pre zaujimavost:
vieden od zajtra zacne regulovat vjazd autobusov do centra mesta, konkretne zajazdovych autobusov, aby sa nepreplnilo mesto a navznikol dopravny chaos koli velkemu poctu navstevnikov vianocnych trhov...velmi zvlasne riesenie, neviem, co si o nom mam mysliet...ked pojdem na vianocne trhy autom, tak ma pustia do centra a ked pojdem autobusom, tak len potom, ako si vopred zakupim "vstupenku"...co si o tom myslite???
Nebol rozdiel 5 rokov. Koncom roka 2003 ešte jazdila 7 v sedle a od 18.10.2004 už jazdili 7 a 17. Nepamätám sa, či vôbec bolo nejaké špičkové medzidobie na linke 7.
Ráno by celkom by stačilo pridať ešte dva odchody linky 17 (prípadne 7), aby odviezli ľudí od vlakov s príchodmi 7.51 a 2x8.01, podľa nového GVD 7.47, 7.56 a 8.02. Potom už frekvencia dosť výrazne klesá, takže 3, 5 a 11 to zvládnu.
Na tú poobedňajšiu premávku 7 v nedeľu si pamätám ešte aj ja ? no vôbec si nepamätám nič také, žeby ju delili na špičkovú linku. Pravda však je to, že v smere ŽST Vinohrady - Karlova Ves končí priskoro, až moc. Zatiaľ čo posledná 17 z Vinohradov prejde cez Kamenné nám o 8:00, v opačnom smere prejde 17 z Karlovej Vsi v čase 8:47. A zas sme pri tom, že bolo pridané MČ Karlova Ves a pre zmenu dodrbkali dopravu na Račianskej. Okrem toho, že študentská 59 nejazdí ako jazdila, nepomáha tomu ani situácia okolo premávky 7/17. ? Ja čo som chodil 7 tak nikdy nebola nejak extra plná ale nemôžem proti nej ani namietať, keď mi to hovoria tí čo poznám na STU a bývajú na intráku Mladá garda, že je po odchode poslednej 17 problém dojsť do školy. Najviac žiakov chodí na 7 a 9 do školy. Čiže by som pridal spoje na 17 s odchodmi z Vinohradov o 7:56, 8:08, 8:20 a 8:32, tak aby posledná 17 vykladala žiakov v centre (Jesenského) o 8:51. STU-čkari to majú s poslednou stihnuté za 12minút.
Ja som počul, že definitívne rozšírenie má byť niekedy v 2013 či 2015, lebo treba prebudovať všetky nadjazdy (nemajú dostatočnú svetlú šírku na tri pruhy) a to bude trvať dosť dlho. Preto sa pristúpi k rýchlemu "riešeniu", t.j. tretí pruh na úkor stredového a odstavných.
O tom som nevedel teda. No bolo by zaujímavé zistiť koľko obyvateľov Kittsee o tom vie, že aké sú tam konexie v názvoch ? či by sa nezačali sťahovať odtiaľ keby zistili, že sa ich dedina v podstate odlišuje v názve len v tom, že je v inom jazyku od našej soc. diery ?
No co ja si pamatam tak bola celodenna s premavkou do 21,00 hod. Nasledne skratena do cca.19 hod. a potom MAS pravdu bola delena a nakoniec rozdelena na dve linky.Rozdiel urcite nebol 5 rokov.L17 funguje druhu max.tretiu sezonu.
Urcite s tebou nesuhlasim ,ze chodila prazdna vyuzival som ju dost dlho. Momentalne uz asi nechodis po Racianskej od 8,00 smer mesto. Narvate eliny cca. od Mladej Gardy.
V nedelu chodili prazdne kachny /L7 isla tesne za L11 cca.3 min./ okrem neskoreho vecera ,ked sa slusne zaplnila studentami ,ktory prisli vlakom na ZST Predmestie a Vinohrady.
ten zeleny pas apriori problem neni, problem je, ze ho vybetonuju a nedaju tam vrchny asfalt t.j. neprinesie to ziskanie priestoru, lebo nemozes mat pneu na dvoch roznych povrchoch .. to je uz fakt na sud
rozsirovanie na 3+3 problem neni, len akosi nechcu na to dat seriozne peniaze ..
Re #117284 Emo: samozrejme, ze sa da, len by to trvalo dlhsie a nestalo by to "len" 600 milionov,a le hlavne by sa to nedalo "otvorit" do maja/2010 teda do volieb
mimochodom, pri povodnom rozsireni sa samozrejme pocitalo s vymenou/spevnenim podlozia
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
aquila
napriklad aj na rotterdamskej burze ide benzin asi za 350-400 usd / tona co mas okolo 7-9 skk/liter
nafta ide po 550 az 600 usd za tonu t.j. 10-12 skk rozdiel ..
a ako vidis, nafta je zhruba o 30 az 40% drahsia .. co "kusok" nekoreluje s tvojimi vyhlaseniami