V smere do Rače bude musieť stačiť jeden pruh a pre rozšírenie zastávky (smer centrum) by bolo potrebné ubrať kúsok z chodníka na druhej strane cesty, čo by ale neprekážalo, pretože hlavný chodník vedie ďalej od cesty.
1. Bez komentára ?
2. Električka sa zrušila na Štefánikovej predovšetkým kvôli stavbe Nového mosta, aby autá mali k dispozícii viacej pruhov. Súbežné vedenie liniek MHD sa v centrálnej nevylučuje.
3. Samozrejme, nič nebráni ale ani tomu, aby trať v smere do centra bola po Spojnú pojazďovaná aj autami.
4. Električkou sa nerieši len samostatný pruh pre MHD, ale aj napríklad celkom logické pre trasovanie linky z Petržalky. Musím dať zapravdu M. S. a síce bez logického pokračovania je električka z Petržalky zabitá a skutočne nahrádza iba linku 95. Ak by bola však vedená koľajová linka po Štefánikovej až na stanicu, bolo by možné okamžite zrušiť autobusovú linku 93, nielen 95, navyše možnosť uvažovať o čiastočnej redukcii linky 94 a modifikácie trasy linky 68. A tu sa jedná už nezanedbateľnú úsporu minimálne vozokilometrov.
5. Kakke spomínal, že keby sa v minulosti (!) myslelo, mohla byť električka na Mlynských nivách aj na Štefánikovej.
O Kramároch nik nehovorí, ale možem ti povedať, že keby sa vytrhali z niektorého európskeho mesta v Európe všetky električkové koľajnice a pohádzali do Bratislavy, električka by ti zavadzala nielen na Štefánikovej, ale aj Svätoplukovej, Šancovej, atď.
ten smer do race je ale fakt pri uzky... bez toho aby si vosiel do kolajiska na zastavke neobides ani chudeho cloveka... a z druhej strany lietaju auta ako blazni... i ked je pravda, ze tato zastavka sa nezmeni bez zjednopruhovania smeru do Race... cize to nema nic spolocne s tym odbocovacim pruhom na hlavnu
mam taky dotazicek..pytal som sa uz minule na tu 80ku a 180 ku ze preco im pomenili trasu...skoro kazdy den ked idem okolo kupalisla matador vidim prichadzat 80ku a neskor odchadzat aj s cestujucimi? ako si to mam vysvetlit ked tu pisu ze bude koncit v kopcanoch??? a pritom to vidavam nepravidelne ?
robil som to vcera v noci myslel som ze to bude rychlejsie, tak som sa hlavne venoval tym podstatnym zmenam toto odbocenie je fakt detailik, osadis tam znacku zakaz odbocenia okrem MHD a je to
a ako Amos povedal dobry napad, dalo by to priestor rozsireniu oboch zastavok ?
Ja osobne nevidím problém so šírkou nástupištia a to tam už skoro každý deň vystupujem. Hlavne mi prekáža, že nástupište nie je vyvýšené oproti koľajisku.
Šamorín má spojenie s Bratislavou aj cez deň a nikomu to nevadí. Harmónia je časť Modry a tá obsluhovaná je. Lozorno je na trase medzi Stupavou a Jablonovým, akurát v tej mapke nie je zaznačené.
A pri 78 asi aj o poobedňajšej, keď tam sa šlo z 10 min na 12. Okrem toho v CP linky 70 je oproti roku 2006 predĺženie jedného kola o 6min a tam nastala redukcia intervalu len počas sedla, čo nie je tak blbé ako u 78 počas špičky.
blbost, minimalne zakladne pravidlo prieskumov - neobmedzovat sposob, akym sa ludia mozu vyjadrit, lebo robis prieskum nie celej spolocnosti, ale len jej urcitej podmnoziny (konkretne v tomto pripade sa anketa tyka len pouzivatelov internetu, ktori poznaju imhd.sk
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Kakke