Ad TGV: Prvy prototyp (alebo prva seria?) TGV vraj mala nezavisly pohon - nejaku turbinu s elektrickym prenosom vykonu, dalsie uz boli zavisle s polopantografmi. Ale to mam len znacne nepotvrdene info z nejakej "popularno-naucnej" literatury, co som cital v detstve, takze sa mozem mylit.
BTW ked sme pri tych zelezniciach, pridam hlasku odpocuvnutu v elektricke pri semaforoch pod Lafranconi: "Blika Ti zlta - ocakavaj 40." (Tusim zlta je 40 a zelena 60, ale nie som zelezniciar...)
BTW ked sme pri tych zelezniciach, pridam hlasku odpocuvnutu v elektricke pri semaforoch pod Lafranconi: "Blika Ti zlta - ocakavaj 40." (Tusim zlta je 40 a zelena 60, ale nie som zelezniciar...)
Vladimir
Pri takomto type knizneho CP staci pri zmene linkoveho CP vydat novu sadu listov, resp. cestujuci si moze zalupit len jednotlive linky, ktore sa zmenili - za lacny peniaz stala aktualnost.