Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
akurát mi pred barákom na zelenej lúke osekali polovicu stromov a stavajú tam parkovisko ? vie mi niekto povedať, kedy sa má vystavať nová vozovňa na západe mesta pre električky a autobusy? A mám na mysli krytú vozovňu a nie odstavnú plochu kde sú vozidlá celoročne vystavované vplyvom počasia ?
Reakcia na: MiroBA #122535:
Presne tak ? Už teraz je problém že busy stojace na výstupišti blokujú vjazd resp. výjazd tam do parkoviska...
Reakcia na: 810zssk #122531:

Ako myslíš, že sa to na Nivách nedá točiť? Ja som myslel normálne tak ako sa točí 21,88, 206...
Alebo už je kapacita toho obratiska vyčerpaná tak, že sa tam neznestí dalšia linka?
Reakcia na: MiroBA #122533:
Prosim ta uz prestan s tvojimi sialenymi napadmi.. ake nadjazdy preboha? VLAK? A to nie je ze raz - dva krat sa to krizuje. To je niekolko krizovani..
Reakcia na: tr3mp #122521:

Aha, síce pravda, medzi VUBčkou a Cestou je vlastne to parkovisko. A potešilo ma, že je to vo vlastníctve mesta tak by ten tunel sa potom mohol aj spravyť hĺbením. Ako má byť podla plánov vlastne hlboko?
Tie úrovnové križovatky so železnicou by bola samozrejme totálna kravina, myslel som, že by sa to riešilo nadjazdmi možno by to bolo lacnejšie a realizovatenejšie. Pretože ten tunel na bratislavské pomery sa mi zdá byť megalomanský a či sa vôbec zrealizuje, takých projektov tu už bolo... Ale, ...ak hej budem len rád, hlavne treba začať stavať.
Reakcia na: MiroBA #122529:
Po prvom týždni státia v zápchach pochopia tí diletanti z Dlhých dielov prečo sa neoplatí robiť linku po nábreží z DD až do mesta, po tom čo budú pravidelne na semaforoch a kolónach tak ich to prestane baviť a tak ako predošlá 133 dopadne aj táto verzia ? ?
Reakcia na: MiroBA #122529:
Na ASMN sa to neda tocit!!! Ked uz tak to dat az na hlavnu stanicu (po trase N33) a zrusit 32..
Reakcia na: MiroBA #122520:
No ja v Starom moste nevidím nejakú hodnotu. Starý naozaj je, ale mali sa jeho rekonštrukciou pre električku zaoberať skôr a nie keď padá. Inak na ňom nieje čo obdivovať, okrem tých mýtnych domčekov. Keď sa však budú pamiatkari a mesto naťahovať o to, či rekonštruovať alebo vystavať komplet nový tak ten most nebude prevádzky schopný ani len pre MHD a v centre nám ostane most po ktorom nebude nič môcť prejsť zatiaľ čo sa milosť páni budú hádať ? a aj na rekonštruckií sa dá nabaliť, všetko sa dá. Firma hodí nižšiu cenu a počas stavby bude pravidelne oznamovať potrebu zvýšenia dotovania rekonštrukcie, lebo ceny šli hore u jedného, druhého a tretieho...
Reakcia na: Kakke #122516:

Tá 133, možno tým aj nejakí ľudia chodiť budú ale pochybujem že ten autobus bude rýchlejší než električka lebo musí rovnako stáť na semaforoch tak či to bude mať zmysel, dobrá konečné 133 by bola na Zochovej alebo na Šafku ale rovnako tam aj tam sa človek v poho dostane električkou. Konečná pri SND je kravina to radšej už k AS Mlynské nivy.
Nie, dole na Molecovej by sa mal spraviť krytý prestupný terminál s prestupom na hrane a je škoda že sa to už pri tolkých stavebných úpravách tam nerealizovalo teraz.
Reakcia na: kecho #122525:
Mesto Ba môže okašlať celú dunajskú komisiu.. K dodržiavaní jej záverov sa zaviazal štát = ministerstvo dopravy ako správca plavby príp. ministerstvo ŽP ako správca vodného toku... Ale ani jedno ministerstvo nedá ani Eurocent, a to ani napriek opakovaným židostiam, výzvam a vydieraniam mesta!!
Teda ak si to mesto má hradiť zo svojho (pár € bude možno z EÚ), postaví si to podľa seba..
Reakcia na: MiroBA #122524:
A idú ju zrušiť a Hlavní Nádraží presunúť južnejšie, kúsok pod Zvonařku. ?
Reakcia na: kecho #122525:
Ale ved v Bratislave sa to riesi horenim.. ja viem ze v tomto pripade tazko.. alebo sa mozno nahodne roztavi..
Reakcia na: 810zssk #122458:
zahranik chodi do roboty uz pred pol deviatou? ?

Re #122510 810zssk: myslím, že pre ten most by bolo problémom "náhodne" zhorieť. skôr tipujem, že by "náhodou" do niektorého piliera narazí loďka a okrem zbúraného mosta budú mať dôvod na "dodržanie podmienok dunajskej komisie" ?
Reakcia na: S499.1023 #122494:

Tak samozrejme som myslel, že na tej trati by sa križovatky vyriešili mimoúrovňovo. Inak, (však to aj to tu skoro každý vie) -Podobne takto hlavnú trať má aj naprostred mesta Brno už od počiatku vlakovej dopravy a je prefektné, že tam človek vystúpi na Hl. nádraží a je hneď v úplnom centre.
Reakcia na: Petto #122493:
L99 má ráno namiesto intervalu 7-8 min. interval čistých 8 min a ten jeden voz čo sa ušetril jazdí na L80 (80/10) a okolo 7.45 prejde z Kollárka na Ovsište a pokračuje ako 99/10 ☺
Reakcia na: MiroBA #122520:
"To lodníkom 86m metrov nestačí? alebo sú vždy tak ožratí a nevedia sa strafiť?" - Evidentne si predstavujes riadenie lode jak hurvinek valku..
Reakcia na: MiroBA #122480:
"Postavila sa VUBèka a dalšie vežiaky do priamo do bývalého koridoru. Nuž, dnes sa to ide alebo chce nanovo celé stavať a ostáva už len spraviť razený tunel za omnoho drahšie."

Nemáš úplne pravdu - celé je to trošku zložitejšie. Samotná trať popri Karadžičovej sa zrušila okrem iného aj kvôli tomu, že týmto koridorom malo prechádzať metro. Rozhodne nie kvôli výstavbe výškových budov. Budovy ako VÚB alebo CBC vznikli oveľa neskôr, ale stále mimo koridoru bývalej trate. Popod budovou VÚB viedla akurát vlečka na Mlynské nivy (jej pozostatok ešte vidno), pod CBC bola časť koľajiska železničnej stanice Nivy alias Nové Mesto. Samotný pozemok pôvodnej trate je ešte nezastavaný (najviac sa mu približuje budova Slovenskej poisťovne) a je (na pár drobných výnimiek) celý vo vlastníctve mesta (parkoviská pred VÚB a CBC) alebo železníc.

Naviac, ak by sme mali dnes v centre trať s úrovňovými križovaniami, boli by veľké tlaky na jej zrušenie. Jednak kvôli kolíziám s ostatnou dopravu a samozrejme kvôli hlučnosti. Podzemná trať je rozhodne v takejto exponovanej lokalite lepšie riešenie ako povrchová.
Reakcia na: Kakke #122490:

Čo sa týka opravy resp. prestavby starého mosta - jedine čo je treba urobiť opraviť, navýšiť a zosilniť konštrukciu. A hlavne mu nechať pôvodný vzhľad, najlepšie ešte ten spred vojny.
-len ja v tom vidím jediné, niekto siloumocou chce čím vačšiu zákazku, lebo čím viac bude treba prerábať tým viac sa bude dať penazí uliať mimo -o tom to celé je.
Aj to rušenie stredného piliera je inak dobrá kravina. To lodníkom 86m metrov nestačí? alebo sú vždy tak ožratí a nevedia sa strafiť? Význam by to malo keby to bol jediný taký zúžený priestor na toku Dunaja, ale ešte užší priestor má predsa viacero iných mostov už len v napr. v Budapešti a pochybujem že ho len tak rozoberú, lebo je myslím kultúrnou pamiatkou ako celok. Aj, že pri zvýšenej hladine bráni lodnej doprave -ale veď keď je príliš zvýšená hladina lodná doprava musí byť zastavená aj tak pretože je zároveň silný prúd a lode by to proti prúdu proste neutiahli.
To si len niekto vymyslel, akurát aby získal velké prachy.

K tej kúpe Kĺbových autobusov, veru mešká to dobre dlho. Som zvedavý či sa aspoň nejakých tento rok skutočne dočkáme.
A hádam to budú tie Mercedesy.
Reakcia na: boxcar #122495:
Keď už ale má byť nejaká 133, myslím si, že práve na Molecovej by nemusela zastavovať, tak ako niekdajšia 352, pretože sa do nej natrepú aj tí, čo by inak cestovali 33 po Molecovu.
Reakcia na: Kakke #122517:
Joj a ako by si rad otocil 133 na Safku?

Inak, neviem co furt dristas o linke 32 (to je reakcia na predchadzajuci prispevok). L32 je uplne v pohode.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.