Včera som na zastávke "Čiližská" smer Astronomická videl prázdny (nesprávny) CP linky 67. ? http://sk.fotoalbum.eu/Peon/a91107/00000011 Na iných zastávkach (ktoré som videl) sú CP v poriadku.
Ešte mi napadlo, nemohla by 65-ka v smere na Čiližskú na zastávke "Bojnická" stáť tam, kde 53, 63, 96, aby bol zabezpečený zaujímavý prestup "na hrane"? Viem, že v opačnom smere sa to nedá, ale to je dôvod, aby sa to aspoň v jednom smere neurobilo?
A takisto Avion. Zastávka "Galvániho" je odtiaľ relatívne ďaleko (a tuším je bez prístrešku). V smere na Tbiliskú, keby sa pri Avione vybudoval nejaký krátky chodníček, by 65-ka teoreticky mohla stáť na tej širokej ceste "na skok" od nástupišťa liniek 63 a 96 pri Avione. ?
Započul som dnes v 65-ke z rozhovoru (asi) vodičov DPB kritizujúcich jej novú trasu, že ráno tam vznikajú veľké meškania. Vraj niektorý spoj kvôli tomu následne ani nebol vykonaný...
PS: Ozaj, napr. o tej zmene 65-ky rozhodol v DPB jeden človek? Podlieha také niečo aj schvaľovaniu hlasovaním v nejakej komisii v DPB? Takéto zmeny povoľuje magistrát, či jemu sa to iba oznamuje? Myslím konkrétne trasovanie, nie finančnú stránku.
no hej, prestup na 203 by bol zo Spitalskej problem, to je pravda. Otazka ale je, kolko ludi prestupuje na 203..
Cize to zavisi od poctu ludi. Na tych trasach, ktore vyuziva velky pocet ludi, by mali byt priame linky alebo max. jeden prestup. Na trasach, ktore vyuziva malo ludi, mozu byt aj 2 prestupy..
Napr. spojenie Raca-Petrzalka (spojenie dvoch velkych mestskych casti: 1 prestup), Raca-Koliba(spojenie ktore vyuziva malo ludi:2 prestupy).. A ten pocet ludi je len moj odhad, na to treba prieskumy vytazenosti. Ak sa ukaze, ze z Race na Kolibu sa prepravuje velky pocet ludi)(co pochybujem), tak samozrejme by malo byt priame spojenie alebo max.1prestup.
vyzerá to tak že úsek vozovňa krasňany - Nový záhon, už tam sú aj koľajnice, betónové prefabrikáty (tie tam ležia už dobré 2 týždne), zapichnuté kolíky a nastriekané značky na starej trati...
Já myslel ten návrh, jak si sem dával link na tu mapku. Tak tam jsou ve Vazové 3 nové linky (které dohromady jezdí jako 9 současných linek), takže se počet tramvají, které zde projedou zvyšuje na trojnásobek. ?
Ešte predsa len jedno. Ty momot, choď sa so svojím nenávistným psotojom ku všetkému obesiŤ a prestaň tu kaziť vzduch, ty dobytok! Stále len kafreš a drístaš do vecí, ktorým GUWNO rozumieš. Debil!
Na Ostredkovej je športová škoila. Ale povedal by som, že normálne decko z Trnávky tam dôjde pešo a nie že bude cestovať kolom dokola autobusom.
Týmto moja náhodná účasť na DF zase končí. Bol som pár dní služobne v zahraničí a po návrate a letmom preletení diskusie vidím, že zvracanie DunčaTr, šotovýplody janlanika a autistické amatérske zlepšováky MiraBA pokračujú v nezmenenej intenzite, takže nemám čo dodať ? .
To tam chcú akože vysypať semienka trávy? Nepoznajú také, že koberec? A toto ma pobavilo: „Chceme aby bol trávnik na električkovej trati zasadený dobre a aby po dvoch - troch mesiacoch nevyschol,“ To asi nebudú zalievať ako vidím... A možno prirobia na električky nádržky s vodou a vždy ju budú musieť púštať v určitých intervaloch. ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon
http://sk.fotoalbum.eu/Peon/a91107/00000011 Na iných zastávkach (ktoré som videl) sú CP v poriadku.
Ešte mi napadlo, nemohla by 65-ka v smere na Čiližskú na zastávke "Bojnická" stáť tam, kde 53, 63, 96, aby bol zabezpečený zaujímavý prestup "na hrane"? Viem, že v opačnom smere sa to nedá, ale to je dôvod, aby sa to aspoň v jednom smere neurobilo?
A takisto Avion. Zastávka "Galvániho" je odtiaľ relatívne ďaleko (a tuším je bez prístrešku). V smere na Tbiliskú, keby sa pri Avione vybudoval nejaký krátky chodníček, by 65-ka teoreticky mohla stáť na tej širokej ceste "na skok" od nástupišťa liniek 63 a 96 pri Avione. ?
Započul som dnes v 65-ke z rozhovoru (asi) vodičov DPB kritizujúcich jej novú trasu, že ráno tam vznikajú veľké meškania. Vraj niektorý spoj kvôli tomu následne ani nebol vykonaný...
PS: Ozaj, napr. o tej zmene 65-ky rozhodol v DPB jeden človek? Podlieha také niečo aj schvaľovaniu hlasovaním v nejakej komisii v DPB? Takéto zmeny povoľuje magistrát, či jemu sa to iba oznamuje? Myslím konkrétne trasovanie, nie finančnú stránku.