Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mar.z.y #125273:

Zahradník je tupec o tomto s ním sa o tom netreba ani baviť.
Však samozrejme že tú LF6 tresol lebo anie nevie aké sú vozy na trhu riadne ani akú MHD majú mestá na okolí mimo SR
- ja by som sa tak za túto dopravu hambil...
To čo je v BA to nie je MHD ale pomály Parodia -tolko šuntov nemá nikto.
Vieš kedy tu bude 15 T for City? alebo už len LF3? O 15 rokov ked to budú v iných mestách dávno vyradovať. A ešte tá zbrusu nová 15 T si po 20tich rokoch prevádzky v Prahe príde ku nám do BA doslúžiť. Na samozrejme celé trendy MHD už budú úplne inde.
Že som pesimista? Ale však jasné prídu sem 240 nových busov a do r. 2010 budeme mat el. trať do Petržalky...slubov tu už bolo.
Žial taká je tu realita.
Reakcia na: MiroBA #125284:
Oveľa viac využitá ako večne ospevované linky 3 a 8...skôr by sa mali linky 3 a 8 spojiť, tak aby vytvárali posilu linkám 5,9,11 a 14 v trase Rača - Obchodná - Kamenné nám. - Americké nám. - Trnavské mýto - Ružinov
Reakcia na: MiroBA #125281:
Ona jazdí poloprázdna na Hlavnú stanicu, nie medzi Račou a Račianskym mýtom. To treba riešiť iným linkovaním, tak aby využitá bola v celej svojej trase.
Aj ked keby si pocul niektore dovody preco nie nizke alebo trojclankove vozidla..by si sa rehotal.... napr: Je to nizke, mohlo by sa to niekde skriet, je to dlhe, nemame na to nakolajovaciu techniku..., unifikacia salin, vyzbroj, nahradne dielce.....take varianty s takymi p*c*v*n*m* si este nepocul...
Reakcia na: MiroBA #125284:
Ja by som skôr povedal že niekde by sa hodili supravy typu k2+t3 lebo niektore spoje su fakt moc vyťažene.
Reakcia na: Mike #125266:

Ježííš teraz som ja ozaj tupec.
Na 14 som úplne zabudol. Jasné. Tak za to ma môžte právom zďubať.

To mi ušlo sa ospravedlnujem.

Ale aj tak na 14ske by sa možno uživili tiež dvojčatá. Chodí slušne napnená až preplnená.
Reakcia na: Majo #125279:
Pekne povedane....ale neviem co stale vsetci mate s 3-clankovymi vozmi. viete velmi dobre..ze koli takym prkotinam, ako su napr heveri sa nekupia. ako raz povedal jeden nemenovany z vedenia, nekupima, nedokazeme to nakolajit, je to dlhe...
Reakcia na: m@rtin #125276:
Záhradník ani nepozná LV, takže pochybujem, že z hlavy pozná typy Varii LF. ?
Reakcia na: 810zssk #125265:

Na tvojom mieste bz som teraz bol ticho -Práve ty bol z tých, čo ma prednedávnom skalopevne presviedčali že linkou č 3 nikto dokopy nejazdí, že je treba vôbec zrušiť nieto sólo vozen dávať. Teraz akože odrazu chodí plná?
Reakcia na: m@rtin #125276:
Zahradník ani nevie, čo je to LF6. Slovenská legislatíva takú dlhú električku, samozrejme, neumožňuje.
Reakcia na: Sommelier #125270:
Máš v sebe aspoň nejaké základné logické myslenie? Asi nie... Inak by si totiž zo seba nevypotil tú blbosť o urýchlení nástupu v prípade K3. Ak sú jedny dvere v NP časti a ostatné vo vysokopodlažnej časti, pobyt vozidla v zastávke sa tým neskráti ani o sekundu, lebo síce v stredných dverách už budú všetci nastúpení, ale v ostatným dverách budú nastupovať rovnako dlho ako doteraz. Čo sa týka "trápenia starších ľudí" - K3 by túto situáciu len a len zhoršila. Lebo zatiaľ čo v súčasnosti sa štverajú po schodoch aspoň za kľudu vozidla, v prípade K3 by museli prejsť rovnako vysokými schodmi tiež, a to navyše počas rozjazdu a brzdenia vozidla (v prípade nástupu cez prostredné dvere, lebo aj tak by musela väčšina z nich prejsť do vysokopodlažnej časti), čo by mohlo spôsobiť, že by spadli. Miest na sedenie má K3 v NP časti tuším 6, v prípade, že by tam bol kočík alebo invalidný vozík ešte menej. Kapacitou obratísk som neargumentoval, lebo je to blbosť - dĺžkovo je K3 porovnateľná s 2xT. Som rád, že nám tu o doprave nerozhodojú takí "odborníci" ako Ty alebo MiroBA, lebo to by sme dopadli...
Reakcia na: m@rtin #125276:
ULFy su až tak drahe? Som myslel že keď ich ma Viedeň tolko že nepatria medzi drahe
Reakcia na: MiroBA #125191:
Si za to účtujú cestovné ako limuzínou keby si šiel ?
Reakcia na: Mar.z.y #125273:

LF6? To chcete koupit 60 m dlouhá vozidla? Umožňuje to slovenský zákon?

15T je v současné době po ULFu asi nejdražší tramvaj na trhu. Nepředpokládám, že je DPB koupí, i když bych je Bratislavě přál.
Reakcia na: S499.1023 #125175:
Tak sa opýtame ostatných či veria tej "145" na Solarise. Uvažuj tam úzke uličky aké sú a aj rozsah toho objemného priestoru pre kočíky! Na stojáka tam nedostaneš viac ako 80 ľudí a ak veríš tej 100, tak je to tvoj problém... ale skús namiesto vysedávania za PC a písaním tvojich dohadov aj dojsť sem do BA a ráno sa odviesť linkou 88 keď je plná. Môžeš mať x-vedomostí o doprave no pochybujem, že nejaká literatúra rozpisuje o kapacite Solarisu. Viezol si sa v tom 15 metrovom Solarise? Tak ako ty mne dávaš odporúčania keď robím svoje šotonávrhy linkového vedenia v BB, TN, TT atď. tak ja tebe vrele odporúčam dojsť si sem a okúsiť ten Solaris na 88 a 96 počas špičky ? si vítaný ?
Reakcia na: Majo #125231:
ako keby som vedenie dpb počul. Keď zunifikujeme úplne všetko , tak snáď klesnú náklady natoľko, že budeme ziskoví.. Zaujímavé, že polovica dopravných podnikov v ČR funguje a ako slušne. A podporili rôznych výrobcov, rôzny výskum a vývoj, ktorý sa dá zoširoka uplatňovať.
Môžeš zunifikovať dvojkĺbový autobus pre trolejbus na električku, ktorá bude jazdiť aj v plytkom tunelY s možnosťou jej budúcej unifikácie s tgv. Sa ešte dohodni na vláde na šrotovnom.
Reakcia na: Ámos #125267:
Dúdam, že kúpi Škody 15 T ForCity
ale keď som saa rozpraval s p. Záhradníkom hovoril, že to budu Varia LF3 alebo LF6 ale neviem o tom, že by LF6 existovali
Reakcia na: fanatikmhd #125251:

Mohu se zeptat proč?
Reakcia na: Majo #125244:
vycházel jsem z údajů pro rok 2008. Proto jsem uvedl v Košicích 6 nízkejch kačen. V Brně jezdí samozřejmě 13T, nevím proč píšu 14T. Vektra byla právě tento týden odtažena na opravu do Škodovky. Co s ní bude dál nikdo neví, možná se vrátí do provozu.
Reakcia na: Majo #125232:
+ kočík, a urýchlenie nastupovania tam je, aj keď len pri 20 percentách dverí. Však na tú rýchlo stárnúcu Bratislavu sa už nedá pozerať. To je nedôstojné trápenie najmä starších ľudí. A tí by aj K3 privítali. A že ich už mohlo slušné množstvo jazdiť..
Argument ďalší atyp, spravilo by sa len pár kusov je tupota najvyššieho zrna, keby si aspoň kapacitou obratísk argumentoval..
Skôr či neskôr by sa prešlo na nízkopodlažné? Ak si si nevšimol, tak sa ešte neprešlo a vzhľadom na večné ťahanice aj s tým málom čo sa už konečne chce urobiť a obstarať ani nevieme kedy sa prejde. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.