Dusoft #12573: No pre mna su Tambusy najpohodlnejsie busy a druhe najpohodlnejsie vozidla v BA (po T6A5). Najma vdaka hovadsky velkemu vnutornemu priestoru. Naopak Ikarusy 280 (283 ani nie) vyzeraju, ako by tie sedacky boli pre beznohych a citim sa tam (na sedadlach) menej pohodlne, ako v Karosach 7xx a to uz je co povedat.
m@rtin: Ad Karosy: Dobry point, naozaj by som privital aspon Karosy 95x, lebo na nejake (podla zapadnych standartov) velmi dobre vozy nemame.
Ale na Ik. 283 mi nesiahajte, po reko su to velmi slusne vozy, az na prilis malu hmotnost vleku, ktory ma tendenciu k nadskakovaniu, az mi drncia nielen zuby.
Ad Lunackove fantazie: K tomuto sa nemienim vyjadrovat, pretoze moj repertoar take nadavky neobsahuje.
Kami #12596: Omyl, madla v Ik. 283 koncia max. 15 cm od kraja (odhad). Pri prednom okraji zadnych dvere (co je asi aj viac ako 1 m) koncia len v Ik. 280.
Igorko #12625: Ad zvojene zastavky: Hm, ale to je prakticky jedna a ta ista zastavka, nie? Ved v BA napriklad Racianske je Racianske a tie zastavky su od seba o kus dalej. (Sice nie su zdvojene, ale cert to vezmi.)
Ad cesko-slovenske spory: Musim s Tebou suhlasit.
Tonda #12630: Myslim, ze 3 kV asi nie, lebo vlaky tu mame na 25 kV, 50Hz.
Ad rovnosaty: Tusim ktosi napisal, ze je to dost drahe. Sice to zlepsuje image a mozno aj zvysuje autoritu, ale stoji to vela penazi, ktore by mohli by radsej byt investovane uzitocnejsie (napriklad zaplatit pracujucich ludi miesto tych lemrakov; a ked slovaci pracovat nechcu (a mnohi nechcu), najmut si lacnu pracovnu silu zo zahranicia (UA a pod.)). Inak... myslim, ze SAD BA ma nejaku uniformu.
MarekG #12657: Nechcem nieco odsudzovat, ale to je nejake gumove oblozenie pod okolesnikom (ci ako sa to vola), ktore sposobuje strasne drncanie elektricky. Ma to este 7917+8 (myslim) a napriklad aj Prahe nejaka KT8.
DuPe #12680: Jasne, ze viem, ved takych nam tu beha... hlavne 283 po reko.
m@rtin: Ad Karosy: Dobry point, naozaj by som privital aspon Karosy 95x, lebo na nejake (podla zapadnych standartov) velmi dobre vozy nemame.
Ale na Ik. 283 mi nesiahajte, po reko su to velmi slusne vozy, az na prilis malu hmotnost vleku, ktory ma tendenciu k nadskakovaniu, az mi drncia nielen zuby.
Ad Lunackove fantazie: K tomuto sa nemienim vyjadrovat, pretoze moj repertoar take nadavky neobsahuje.
Kami #12596: Omyl, madla v Ik. 283 koncia max. 15 cm od kraja (odhad). Pri prednom okraji zadnych dvere (co je asi aj viac ako 1 m) koncia len v Ik. 280.
Igorko #12625: Ad zvojene zastavky: Hm, ale to je prakticky jedna a ta ista zastavka, nie? Ved v BA napriklad Racianske je Racianske a tie zastavky su od seba o kus dalej. (Sice nie su zdvojene, ale cert to vezmi.)
Ad cesko-slovenske spory: Musim s Tebou suhlasit.
Tonda #12630: Myslim, ze 3 kV asi nie, lebo vlaky tu mame na 25 kV, 50Hz.
Ad rovnosaty: Tusim ktosi napisal, ze je to dost drahe. Sice to zlepsuje image a mozno aj zvysuje autoritu, ale stoji to vela penazi, ktore by mohli by radsej byt investovane uzitocnejsie (napriklad zaplatit pracujucich ludi miesto tych lemrakov; a ked slovaci pracovat nechcu (a mnohi nechcu), najmut si lacnu pracovnu silu zo zahranicia (UA a pod.)). Inak... myslim, ze SAD BA ma nejaku uniformu.
MarekG #12657: Nechcem nieco odsudzovat, ale to je nejake gumove oblozenie pod okolesnikom (ci ako sa to vola), ktore sposobuje strasne drncanie elektricky. Ma to este 7917+8 (myslim) a napriklad aj Prahe nejaka KT8.
DuPe #12680: Jasne, ze viem, ved takych nam tu beha... hlavne 283 po reko.
hroch2
ako tretiu vec zacnes premyslat nad unifikaciou - ta totiz umoznuje jednoduchsiu identifikaciu mojich aktivit. uz som tu o tom kedysi davno pisal a divim sa tomu dodnes: preco ma DPB vozy vsetkych farieb a viacerych vzorov (dva lomene pasy v x variantach, nelomene pasy, modro-striebro-cerveny nater, cierno-bielo-cerveny nater...)? do prdele, ved aj blby SAD ma autobusy vsetky rovnake! vsetky primestske linky maju jednotny bielo-modry nater (mozno na par vynimiek ako je GRANUS do gajar )! to je take tazke zhodnut sa na farebnej scheme a do tejto schemy fsetko zladit?
ak by sa podarili tieto tri veci, bude mozne povedat, ze DPB ma komunikacnu strategiu... ked bude mat jednotne vozy a - nech ma slak trafi - napriklad vizitky , potom je vas sa zacat bavit o uniformizacii vodicov...
v globale som totiz za a viem si zivo predstavit vodicov v rovnosate typu tricko+nohavice+siltovka...
mimochodom, pisem rocnikovu pracu na temu "komunikacia podnikov hromadnej dopravy"... dam precitat, teste sa