Tie 17xx neskoncia trvalo podla mna v Petrzke - bola by blbost keby museli stale tankovat v druhej vozovni - teraz su tam len ako vypomoc a este bude sranda ked odidu BB karosy v juni a nastane 2.september 2009 - zaciatok skolskeho roka ? . Add L99 - tipujem ze tam pojdu SORy BN 10,5 ked dojdu.
takze mame 21, 68, 83, 95 (ak vlezie), 98 - nie je uz to samo o sebe viac ako 40 vozov? ale 4 linky z toho su petrzalske, takze pokial nebude dalsie predsedohovorca DPB z Pe, tak pochybujem o tom, ze sa tam dostanu...
Re #130209 21Tr: dora sa testuje iba na (pre) KV-DD ? okrem toho, tusim sa tu spominalo nieco, ze do minuleho stvrtka mal byt na 1. dpa a odvtedy na 4., lenze ako si si vsimol, stale sa potuluje po Garden Hills...
Re #130211 Petto: mas pravdu, tam by to bolo zaujimave, hlavne, keby zadkom vyblokoval odbocku z Jugmannovej dolava na Farskeho...
ten starsi prototyp bol uzsi ako tento novy,ktory je viditelne sirsi. A este ma napadol jeden problem - medzi zastavkami NAM.HRANICIARIV a FARSKEHO v tej ostrej zakrute pri Chorv.ramene je dost blbo riesena krizovatka - ostra zakruta pre L95 a aj nevhodny sklon pre NP vozidla - mohlo by sa stat ze by zostal visiet ako ten zalozny MAN ked sa otacal cez kolaje v Dubravke a "nerozchodil to " potom ?
no ale kedze v DPB zravy rozum neplati (vid napr. 17xx na L99), tak by som sa vobec necudoval, keby nakoniec Tamy skoncili v Pe a skapaly isli do 1. (dd linky) a 2. ...
a sleduje, ci zamestnanci nevynasaju nejake tajne informacie ?
Re #130203 Petto: mozno dovtedy ten stary most mierne prerobia alebo by v pripade potencialneho stretu jeden ostal cakat pred mostom... ved aj niektori vodici Ik niekedy radsej aby sa nemuseli tlacit, nechaju prejst totho z opacnej strany...
ale zabúdaš, že Tedomy budú musieť robiť aj ZV, predsa garantovaná NP v KV-DD, prípadne voliči BZ si vyžiadajú zhustenie intervalu + poruchovosť, takže tam nakoniec ešte stále zostanú aj nejaké 12xx - z toho mi je zle...
keby to už nebolo vážne, aj ja by som sa bavil na tých snahách diletantov o "objektívny a nezaujatý" tender typu "autobusy (do 11m)"... lenže kým oni robia jednu blbosť za druhou, nám zatiaľ budú chodiť vnútroschodové "potkni sa" sory, prípadne na kĺbových linkách kapacitnejšie vozy typu 10.5, 9.5, 8.5, 7.5, 6.5, 4.5...., pretože 15m a 18m vozy treba prednostne umiestniť na DD, bár aj ako ZV, len aby si Brankovi voliči náhodou nevšimli, že DPB prevádzkuje aj iné ako NP vozy...prípadne ešte nejako reinkarnujú krátke karosy a aj tamy "po technickej životnosti" ešte budú dobré...
Usporiadanie sedadiel zalezi podla mna aj od objednavatela . Ved co tu bol klbovy MAN cca pred mesiacom , tak mal tiez vzadu bocne sedadla ako Capacity.
spýtaj sa marzyho, ten ti povie, že Ik283 (1512) ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kecho