Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #116602:
Ale stale mi sposob ziskania BA sms listka pride jednoduchsi ako ten prazsky... Jednak vela ludi ani netusi, ze posledne dvojcislie je cena, cize je to vlastne 7 miestne vs. 4 miestne cislo. A takisto v pripade, ak v Prahe zvysia cenu, tak asi budu musiet menit aj cislo... A okrem toho plusom je aj to, ze v BA moze byt SMS prazdna (resp. hocijaka - nie vsetky telefony dovolia odoslat prazdny text).
A to ze si nevies zablokovat klavesnicu (ja uz som takto tiez raz omylom volal sefke z krcmy asi o tretej rano ☺ ), je uz hold iny problem ?
Reakcia na: S499.1023 #116603:
a co tak dole z kopca z Karlovky?
Reakcia na: Pistuch #116153:
Ešte sa vraciam k tej brzdnej dráhe. Pozrel som do tabuliek a brzdná dráha T3 núdzovou brzdou na rovine z rýchlosti 55 km/h (v tabuľke sú len rýchlosti 15, 25, 40 a 55) je pri prázdnej električke 49 m, pri plnej dokonca až 75 m. To väčšine autíčkarov nedochádza.
Reakcia na: Jezo #116594:
To hej, lenže v BA z čísla 1100 nijak nevyplýva cena. Okrem toho vidím problém aj v tom, že sa odosiela prázna SMS. K tomu môže dôjsť aj náhodne. Ja napríklad chudákovi, čo je prvý v mojom telefónnom zozname, pravidelne posielam prázdne SMS, keď si strčím do vrecka telefón s odomknutou klávesnicou ? .
Reakcia na: geodeath #116589:
Keby si tešxt nielen čítal ale aj chápal, tak by si pochopil, že nie je problém linku zaviesť, ale financovať.
Reakcia na: Valec #116586:
Pokiaľ mi pamäť dobre slúži a nemýlim si to s nejakým iným ázijským totalitným štátom, tak KT4 vyrábala Kórea aj v pseudolicencii. Keďže mali problém vo svojom rozvinutom priemysle vyrobiť kĺbové spojenie, vyznačujú sa KT4 "Made in Korea" tým, že sú to vlastne také 20 m dlhé T5B2 🙂.
Reakcia na: ivanbuto #116585:
Alebo by miesto pridávania vozov stačilo prerobiť dva-tri parovody na štandardné trakčné vedenie podľa dnešných zvyklostí...
Reakcia na: Ámos #116570:
Sa pozri, ako vyzerajú košické električky a ako vyzerajú tieto. Podľa evidenčných čísel ide o T3SU z prvej série pre ČSSR, čiže z r. 1982 - ekvivalent bratislavských vozov 7717 - 7736. Zaujímavé, že v Prahe ešte žiadne pre totálnu zhnitosť vyradiť nemuseli ? .
Reakcia na: geodeath #116563:
To bude skôr tým, že máme obaja zdravý rozum, hafík.
Reakcia na: SiTy #116557:
Už musíš kaziť vzduch aj na tejto diskusii svojimi nezmyselnými poznámkami?
Reakcia na: Ámos #116553:
Nepredáš ty, predajú iní.
Reakcia na: S499.1023 #116591:
A asi aj v Bratislave to bude takto fungovat.

"V súvislosti s cenou SMS lístka potvrdil, že 24 korún je konečná cena. Niektorí cestujúci sa totiž obávali, či sa okrem toho neplatí aj za odoslanie SMS."
http://bratislava.sme.sk/c/4181592/sms-listky-ludia-nechapu.html
Reakcia na: m@rtin #116542:
SOR nebyl vyřazen ale nesplňuje podmínky, takže se ASI ani nepřihlásil.
Reakcia na: Mikimaus #116590:
Konecne.
Reakcia na: Ámos #116537:
Premium SMS je spoplatnená SMS, za ktorú niečo dostaneš. Premium SMS začínali pri rôznych tých sťahovaniach zvonení a hier do mobilov. Pražský (ale aj labskoústecký) SMS lístok beží na báze Premium SMS. Výhodou je, že z posledného dvojčíslia čísla, na ktoré správu odosielaš je aj jasne daná cena - napr. pražský lístok sa objednáva na čísle 902 06 26, je za 26,- CZK, labskoústecký na čísle 902 06 15, je za 15,- CZK.
U nás môžme závidieť. No ak je pre niekoho jediný cieľ BID len linka 901 a odseknutá časť 53 = 630, tak dlho môžme o BID len rozprávať, najmä ak keď do 4km vzdialenej Rajky je neprekonateľný problém zaviesť linku ?

http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=6354
Reakcia na: toms #116581:
Áno ak sa mi to podarí odfotiť keď bude učebňa odomknutá, tak odfotím a hodím sem link.
Reakcia na: Ámos #116579:
Skúsim to v priebehu týchto dní streda - piatok odfotiť a plácnem to na web. Je to rysované tenkým tušovým perom 0,25 a je to staršia práca, tak dúfam, že to bude dosť vidno. Pre úplnosť je tam trať zakreslené okolie trate do 100 v úseku Hl.ST. - SAV - Štefánikova (tam kdesi ešte aj medzi SAV a Hodžkom bola zastávka čo som videl podla zákresu "Lermontova") a ďalej už poznáte. Škoda, že to ostalo len na papieri ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.