Reakcia na: Majo #129406:
ten prispevok bol reakciou na porovnanie L13 a L93 od 21tr, pokusil som sa popisat preco nie je realne zvysit prepravnu kapacitu vedenim elektricky po Stefanikovej, dovolil som si napisat, ze skratenie prepravneho casu je mozne tak, ze namiesto elektricky by spojenie s hlavnou stanicou zabezpecili T-busy, ak by isli po Starom moste, Sturovej, nam SNP a dalej na hl. stanicu, cesta i cas by sa skratili, a to tak v porovnani s L13, ako aj L93
vlado13
obstaravacia cena je iba jedna zlozka nakladov zivotneho cyklu,
vela zalezi na odjazdenych km, kedze dlzka trati a nasadzovanie vozidiel nie je rovnomerne po celu zivotnost, tak jedenoduchym scitanim a delenim vychadzaju dost skreslene vysledky,
co sa tyka stredovej (osovej) komunikacie v Petrzalke, nech vznikne, ale aby bola hlavnou tepnou MHD a navyse v kolajovom sate, s tym nesuhlasim, na svoju vykonnost bude vyzadovat saturaciu (podporu) inym subsystemom, lebo ludia v priamej dostupnnej vzdialenosti nepredstavuju dostatocny potencial, ak si uvedomime, ze mnohym z nich nebude vyhovovat linia a celkovy cas prepravy elektrickou v kombinacii s nicim inym na lavej strane Dunaja, tak dotovanie cestujucimi z inych sektorov bude este potrebnejsie, v materiali k NS MHD, ktory bol predmetom posudzovania v ramci EIA sa uvadzalo zriadenie "krizujucej" autobusovej dopravy v podobe novej linky,