Andrej (Anndy008): ved ja nevravim, ze treba pouzivat elinu za kazdu cenu. ale ani neuvadzam priklad, ze aka je elina rychla na trase dubravka novy most (1/12), ved ked ides 83 + 30/37 je to pomalsie (s prestupom).
Aj Turbo uvadza rozne namety ako zatraktivnit prijatelnejsie (z viacerych hladisk). Ci uz tarifne, stavebne ci inak. Diskusia je na to, aby sa hladali riesenia ... a vselijake (a niektore aj podnetne myslienky tu aj zazneli)
Aj Turbo uvadza rozne namety ako zatraktivnit prijatelnejsie (z viacerych hladisk). Ci uz tarifne, stavebne ci inak. Diskusia je na to, aby sa hladali riesenia ... a vselijake (a niektore aj podnetne myslienky tu aj zazneli)
Andrej (Anndy008)
1. Hovoril som o sucasnom stave a plati to, co
plati.
2. zavidim vam, ze vas bavi stale o tom istom "snivat". Mne sa zda, ze vsetci vedia, co treba robit, ale aj tak sa nic nerobi. Uz ma unavuje to kecanie (nie je to vasa vina, aby ste to tak nebrali) a aj tak vysledok sa nepriblizuje tomu ani na 5%.
Musite vsetci uznat, ze dnesna elina je hnoj, a je to skor parodia ako elina, preto jazda busom vyznieva casto krat lepsie. Osobne (z hladiska prepravy) ma nezaujima, ci brzdi lepsie bus, ako elina, ked na 99,99% mi bus aj elina zastavia na zastavke, na ktorej maju (neodpustim si, u eliny je to percento nizsie :D) - a subjektivne sa mi zda, ze brzdia rovnako komfortne/nekomfortne - zavisi od individua, ktory vedie to vozidlo.
Co sa tyka tej 83/88/12 - tu je podstatne, ze nemusim prestupovat - je to sice nefer porovnanie, ale prvotny je pre mna start/ciel cesty a ked tam mozem ist bez prestupu, tak elinou nepojdem, ked je s prestupom. Tak isto by to bolo opacne. A celkovo prestupy u nas neznasam, lebo su koncipovane tak, aby clovek viac cakal, ako sa viezol.