Dlhe Diely maju cca 20 000 obyvatelov (ak nie viac)
Dajme tomu ze 10 000 maju auta a 10 000 uziva MHD - pri prepravnej kapacite nieco okolo 1500/hodina (spicka) nam vychadza ze tych 10 000 prepravia (ta kapacita je pocitana na normalny stav nie na tlacenicu) za cca. 6 hodin a 36 minut. K tomu pridaj novych seniorov, vystavbu bytov pre cca 1000 ludi (ak nie viac), vsuvku v podobe mensieho autobusu (TAM/Karosa) atd.
Nehovorim, ze len Dlhe Diely su centrum, no bolo by absolutne nevhodne tam dat SORy (9.5 ci 10.5) ak zoberieme do uvahy, ze do 2 rokov tam bude nove nakupne centrum co este viac zvysi prepravnu vytazenost.
A ver, ze ak znizia prepravnu kapacitu a ludia neradi cestuju ako sardinky, tak tym podporia iba automobilovu dopravu.
myslel som precislovanie liniek 201,202,208 na 71-3 . Ta 203 bola chyba. U 208 tiez neviem ci je vhodne nahradit 73.
A vypravit na L29 ,L49 Tedomy je hadam vtip .
A neviem preco sa volaju Kinderka
pri linkach 68 a 87 by to davalo zmysel , ale obavam sa ,ze to su asi jedine linky este ma napada 59,75,78.
zmysel ale to nedava pri 28,29,32,37,38,,39,41 atd. atd atd detto nosne linky 93,94,95
Re #119110 toldo: Zjavne ste nepochopili princíp oblastného systému označovania liniek. Ten je v zásade taký, že jedna číslica označuje mestskú časť, kede je jedna konečná a druhá číslica mestskú časť, kde je druhá konečná. Takže linky ako 68 (Ružinov - Petržalka) a 87 (Petržalka - Vrakuňa, v Ružinove je len jedna zastávka na okraji, takže tam nemá zmysel dávať 6-ku) sú úplne v poriadku. Predpokladám, že ste sa domnievali, že len prvá číslica označuje mestskú časť. Inak každý odborník na dopravu Vám povie, že prečíslovať linky bez zmeny trasy alebo nejakého iného závažného dôvodu je nezmysel. Optimálne je linkovanie vôbec nemeniť, pokiaľ na to nie sú objektívne dôvody (rekonštrukcie ciest, stavba novým tram-tratí, zmena dopravných prúdov vyvolaná významnou stavbou atď.).
ano, poniektore su obsadene iba na civilizovanej urovni (ludi nedonutis chodit na busy pravidelne a rovnomerne), ale v prevaznej vacsine je 94 vyuzita dost. Keby nebola, tak 93 by musela mat interval 2 min. a pri konecnych by chodila zas prazdna. 94 ma velmi logicku a funkcnu trasu aj interval.
To boli casy - ludia pozerali ,ze to ,co je za MINIMINI na sidlisku , to bol este netaktny interval 27 minut ? a tusim aj bol raz aj voz 3503 na spickovej L33 cez prac.tyzden ale v lete
Ja si pamätám ešte 32 obsluhované Sor B9.5, ale dlho im to nevydržalo... Nejaké tie dva mesiace tam vydržali a potom sa tam vrátila väčšina TAMov taktiež voľakedy Ik 415tky tu jazdievali A teraz sa nechám prekvapiť.
a ja nechapem 87 ktora ma v Petrzke 3(!) zastavky...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MatejBA
Dlhe Diely maju cca 20 000 obyvatelov (ak nie viac)
Dajme tomu ze 10 000 maju auta a 10 000 uziva MHD - pri prepravnej kapacite nieco okolo 1500/hodina (spicka) nam vychadza ze tych 10 000 prepravia (ta kapacita je pocitana na normalny stav nie na tlacenicu) za cca. 6 hodin a 36 minut. K tomu pridaj novych seniorov, vystavbu bytov pre cca 1000 ludi (ak nie viac), vsuvku v podobe mensieho autobusu (TAM/Karosa) atd.
Nehovorim, ze len Dlhe Diely su centrum, no bolo by absolutne nevhodne tam dat SORy (9.5 ci 10.5) ak zoberieme do uvahy, ze do 2 rokov tam bude nove nakupne centrum co este viac zvysi prepravnu vytazenost.
A ver, ze ak znizia prepravnu kapacitu a ludia neradi cestuju ako sardinky, tak tym podporia iba automobilovu dopravu.
(Ak SOR, tak jedine pri zlepseni intervalu)