Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: david1 #119151:
to je podla mna dost velky dovod...

a potom tie motorceky co maju pseudoduobusy asi nie su velmi stavane na jazdu spojka plyn v kolonach 😉 no dobre budem korektny - jazdu brzda-D-plyn ?
Aky je vlastne oficialny dovod na zrusenie L133? Jedine co ma napada mozu byt zapchy na nabrezi. Cize elektricka je v meste skor.
Reakcia na: M3go #119134:
preklepol som sa, malo byt 34, nie 32, proti 32 nic nemam (z DD by som linky nebral, tam je dost naprd situacia aj pri sucasnom stave). 84 a 34 su zbytocne linky, moj nepriatel cislo 1 je suverenne linka 84 na zrusenie, vacsinu trasy ju supluje 83, v petrzke 99, poriesit by stacilo druhy koniec. 34ku taktiez 83ka. a ked uz nie zrusit 34 a 84, tak min. obom vyrazne zhorsit interval v prospech 83ky ktora je naozaj nosna a odviezla by na najvytazenejsich usekoch ludi co vyuzivaju vsetky 3 linky

ad prestup z 84/99 na 78, ten beztak neexistuje ani dnes, kedze sa musia ludia trepat skrz krizovatku na Farskeho kde z tej zastavky beztak odchadza 95 a prestup v ramci safka by bol bez problemov ak by tam bola konecna 78 (prip. po zruseni 78 do centra by sa trocha presli na malu scenu na 70tku alebo by mohli pouzit 50tku zo safka)

z 95 na 78 sa bude dat prestupit na safku takze minimalne v petrzke 78 nie je potrebna
Reakcia na: Mischo1 #119135:
Treba spisat peticiu na L133.Ked sa dala zhovadit trasa linky 32 cez staru trasu L33 len skrz dake podpisy ci co , tak preco by sa nedala o5 ozivit tbusovy expres L133. ? Este pred par rokmi na zastavke BANIKOVA sa viackrat stalo, ze tam abus ani nezastavil - nebolo ludi .
A aj taka L28 by sa dala skratit po Rivieru a usetril by sa voz aspon v spicke .

Ked bude EUROVEA a Twincity za 2,3 roky ,urcite stupnu naroky na MHD v danej oblasti. Cize moje scifi : L133 az po AS MN ? prip. dalej na Trnko .
Reakcia na: doktor54321 #119133:
3707 bol v jednej reklame na ruzoveho mobilneho operatora .

Re #119140 stevo: 32 je na DD opravnene ,kedze zrusili elinu 1 na HS ,tak uz nie je ziadny dovod rusit ju ( mozno tak skratit po Rivieru -ale to by si nedovolili) .Keby nebola L32 tak nie je ziadne spojenie s centrom pre DD ,pretoze L33 ta akurat tak zvezie k elinam.

Re #119129 MatejBA: Zaujimave pocitanie ?

Re #119132 NN: Zastavka najblizsie k TPD by sa mala zrusit , teda zostane len konecna a Farskeho . Ale urcite by som ju nerusil do Petrzky kvoli prestupu z L95,99

Re #119135 Mischo1: Treba spisat peticiu na L133.Ked sa dala zhovadit trasa linky 32 cez staru trasu L33 len skrz dake podpisy ci co , tak preco by sa nedala o5 ozivit tbusovy expres L133. ? Este pred par rokmi na zastavke BANIKOVA sa viackrat stalo, ze tam abus ani nezastavil - nebolo ludi .
A aj taka L28 by sa dala skratit po Rivieru a usetril by sa voz aspon v spicke .

Ked bude EUROVEA a Twincity za 2,3 roky ,urcite stupnu naroky na MHD v danej oblasti. Cize moje scifi : L133 az po AS MN ? prip. dalej na Trnko .
Reakcia na: Petto #119112:
Načo? Tie čísla sú už zaužívané. Iba by si poplietol ľudí. Ak už prečíslovať, tak až vtedy, keď sa bude robiť prečíslovanie liniek v súvislosti s BID. Nech sa to spraví naraz jedným vrzom.
Reakcia na: Mike #119145:
tak to potom mal ist v predstihu. inak sa da zovsadial dostat na stanicu s jednym prestupom.
Reakcia na: Ámos #119144:
No, ak nestíha, tak skoro každý ktorý nebýva po trase 93ky ?
Reakcia na: stevo #119140:
ktori Petrzalcan musi 2x prestupovat pri ceste na hlavnu stanicu?
Reakcia na: 810zssk #119142:
nie 🙂 nemusia ist vsetci na stanicu, ale aj na par zastavok by mohli potrebovat prestup 🙂
Reakcia na: stevo #119140:
Co zas blabolis? Kto by bol kvoli tomu proti? 3% z tych 0 co nastupia na 33, prestupia na elektricku a teleportuju ju na stanicu? Lebo inak to do 15 minut nestihnu.
Reakcia na: NN #119132:
hmm takymto stylom by sme mohli zrusit polovicu liniek MHD, ved na kazdej zastavke nieco premava, cize to supluje vsetky ostatne linky..
Kazda linka ma nejaky vyznam a spaja nieco s niecim...
84 ma spajat internaty Horsky Park s EU, takze urcite by sa nemala rusit (skor vratit do povodnej trasy)..
S tymi prehustenymi zastavkami L78 v okoli Farskeho suhlasim.. ak ju ale chceme skratit na Safko, tak si treba najprv pozriet, z akych liniek v Petrzalke na nu ludia prestupuju.. Ak na nu prestupuju aj z L84 a L99, tak skratenim 78 na Safko tuto moznost prestupu zrusis, a vytvoris tak dalsi zbytocny prestup navyse 84/99+95+78 namiesto 84/99+78..
Reakcia na: richardhudec #119139:
no a co? musia mat priamy spoj?! nech prestupuju aj 2x tak ako Petrzalcania. Potom mozno bude viac nasrdencov proti neprestupnemu listku v prestupnom systeme ?
Reakcia na: Ike #119136:
okrem ineho spaja aj dlhe diely s HLST, co je pre tak velke sidlisko dolezite, kedze by v inom pripade museli cestovat s 2 prestupmi, kedze z karloveskej radialy nejde ziaden spoj na stanicu
Reakcia na: doktor54321 #119133:
neviem, ale nazyvat Sturovu ulicu secesnou je dost mimo.
Reakcia na: MatejBA #119129:
co to blabolis. to co mas za pocty. A to vsetkych 20.000 obyvatelov rano opusta DD? Alebo niektori chodia na MS a ZS na DD.. A obyvatelia ulic Jána Fullu, Nad lúčkami ci Jána Stanislava idu vsetci na L33/32 alebo dost velka cast ide rovno na elektricku?
Reakcia na: NN #119132:
32 vyznam ma... spaja intraky so stanicou...
Je to strasna kravina že rušia L133 veď je to linka ktora bola dost vyuzivana vsetko co dpb sravil pre DD ide rusit a ja to uz vidim vyprava L33 po novom roku 33/1- 3 - 15tr mam take tusenie... a na molecke po novom vela ludi rano.....
Reakcia na: NN #119132:
32??? zrušiť? vysvetli čo ju nahradza "supluje"?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.