Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #122154:
v poobednej špičke by som skôr hovoril o tom, že tam daný prepravný prúd začína a nie končí...
Reakcia na: N/A #122001:
tak ten bol najlepší ?

Re #122106 Emo: a od začiatku sa prezentovalo, že Solarisy pôjdu na 88 a 96 a ajhľa, zrazu "sa" načas ocitli aj na 84... alebo jadzili na iných linkách a na 88/96 išli pekne vrakosové cengáče a dnes z pôvodných 16 SU robí poradie na tých linkách už iba 11...
Reakcia na: Valec #122153:
prepravny prud moze koncit na nivach, jeho intenzita sa vsak moze znizovat...

hovoril som o poobednej spicke
Reakcia na: Ike #122149:
Však keď všetky prepravné prúdy končia na Nivách, tak nemôže z nich časť končiť niekde inde. Takže buď tam končia všetky, alebo nie.

Druhá vec je, že nemôžeš porovnávať pohyb cestujúcich ráno a popoludní. Zatiaľ čo ráno ide každý rovno do školy/práce, popoludní mnohí majú aj iné aktivity.
Bus 901: To iste plati pre opacny smer.
Prichod vlaku S7/S8 z Viedne a Schwechatu: 21.31, 22.31, 23.31
Odchod busu 901 do Bratislavy: 21.30, 22.30, 22.30

❗ ❗
Bus 901: Nebolo by možné prispôsobiť harmonogram autobusu odchodom vlakov S7/S8 z Wolfstahlu?
Ak to ma mat vobec nejaky vyznam, napr. ako alternativne spojenie na Schwechat (901/S7), tak by asi nemal prichadzat autobus k stanici pravidelne (podla harmonogramu) 2-15 min PO ODCHODE VLAKU, ktory jazdi tiez zhruba kazdu hodinu...
Reakcia na: 810zssk #122146:
no, ale aj to si bude vyzadovat mensiu reorganizaciu... sucasny stav nie je na to vyhovujuci
Reakcia na: Valec #122148:
ako odporuje? vychadzal som z realii ktore poznam z linky Bratislava - Senec - Cataj...

na ASMN sa zaplni autobus tak, ze niektori stoja... nasledne prideme na bajkalsku, kde caka dav ludi ako 17.11.1989 ktory sa 15 minut tlaci dnu tak, ze sa nakoniec neda dychat... a potom zbierame este jednotlivcov na inych zastavkach, pricom som zazil aj to, ze sme im proste zakyvali papa...

islo mi o to, ze ani pri Nivach, ani pri Bajkalskej, nie je blizko stanica a tych ludi tam bude treba nejak dopravit...
Reakcia na: Ike #122147:
Čítal. Ale hneď druhá veta odporuje tej prvej.
Reakcia na: Valec #122144:
cital si moj prispevok aj dalej? 😉
Reakcia na: Ike #122143:
Preco hlavna stanica? Napriklad z Pezinka bude velka cast konit na Vinohradoch v ktorych okoli je niekolko skol (a myslim ze vela z nich nebude pokracovat MHD) a podobne z inych smerov.

Co sa ASMN tyka, velka cast ludi jazdiacich primestom uz dnes nastupuje inde.. Ja si nemyslim ze by sucasna kapacita bola po spusteni BID zbytocne privelka. Skor by som riesil inu vec - posilnenie dopravy k prestupnym bodom MHD - RegioBus.
Reakcia na: Kakke #122135:
Načo je dobré prekladať 32 s 30 a 37?
Reakcia na: Ike #122143:
"vsetky spickove prepravne prudy z Malaciek, Pezinka a Senca koncia na ASMN"

Tak pri tomto výroku sa mi skoro rozum zastal. Prečo potom na Nivy chodia tie autobusy poloprázdne? Na Nivách končí VÄČSINA (nie všetky) prepravných prúdov akurát tak od Mostu pri Bratislave a Dunajskej Lužnej (oblasť 700).
Ak ich však presunieš na železnicu, tak (záleží od toho, kam budú vlakové súpravy pokračovať) na HLST budú končiť najmä cestujúci zo Záhoria. MHD bude potrebné posilniť k ŽST Vinohrady (7, 51 a 75), resp. na Nové mesto (1, 50). Po dobudovaní železničného tunela (teraz je otázka či bude skôr tunel alebo BID) bude aj toto bezpredmetné.
Reakcia na: 810zssk #122142:
tak si zober, ze vsetky spickove prepravne prudy z Malaciek, Pezinka a Senca koncia na ASMN... cast z nich konci na Patronke (MA) ci Bajkalskej (PK, SC)...

Toto vsetko bude nanutene do lievika HLST... myslis ze tam sucasna kapacita bude stacit? a naopak, nebude na Bajkalskej, Patronke ci ASMN zbytocne vela spojov?
Reakcia na: Ike #122138:
Preco? Podla mna MHD velmi netreba menit..
Reakcia na: Kakke #122139:
Ja som napisal ze na vacsine. Napriklad taka Modra - je dost vytazena na klb? Oplati sa tam kupovat klb? Alebo je ten naval na 2-3 spojoch za den a staci to vyriesit nejakym zdvojenym odchodom? Lebo sorry, ale ak sa ti klbak oplati dve hodiny denne tak to zrejme nie je dobra investicia.
Reakcia na: 810zssk #122137:
MAN, Volvo, Mercedes ti vyrobia troj, alebo dvojdverový klbák keď si zadáš. Myslím, že nejaký prímestský klbák bol aj na DOD v Jurajovom dvore. Všetko je vec požiadavky. A pokiaľ by to bola verzia NC 18, tak by som držal jazyk za zubami. Ten čo došli do Nitry sú celkom pekné až na to, že nechápem významu piatich dverí ?
Reakcia na: 810zssk #122137:
Lenže vlak nepremáva všade kde je treba klbáky... a okrem toho autobusy chodia cez dediny kde vlaková trať ani neexistuje, napr. Modra, Častá, Gajary,... A na trati 112 do Plaveckého Mikuláša cez Rohožník a Kuchyňu osobáky nechodia... a nemám dojem, žeby tam dakto chcel opäť prevádzkovať osobnú dopravu.
Reakcia na: 810zssk #122137:
inak to "prevtelenie" na vlakovú trať si podľa mňa vyžiada aj reoganizáciu MHD

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.