvorenie pre vstup DPMŽ s.r.o. do karty, kartu si aktivovať a personifikovať na predajnom mieste DPMŽ s.r.o. a zapísať si do karty nárok na z¾avu a do karty si dať nahrať príslušné cesty. Karta ISIC, pri použití ako predplatný lístok, je platná na MHD pokia¾ v èipe karty bola obnovená z¾ava na príslušný školský rok – najneskôr do 30.9.
- platnou èipovou kartou vydanou zmluvným partnerom DPMŽ s.r.o. (v súèasnosti SAD Žilina a.s.). Podmienky použitia takejto karty sú zhodné s použitím ako pri karte ISIC.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Emo
Aha, takže to je len Dunčova domnienka. ?