Reakcia na: sisi #115867:
A prečo sem potrebuješ jazdiť, keď to tu nenávidíš? A aký vláčik premáva z Bratislavy do Wolfsthalu?Re #115876 sisi: A čo do toho furt montuješ Slotakiu, keď s tým Slota nemá nič spoločného?
Re #115892 geodeath: Otočka trolejbusov na Kollárovom námestí bola využitá tak trikrát za celý svoj život, museli sa tam dvakrát prekldaať zberače, v jednom smere je viac než plnohodnotne substituovaná otočkou na Mierhodžovom námestí.
Re #115893 geodeath: Čo ty furt máš s tými Židmi? Nejaký komplex ako Dolfi?
Re #115909 geodeath: Ja som myslel, že na vlak si zvedavý najmä ty, lebo máš režimku a potrebuješ priame spojenie na stanicu.
Re #115953 ivanbuto: Hehe, presne to isté sa mi stalo pred rokmi pri vychádzaní z tej istej zastávky. Dotyčný za mnou doletel pri nemocnici a snažil sa ma opľuvať so slovami "Ja viem, že máš prednosť ale aj tak ťa nepustím" - nemal pravdu, pustil ? .
Re #115969 Emo: Treba si to prečítať celé.
Re #115983 sisi: Áno, môžete. Ale nikto nie je POVINNÝ vám zriaďovať linku, lebo vy chcete.
Re #115987 Ámos: Rýchlosť určuje najmä zákon a súvisiace predpisy. Okrem toho ten zákon môže byť v ČR a v SR odlišný.
Re #115994 sisi: Platíte dane v BA a máte za ne zaistenú dopravu v BA. Ja už dane v SR neplatím, ale keď som platil, myslíš, že som mal požadovať MHD medzi Bratislavou a Prahou?
Re #115996 sisi: Aha! Trvalý pobyt máte v Bratislave! Tak prečo by vám mali zaisťovať MHD do Rajky?
Re #116007 sisi: Rezistenti ste? A možno aj disidenti ? !
Re #116039 810zssk: To čo zase splietaš dohromady? Myslíš, že komerčné cestovné nie je dotované?
Re #116042 sisi: Asi si tam kúpili byt preto, že tam je spojenie.
Re #116047 810zssk: Ale samozrejme, že dotuje. Nekecaj do toho, čomu nerozumieš.
Re #116055 Majo: Tak práve Brno, ktoré je schopné do novej VarCB3 s asynchrónnym pohonom dať laminátové sedačky, gumovú podlhu a naštetkované madlá, by som veľmi za príklad nedával. A čo konkrétne je na tom tebou vzývanom interiéri modernejšie oproti bratislavskej T3P?
Re #116060 Solider: Nekecaj nezmysly, Pitcho!!! A už vôbec sa nevyjadruj k politike. Tvojich fašizoidných rečí máme dosť aj z vlaky.net.
Re #116064 igi151: Čo na tom rýchlomere nie je moderné? Že niekto použil zdravý rozum a osadil vozidlo takým rýcghlomerom, ktroý sa aj dobre odčíta? BMW ani Porsche namajú tiež nutkanie pchať do svojich produktov LED-kové budíky.
Re #116071 2xT3SUCS: Nové bratislavské T6 mali tiež klímu pre vodiča a kedy už!
Re #116076 Majo: Pomerne stupídne argumenty - vybral si si presne to, čo je jednak zbytočnosť a jednak to nie je fyzikálna vlastnosť T3. Ručne sťahovaným zberačom, na rozdiel od elektrického, môžeš obiť ľad z troleja. Ale nie je problém namontovať na T3 bárs aj Stemmanna. Kotúčová brzda pre T3 existuje. Cestujúci sa na ňu sťažujú - trhavo dobrzďuje, je hlučná, má sirénový efekt. Automatické spriahadlá medzi vozmi v trvale spojenej súprave je vyhadzovanie peňazí z okna. Automatické spriahadlá mali T3 (T4) už pred 40 rokmi. Klimatizáciu pre vodiča nie je problém namontovať a je to jediný bod, v ktorom sa s tebou zhodnem, že by tam mala byť.
Re #116077 2xT3SUCS: Páka je prirozdzená, ergonomická a je to dokázané mnohými ergonometrickými výskummi a meraniami. Ale viem, že sú vodiči, odchovaní na pedálových T3, ktorí nie sú schopní sa s pákou naučiť jazdiť, tak isto ako pred 40 rokmi boli vodiči, ktoráí sa neboli schopní preškoliť z "regulača" na pedále. Mimochodom, môžeš si na mne zgustnúť, lebo som to bol práve ja, kto presvedčil ing. Rafaja, že ti vozy nemajú mať zachovaný pedálový radič ? . A klimatizácia je vypínateľná, to ti tiež asi uniklo.
Re #116080 2xT3SUCS: Alexander Milko?
Re #116094 Solider: Zmotáme dohromady všetky názvy, čo sme počuli a budeme sa tváriť ako odborník?
Re #116102 Emo: Zle si čítal a zle vám to vysvetlili. Alebo vysvetlili dobre a ty si zle pochopil (to je pravdepodobnejšie) - to, čo píšeš platí v prípade jazdy MIMO obec.
Re #116105 810zssk: Samozrejme, že dotuje. Nič nezistíš.
Re #116116 kecho: To s tým kšeftom, ja všeobecne rozšírený nezmysel. Ty keď jazdíš na zimných, tak sa ti opotrebúvajú aj letné v garáži ? ?
Re #116123 ufo: Presne tak. Asi dve sezony neboli IC/EC v záväzku a potom prišla Zločineckká s prosíkom.
Re #116124 kecho: Na Slovensku platná legislatíva umožňuje dotovať železničnú dopravu len na celoštátnej úrovni a len Zločineckú spoločnosť.
Re #116128 AAA: Obávam sa, že to v tomto konkrétnom prípade nepomôže, lebo ani z jedného poistenia nie sú kryté škody, spôsobené medzi vozidlami jednoho prevádzkovateľa v jeho areáli - aspoň pred pár rokmi to tak bolo. Vodič môže dostať k úhrade max. tuším 4,5 násobok mzdy, pokiaľ nebol alkoholizuvaný a z toho mu 90% preplatia z poistky na blbosť.
Re #116135 kecho: Určite budú pchať CNG vozy do vozovne, kde nie je plnička, že?
Re #116138 geodeath: Nevyjadruj sa ktomu, čomu nerozumieš. Máš vôbec vodičák aspoň na osobné auto? Vieš, aké sú brzdné dráhy električky a aká je reakčná doba bŕzd, obzvlášť u zrýchľovačovej T3, kde musí nabehnúť príprava?
Ike