Este sa vyjadrim k problemu s Grobom. Pokial viem, na L53 sa vypravuju solo vozidla. Co tak upravit obeh na linke a vypravu tak, aby spoje konciace vo Vajnoroch boli obsluhovane solo vozidlom a spoje zachadzajuce do Grobu zasa klbakom? Bolo by to logicke, lebo inak Vajnorcania mozu mat opravneny pocit, ze na Grobanov doplacaju. (Nie je mi totiz zname, ze by sa v suvislosti so zapojenim Grobu na siet MHD na L53 nejak vyrazne skracoval interval medzi spojmi).
Vladimir
Jediny argument, co uznam je, ze BA ma na rozdiel od PO stav ciest ako v nejakej "velmi vychodnej" krajine, co busom nepridava na dobrom stave a taktiez fakt, ze mate ovela viac vozidiel ako my, takze sa neda tak starat o kazdy z nich.
Ale polozim otazku> Maju vodici pevne vozidla pridelene alebo litaju z jedneho na druhy? Predpokladam, ze ako v kazdom civilizovanom meste, aj v BA ma vodic urcene vozidlo na ktorom jazdi. Tak potom nechapem, preco DP nevyvodzuje dosledky zo zleho technickeho stavu vozidla. Ak sa vodic o svoj prideleny bus stara, tak nemoze vyzerat tak ako dnes vela bratislavskych busov vyzera!