Ad električky v Kórei:
V severokórejskom hlavnom meste majú aj ako električkovú prevádzku, tak aj 2 trasy metra. Len pre zaujímavosť, takmer všetky električky tam jazdiace pochádzajú zo závodu Tatra (typy T4D a KT8). Časť z nich tam šla ešte v časoch socializmu, ostatné sú z ex-východonemeckého výpredaja. Dokonca aj trolejbusy tam jazdia (a to také skvosty ako repliky Karosy C 734, resp. Škody RTO). Oficiálnych informácií je síce málo (MHD a obzvlásť metro sú niečo ako strategické vojenské objekty), avšak na internete možno aj napriek tomu nájsť dostatok informácií.
A či je predaj električkového vozidla podporou miestneho režimu si osobne nemyslím. Pri takmer výhradnej nemožnosti vlastniť osobný automobil je MHD dôležitou formou dopravy.
Keď mi nič neostáva tak čím pôjdem?! Hovorím to ale nie preto, že JA ňou chodím ale preto, že aj druhí čo ňou chodia častejšie ako ja medzi 7 a 8 ráno, nakoľko ja tak idem len vo štvrtok, inak ňou chodím o 6:40 na Šafko. Ten interval 4 min je medzi 7:00 a 7:45 nepostačujúci.
Však ten interval 3 minúty nemusí byť rovno hodinu trvať. Ono by stačilo keby začali spoje v 3min intervale vychádzať z Vyšehradskej od 7:00 až 7:10 a na 4min interval by nabehli o 7:50
Ak sa nebudú robiť sabotáže (zle nastavené semafóry na Šafku a podobne), môže uzavretie mosta naozaj prispieť k zlepšeniu dopravy (IAD aj MHD) v centre. Sám som zvedavý. Osobne som za rekonštrukciu (prípadne aj za architektonicky hodnotnú novostavbu) mosta v pôvodnej šírke.
No, tak 8-9 vs 8 vs 7-8 je 7 vs 7,5 vs 8 vozov za hodinu... ale čo viem, tak zlepšenie na 8 min. znamenalo nárast o jednu službu a vozidlo, ktoré ale už aj tak bolo na trati kvôli rannej špičke (vyrovnávanie zápch). Ak by malo byť 7-8, asi by to bola ďalšia služba, resp. z ranných špičiek by sa stali celodenné.
100 bodov, ešte by som pridal jednu: "Vek, IQ a správanie jedinca.. ako spolu súvisia a prečo sú tieto faktory dôležité pre písanie do diskusie imhd" ? ?
dajte temu na clanok na imhd.sk, ale poriadnu, ktora tu este nebola.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec
V severokórejskom hlavnom meste majú aj ako električkovú prevádzku, tak aj 2 trasy metra. Len pre zaujímavosť, takmer všetky električky tam jazdiace pochádzajú zo závodu Tatra (typy T4D a KT8). Časť z nich tam šla ešte v časoch socializmu, ostatné sú z ex-východonemeckého výpredaja. Dokonca aj trolejbusy tam jazdia (a to také skvosty ako repliky Karosy C 734, resp. Škody RTO). Oficiálnych informácií je síce málo (MHD a obzvlásť metro sú niečo ako strategické vojenské objekty), avšak na internete možno aj napriek tomu nájsť dostatok informácií.
A či je predaj električkového vozidla podporou miestneho režimu si osobne nemyslím. Pri takmer výhradnej nemožnosti vlastniť osobný automobil je MHD dôležitou formou dopravy.