Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MiroBA #125201:
Mal by stat aj vo Wolowi.
Reakcia na: MiroBA #125195:
A načo by bolo dobre natiahnuté vedenie rovno cez Pražskú na Patrónku skôr by som povedal že cez Pražskú na Hrobonovu. kde je vozovňa. Že by si nemuseli trolejbusy obchádzať cez Kramáre Patrónku Lovinského.
Skôr by som zmenil konečnu 212-tky. Konečná Tesco Lamač by sa viac využívala než Voj. Nem kde chodia ludia len cez výkend cez týžden by tam postačovala 49.

Siemens je na rovine iba Stromova je v kopci ale keď IK 435 sa odtial pohol tak ten Man mohol tiež. Ale podla mňa vodič Manu nevedel kde ma a kde nema zastavovať lebo zastavil neskôr na zastavke Siemens ale na tej kde ma stať iba 44-ka. ?
Reakcia na: MiroBA #125196:
Rozmyslaj.
Reakcia na: luky133 #125204:

Presne tak, no treba brať, že predsa je to len na Ukraine tak šetria kde sa dá.
Náš DPB zase primoc šetrí na vonkašom vzhlade -tie naše T3P vyzerajú z vonka ako z pred 30tich rokov, zato interiér je na tom lepšie.
Pre modernizácie má najlepšiu koncepciu podľa má od Inekonu Vario.
Reakcia na: Majo #125199:
Čelá sú fakt pekné, ale veľa veci tam nie je dotiahnutých do konca. Napr. také okná, sedačky, celkovo aj interiér a napr. farba karosérie, nekryté podvozky... ?
Reakcia na: Majo #125199:

V poho to vyzerá byť. No PARS NOVA to asi veľmi nepoteší ? . Tak Ukrainci -ide o Charkovské vozy ak som dobre čítal, sa rozhodli modernizovať svojpomocne -ako čítam priamo v Charkove -Charkovskij Vagonoremontnyj Zavod.
Inak tie ich čelá sa mi viac pozdávajú ako naše "Kotas" len tie bočné okná to tam mohli hodiť už Determálne sklá -niečo ako na našich K2skách. A vidím že riadne šetria na sedačkách.
..bohvie ako sa im to osvedčí.
Tu by som ešte dal do pozornosti, že ruský Volgograd sa zase rozhodol modernizovať aj za pomoci českeho Pragoimex -112 vozov má mať skrinu T3R.P s "Pelikán" čelom.
Reakcia na: Emo #125200:
Ako si správne poznamenal - pomaly, a to veľmi.
Reakcia na: Valec #125197:

Dobre, uznávam. Ale tupé je hlavne celé vedenie DPB, že aj dlho pripravuje tender na tie nové busy a nič z toho...a potom, že človek má niečomu veriť. To treba uznať.
A to je pravda -To sa môže stať len na Slovensku.
Inak náhodou nevieš ako to teda bude? Bude tá linka mať aj nadalej zastávku aj vo Wolfsthal a či sa úplne vypustí?
Reakcia na: S499.1023 #125175:
"Celá praktická aplikácia nového zákona o cestnej premávke je na zvracanie - pri svojich pár cestách na SK od jeho platnosti pozorujem to isté - pretrvávajúce 40-ky, ktoré mali byť zlikvidované, redundantnéí 50-ky v obciach, 80-ky na diaľnici v obci, proste chaos, bordel a anarchia, dokonalý oibraz nášho súdruha ministra vnútra, čo by drakonické tresty zavádzal a sám jazdí ako momot a parkuje, kde ho napadne."

Tie 40 sa už pomaly rušia.
Reakcia na: richardhudec #125176:
Ale nie vážne. Aj mňa by zaujímalo, prečo to tak je. ?
Reakcia na: MiroBA #125196:
Bože, ty si tupý. Ak raz rakúska strana licenciu vydala (a trvalo jej to tak dlho), tak nevidím dôvod prečo by ju mala napadnúť. Tam nie sú takí blbí, aby napadli vlastné rozhodnutie. To sa môže stať len na Slovensku.
Reakcia na: 810zssk #125194:

Však jasnéé, bude aj 240 nových autobusov. -Ako sory ale po tom tendri už ničomu dokopy neverím.
Ano licenciu majú, ale určite sa to Rakúska strana bude snažiť nejak napadnúť len si musia nájsť dostatočné argumenty.
Zase ako keď to výjde, ja budem len rád. Do Hainburgu sa dlhšie chystám fotiť, i pozrieť Hrad. ...bodaj by to ozaj bolo.
Reakcia na: M3go #125192:

Aha tak to bolo. Tak ono je to tažko v takom teréne, tak to by chcelo ľudí operatívne informovať, že v takýchto prípadoch nebudú tie zastávky obsluhované.
Tá Stromová je dosť ale Siemens už taká dokopca nie je tak tam nebol dôvod nezastaviť.
Inak by pomohlo aj natiahnúť troleje priamo po Pražskej až na Patrónku, -by nebolo s tým toľko starostí.
Reakcia na: MiroBA #125189:
Jezis, PRESTAN DRISTAT!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ked raz maju licenciu tak ju maju!
Reakcia na: MiroBA #125188:
Na Stromovej mozno, ale na Siemense to urcite nebolo pre toto.
Reakcia na: MiroBA #125188:
Na Kramaroch troleje nechodili buď sa točili na Hodžovom alebo išli k vojenskej ale cez Vallašsku lebo na pražskej opravovali vedenie.
Ako záložaky boli b741 ik 435 a man neviem kolko ich bolo do kopy
Niečo jazdilo aj ako x209.
Reakcia na: 21Tr #125155:

Inak čo sa týka naplnenosti linky 901 -tu sa netreba diviť, že chodí prázdna -a za také cestovné?? -Nech to začlenia riadne do MHD -tým myslím, že dajú normálnu tarifu na bežný lístok a bude.
Samozrejme to by museli i Rakušáci chcieť -lenže oni jednoznačne nechcú, inak by nerobili také caviky okolo toho všetkého. A to, že nechcú sa im ani nečudujem, však som tam bol a je jasne vidieť kadiaľ chodia už len slovenskí cyklisti -odhodené krabičky od cigariet zo slovenským kolkom, fľaše a pod...
Ale vrátim sa k tej naplnenosti -zaujímavé, ked to bolo zadarmo prvý den, bolo tam hádam pol Bratislavy vtedy, že by sa tam i klbák uživil. Podľa mna je Wolfsthall i Hainburg veľmi dobré výletné miesto hlavne cez víkendy a ľudia by tam aj chodili ale za také cestovné? -každý sa na to vykašle a ide sa prejsť radšej napr. okolo hradu na Devín.
Reakcia na: R.Denkl #125169:

Podľa DPB zreme áno ? . To by nemohol byť predsa náš DPB.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.