Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Solider #121745:
to by bolo komplikovanejsie a financne narocnejsie riesenie s rovnakym vysledkom ?

Elektrickova trat totiz tvori priamku a mozno ju hocikedy "ponorit" a "vynorit"... cesty tvoria zhluk krizovatiek zo 6 roznych smerov... toto vsetko by muselo ist pod zem respektujuc stupen klesania a stupania...
Reakcia na: Solider #121745:
Dovod? Podjazd pre elektricky s podzemnym nastupistom a vychodmi na vsetky strany zaberie ovela menej priestoru. Pre IAD ostane Racko nadalej bodom, ktory ju bude spomalovat.
Reakcia na: Ámos #121744:
Ja by som bol radšej, keby šla do podjazdu IAD.
Reakcia na: Solider #121740:
Hlupost. To radsej sa za tie prachy pustit do elektrickoveho podjazdu na Račku.
Reakcia na: Solider #121740:
V smere do Rače bude musieť stačiť jeden pruh a pre rozšírenie zastávky (smer centrum) by bolo potrebné ubrať kúsok z chodníka na druhej strane cesty, čo by ale neprekážalo, pretože hlavný chodník vedie ďalej od cesty.
Reakcia na: ivanbuto #121686:

1. Bez komentára ?
2. Električka sa zrušila na Štefánikovej predovšetkým kvôli stavbe Nového mosta, aby autá mali k dispozícii viacej pruhov. Súbežné vedenie liniek MHD sa v centrálnej nevylučuje.
3. Samozrejme, nič nebráni ale ani tomu, aby trať v smere do centra bola po Spojnú pojazďovaná aj autami.
4. Električkou sa nerieši len samostatný pruh pre MHD, ale aj napríklad celkom logické pre trasovanie linky z Petržalky. Musím dať zapravdu M. S. a síce bez logického pokračovania je električka z Petržalky zabitá a skutočne nahrádza iba linku 95. Ak by bola však vedená koľajová linka po Štefánikovej až na stanicu, bolo by možné okamžite zrušiť autobusovú linku 93, nielen 95, navyše možnosť uvažovať o čiastočnej redukcii linky 94 a modifikácie trasy linky 68. A tu sa jedná už nezanedbateľnú úsporu minimálne vozokilometrov.
5. Kakke spomínal, že keby sa v minulosti (!) myslelo, mohla byť električka na Mlynských nivách aj na Štefánikovej.
O Kramároch nik nehovorí, ale možem ti povedať, že keby sa vytrhali z niektorého európskeho mesta v Európe všetky električkové koľajnice a pohádzali do Bratislavy, električka by ti zavadzala nielen na Štefánikovej, ale aj Svätoplukovej, Šancovej, atď.
Reakcia na: Solider #121740:
tak to ano, obavam sa ale ze potom by tam zostali 1+1 pruhy ?
Reakcia na: Ike #121737:
Čo sa týka zastávky, keby takto http://www.mhdcr.biz/TT_barrandov/dokonceni/18.jpg zrekonštruovali električkovú zastávku na R. Mýte, tak by som nebol proti... čo ty na to?
Reakcia na: Solider #121736:
ten smer do race je ale fakt pri uzky... bez toho aby si vosiel do kolajiska na zastavke neobides ani chudeho cloveka... a z druhej strany lietaju auta ako blazni... i ked je pravda, ze tato zastavka sa nezmeni bez zjednopruhovania smeru do Race... cize to nema nic spolocne s tym odbocovacim pruhom na hlavnu
mam taky dotazicek..pytal som sa uz minule na tu 80ku a 180 ku ze preco im pomenili trasu...skoro kazdy den ked idem okolo kupalisla matador vidim prichadzat 80ku a neskor odchadzat aj s cestujucimi? ako si to mam vysvetlit ked tu pisu ze bude koncit v kopcanoch??? a pritom to vidavam nepravidelne ?
Reakcia na: Solider #121735:
robil som to vcera v noci 🙂 myslel som ze to bude rychlejsie, tak som sa hlavne venoval tym podstatnym zmenam 🙂 toto odbocenie je fakt detailik, osadis tam znacku zakaz odbocenia okrem MHD a je to 🙂

a ako Amos povedal dobry napad, dalo by to priestor rozsireniu oboch zastavok ?
Reakcia na: Ámos #121734:
Ja osobne nevidím problém so šírkou nástupištia a to tam už skoro každý deň vystupujem. Hlavne mi prekáža, že nástupište nie je vyvýšené oproti koľajisku.
Reakcia na: Ike #121733:
A odbočovanie autobusov, ktoré idú z vozovne Krasňany, napríklad na stanicu a ďalej ako služobné jazdy?
Reakcia na: Solider #121732:
nic mu tam nechyba. Konecne by bolo miesto na normalnu sirku nastupista pre elektricky.
Reakcia na: Solider #121732:
ten odbocovaci ja viem 🙂 aj tak by sa zaslepil
Reakcia na: Ike #121701:
V smere od Račianskej Ti chýba jeden pruh. Teraz to trocha vylepším ? ? a hodím to sem.
Reakcia na: kecho #121622:
"áno, z Bulíkovej je to podľa CP 16 minút, pri 15min. lístku je to fasa..."

Na 15 min. lístok mám tiež svoj názor... ?
Reakcia na: Ámos #121600:
Šamorín má spojenie s Bratislavou aj cez deň a nikomu to nevadí. Harmónia je časť Modry a tá obsluhovaná je. Lozorno je na trase medzi Stupavou a Jablonovým, akurát v tej mapke nie je zaznačené.
Reakcia na: ivanbuto #121722:
Ok, dnes to snáď stihnem ešte musím padať.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.