Ja som počul, že definitívne rozšírenie má byť niekedy v 2013 či 2015, lebo treba prebudovať všetky nadjazdy (nemajú dostatočnú svetlú šírku na tri pruhy) a to bude trvať dosť dlho. Preto sa pristúpi k rýchlemu "riešeniu", t.j. tretí pruh na úkor stredového a odstavných.
O tom som nevedel teda. No bolo by zaujímavé zistiť koľko obyvateľov Kittsee o tom vie, že aké sú tam konexie v názvoch ? či by sa nezačali sťahovať odtiaľ keby zistili, že sa ich dedina v podstate odlišuje v názve len v tom, že je v inom jazyku od našej soc. diery ?
No co ja si pamatam tak bola celodenna s premavkou do 21,00 hod. Nasledne skratena do cca.19 hod. a potom MAS pravdu bola delena a nakoniec rozdelena na dve linky.Rozdiel urcite nebol 5 rokov.L17 funguje druhu max.tretiu sezonu.
Urcite s tebou nesuhlasim ,ze chodila prazdna vyuzival som ju dost dlho. Momentalne uz asi nechodis po Racianskej od 8,00 smer mesto. Narvate eliny cca. od Mladej Gardy.
V nedelu chodili prazdne kachny /L7 isla tesne za L11 cca.3 min./ okrem neskoreho vecera ,ked sa slusne zaplnila studentami ,ktory prisli vlakom na ZST Predmestie a Vinohrady.
ten zeleny pas apriori problem neni, problem je, ze ho vybetonuju a nedaju tam vrchny asfalt t.j. neprinesie to ziskanie priestoru, lebo nemozes mat pneu na dvoch roznych povrchoch .. to je uz fakt na sud
rozsirovanie na 3+3 problem neni, len akosi nechcu na to dat seriozne peniaze ..
Re #117284 Emo: samozrejme, ze sa da, len by to trvalo dlhsie a nestalo by to "len" 600 milionov,a le hlavne by sa to nedalo "otvorit" do maja/2010 teda do volieb
mimochodom, pri povodnom rozsireni sa samozrejme pocitalo s vymenou/spevnenim podlozia
To je riadny nezmysel. Keďže som na strednú školu chodieval na Račiansku môžem ti povedať, že celodenná L7 chodievala v sedle prázdna. Najviac ľudí (menej ako 50% kapacity vozidla) sa vozievalo v úseku Ursínyho - Račianske mýto.
Re #117296 frenky: Medzi zrušením L7 v sedle a zavedením L17 bol rozdiel cca 5 rokov. Už len čakám, či david1 vytiahne aj nedeľňajšiu premávku L7.
Taka 93 smer Petrzalka konci spicku vdaka dojazdom zo zastavky SAV tesne pred siedmou (cca dalo by sa povedat). 83 ju v smere do Dubravky konci uz o siestej.
pokial ja viem tak urcite tym ,aby sa nenavysovali planovane km. Netvrdim,ze v sedle medzi 10,00-12,30 bola na 100% vyuzivana no ranna spicka konci velmi skoro a poobedna zacina zase neskor ako je potrebne.Na Racianskej je kopec skol.
ja som reagoval na skorsie rednutie spojov v Dubravke co nie je pravda. Smerom do Dubravky je ukoncenie spicky standartne ako do inych casti,len maju vyhodu v dlhsej prevadzke MHD smer Centrum.
Racianska radiala ma zase problem ,ze po posilneni Karlovky L 17 prisla o celodennu prevadzku L7,kde je problem sa dostat do elektriciek rano po 8,00 do cca.9,00 po Mladej Garde,kedze L17 ma posledny odchod 7,44 z Vinohradov.
Súbežná jazda na diaľnici v obci nie je predbiehanie, preto za porušenie NEPORUŠITEĽNÉHO zákazu predbiehania pre vozidlá nad 3,5t nemôžu policajti dávať pokuty. To skôr by sa mali zaviesť tresty pre tých, čo také p94oviny vymýšľajú.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Majo