Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #129550:
nepredpokladam, ze ste lekarom, aby ste komukolvek oznamoval diagnozy, tak som predpokladal, ze je to Vase blizsie predstavenie sa,
ak je to Vasa diagnoza, potom sa nedivte, prekvapiulo ma to, ze ju uvadzate, nedokazem reagovat k veci, lebo nie som lekarom,
na konstatovanie, ze trepem, reagovat nema zmysel, najma ak autor napise "Ja som povedal, ze my to nepotrebujeme. Pre mna za mna si kludne mysli tie hovadiny co tu prezentujes.", proste je to opakovanie sa
Reakcia na: 21Tr #129548:
preberali - nepreberali, casto sa tu dava ako priklad Brno, tam chodila elektricka do prudsieho stupania, samotne stupanie Prazskej mozno upravit, dnesny stav je vysledkom prestavby, predtym to bola klukata, ktorej vrchol bol v absolutnej vyske o niekolko metrov vyssie ako je sucasny, dosledkom je slepa ulica na strane HP nedaleko nadchodu, ani pojazd z Kramarov by nemal byt technckym problemom, urcite by sa dal este zapustit, z principialneho hladiska, ak NDS MHD ma byt elektricka, by bolo ovela spravnejsie ak by elektricka chodila po Prazskej v spodnej urovni (podjazd) kvoli miernemu stupaniu a cesta z Kramarov po vyssej urovni (nadjazd), a to uz aj pre zabranenie zaplavovania v case po velkych burkach,
v suvislosti so zamerom prestavby Predstanicneho namestia sa uvazuje s podjadzom pre MHD z Prazskej, existuje moznost, ze Prazska v smere od SAV by zacala stupat ovela skor ako je to teraz, tym by sa mohlo vyrazne zmiernit stupanie, ani prechod pre chodcov by nemal byt problemom, lebo sa uvazuje s nadchodom, rovnako ani vyhladove pomery, a to ani z domov na Prazsklej, lebo aj teraz sa divaju na oporny mur, takto by sa divali na stupajuci usek, ktory by neprekrocil vysku 1. NP,
kto chce pomahat - hlada riesenia, kto nechce - uvadza vyhovorky,
Reakcia na: hoppusmark01 #129590:
Na nástupištiach hlavne nie je žiadna dlažba. Vyzerá to tak, že ju budú dokončovať za prevádzky, napríklad zajtra.
Reakcia na: vlado13 #129525:
naklady na vybudovanie a udrzbu infrastruktury su vo fixnych nakladoch.

Ja predpokladam presun casti cestujucich z inych liniek, takze kapacita nebude nevyuzita. Lenze je tu este rozvojove uzemie Petrzalka Juh, ktore potrebuje napojenie na kapacitny system.
Reakcia na: Mar.z.y #129588:
vidim, ze zas pouzili pri rekonstruckii trate tu najskaredsiu dlazbu.. ? Ma bratislavsky magistrat vobec nejake oddelenie architektury a tvorby mestskeho prostredia?
asi pred pol hodkou sa pri jazere zrazila k2G 7085 s autom.
Dnešné Krasňany a to pracovné malé motorové vozidlo:
http://skratka.sk/3h4n8c
Reakcia na: ivanbuto #129586:

NJ, v Blízkej budúcnosti budem radi ak sa poopravujú jestvujúce trate, po trati v tuneli aj súčasná trať je vo veľmi zlom stave. Ale tu by práve tiež nie celkom zmyselne zrušená trať po Štefánikovej pomohla odkloniť el. dopravu. Takto sa na čas výluky bude museť riešiť doprava inými dop. prostiredkami.
Ono aj keby aj tak by sa stým nedalo nič robiť, ale pôvodná trať na Štefánikovej bola vytrhaná komplet so všetkým alebo to len prekryli asfaltom?
Reakcia na: MiroBA #129583:
Hovoril som o "blízkej budúcnosti", čítaj pozornejšie...
Reakcia na: ivanbuto #129580:
Skôr mám to na mysli z h¾adiska nákladov na nové budovanie tratí. Tá 34,83,84 a z èasti 212 by sa dali nahradiť neskôr el. traťou cez Pražskú. Èiže skôr ako nové trasy liniek je problém hustý balík financií, ktorý by :
- el. trať Štefánikova - Predstanièné nám.
- el. trať Predstanièné nám - Pražská - Patrónka (neskôr Polianky - Harmincova)
- trol. trať Predstanièné nám. - Štefanovièova - Mýtna / Floriánske nám. - Odborárske nám.
požrali urèite a v súèasnosti ako tak pozerám, tak budeme radi ak tie trate èo máme dáme do poriadku a kým ich dáme do poriadku všetky tak sa nám tie prvé opravené nezaènú zas rozpadať.
Reakcia na: MatejBA #129579:

Mal som na mysli stúpanie električkovej trate, ale už som to našiel -je to úsek medzi Krčacami a obratiskom Karlova Ves.
Reakcia na: ivanbuto #129566:

Prečo by električka po Štefánikovej nemala byť realizovateľná? Len to samozrejme by chcelo vôľu aby trocha ustúpila odtial individuálna doprava a potrebovalo by to prerobiť trocha križovatku pri SAV.
Reakcia na: MiroBA #129577:
No povedal by som, že strmšie to je na zastávke Stromová. Možno ešte Vlárska je strmšia ako Molecova.
Reakcia na: 810zssk #129555:

Tak neviem -podľa toho koľko by tam bolo zastávok. Ale možno tajk 10min by zabrala cesta z Rače na Zlaté Piesky. Pretých čo bývajú na konci by to bolo možno stále lepšie ako íst električkou po Krasnani prestúpiť na bus a potom zase na električku.
Reakcia na: 21Tr #129578:
Presne tak, pretože: 34, 83, 84, 93, 184, 206, 212... 🙂
Reakcia na: MiroBA #129577:
Bud to alebo nieco na trase linky 203 na kolibu alebo mozno cesta smerom na hrad z centra
Reakcia na: ivanbuto #129575:
No keby nepremávali cez Štefánikovu tak by sa to dalo do stavu ako kedysi keď trolejbusy premávali cez Štefanovičovu. Po nej by mohli ísť buď potom na Mýtnu a napojiť sa na Kollárovon nám. alebo pokračovať ďalej cez Floriánske nám. a okolo benzínky, kde by sa napojili na trať trolejbusovú trať na Americkom nám. To všetko čo menujem je však veľmi rozsiahla zmena.
Reakcia na: MatejBA #129549:

A čo sa Pražskej týka neviem aké je tam stúpanie, možno teoreticky by sa to dalo realizovať tunelovým variantom -samozrejme v dohľadnej dobe určite nie. Ešte od Patrónky na Pražskú možno tam je svah volačo miernejší ale aj ked tak by musela prejsť celým stúpaním viest električka bez zastavenia a mať všetky nápravy hnacie -teda nič pre K2.
V Prahe na Barrandov je stúpanie volačo 6% Trojska ulica m8 5,7% ak si dobre pamätám. Skúsenosti by som čerpal odtial.
Inak ked sme už pri tom aké je največšie stúpanie v BA? Asi to bude úsek Molecova Karlova Ves.
Reakcia na: 810zssk #129569:
Je ale niekde už nie je iná možnosť a pri tomto stavebnom boome už nebude električka dlho stačiť. Hlavne ak sa požiadavky na kapacity na radiálach budú zvyšovať a trate v centre budú ponúkať len to čo teraz tak sme v keli, preto by bolo nutne treba keď už nie to metro, tak vystavať tretiu trať centrom mesta a premýšľať zároveň o štvrtej. Lebo potom v centre dopadneme s električkami tak ako teraz, keď museli byť 11 a 14 zrušené pre priepustnosť Šafka.
Reakcia na: 21Tr #129570:
Keby bola električka, mohla by byť trať pojazdná pre ostatnú MHD, neviem si predstaviť, že by si tam chcel vylúčiť napr. linky smerujúce na Kramáre...
A áno, myslel som inak vyhradený pruh.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.