Neviem, ci ste si vsimli, ale pred nedavnom bola v Sanghaji sprevadzkovana nova trat maglevu (cize magneticky nadnasaneho vlaku) na trati mesto-letisko. Dlzka je 31 km a suprava ju prekona za 8 minut (od rozbehu do zastavenia), max. rychlost je okolo 430km/h ...
Trosku som patral po internete a nasiel som celkom zaujimavy odkaz, podla mna mozno aj odkaz mesiaca, takze ak sa chcete pobavit a zasnivat, pozrite sa na nasledujucu studiu http://www.transrapid.de/en/eustudie/eustudie_main.html
Co je najvacsia sranda, mozno je to omnoho realnejsie ako metro v Bratislave alebo elektricky na Dlhe Diely , len tie ceny cestovneho
Trosku som patral po internete a nasiel som celkom zaujimavy odkaz, podla mna mozno aj odkaz mesiaca, takze ak sa chcete pobavit a zasnivat, pozrite sa na nasledujucu studiu http://www.transrapid.de/en/eustudie/eustudie_main.html
Co je najvacsia sranda, mozno je to omnoho realnejsie ako metro v Bratislave alebo elektricky na Dlhe Diely , len tie ceny cestovneho
hroch2
ako tretiu vec zacnes premyslat nad unifikaciou - ta totiz umoznuje jednoduchsiu identifikaciu mojich aktivit. uz som tu o tom kedysi davno pisal a divim sa tomu dodnes: preco ma DPB vozy vsetkych farieb a viacerych vzorov (dva lomene pasy v x variantach, nelomene pasy, modro-striebro-cerveny nater, cierno-bielo-cerveny nater...)? do prdele, ved aj blby SAD ma autobusy vsetky rovnake! vsetky primestske linky maju jednotny bielo-modry nater (mozno na par vynimiek ako je GRANUS do gajar )! to je take tazke zhodnut sa na farebnej scheme a do tejto schemy fsetko zladit?
ak by sa podarili tieto tri veci, bude mozne povedat, ze DPB ma komunikacnu strategiu... ked bude mat jednotne vozy a - nech ma slak trafi - napriklad vizitky , potom je vas sa zacat bavit o uniformizacii vodicov...
v globale som totiz za a viem si zivo predstavit vodicov v rovnosate typu tricko+nohavice+siltovka...
mimochodom, pisem rocnikovu pracu na temu "komunikacia podnikov hromadnej dopravy"... dam precitat, teste sa