Tie 17xx neskoncia trvalo podla mna v Petrzke - bola by blbost keby museli stale tankovat v druhej vozovni - teraz su tam len ako vypomoc a este bude sranda ked odidu BB karosy v juni a nastane 2.september 2009 - zaciatok skolskeho roka ? . Add L99 - tipujem ze tam pojdu SORy BN 10,5 ked dojdu.
takze mame 21, 68, 83, 95 (ak vlezie), 98 - nie je uz to samo o sebe viac ako 40 vozov? ale 4 linky z toho su petrzalske, takze pokial nebude dalsie predsedohovorca DPB z Pe, tak pochybujem o tom, ze sa tam dostanu...
Re #130209 21Tr: dora sa testuje iba na (pre) KV-DD ? okrem toho, tusim sa tu spominalo nieco, ze do minuleho stvrtka mal byt na 1. dpa a odvtedy na 4., lenze ako si si vsimol, stale sa potuluje po Garden Hills...
Re #130211 Petto: mas pravdu, tam by to bolo zaujimave, hlavne, keby zadkom vyblokoval odbocku z Jugmannovej dolava na Farskeho...
ten starsi prototyp bol uzsi ako tento novy,ktory je viditelne sirsi. A este ma napadol jeden problem - medzi zastavkami NAM.HRANICIARIV a FARSKEHO v tej ostrej zakrute pri Chorv.ramene je dost blbo riesena krizovatka - ostra zakruta pre L95 a aj nevhodny sklon pre NP vozidla - mohlo by sa stat ze by zostal visiet ako ten zalozny MAN ked sa otacal cez kolaje v Dubravke a "nerozchodil to " potom ?
no ale kedze v DPB zravy rozum neplati (vid napr. 17xx na L99), tak by som sa vobec necudoval, keby nakoniec Tamy skoncili v Pe a skapaly isli do 1. (dd linky) a 2. ...
a sleduje, ci zamestnanci nevynasaju nejake tajne informacie ?
Re #130203 Petto: mozno dovtedy ten stary most mierne prerobia alebo by v pripade potencialneho stretu jeden ostal cakat pred mostom... ved aj niektori vodici Ik niekedy radsej aby sa nemuseli tlacit, nechaju prejst totho z opacnej strany...
ale zabúdaš, že Tedomy budú musieť robiť aj ZV, predsa garantovaná NP v KV-DD, prípadne voliči BZ si vyžiadajú zhustenie intervalu + poruchovosť, takže tam nakoniec ešte stále zostanú aj nejaké 12xx - z toho mi je zle...
kecho