#11325 Za dazda zateka aj do inych K2jek.... poznam z vlastnej skusenosti. Navyse tam je taka featurka, ze za dazda Ti prestanu komplet fungovat stierace a na kazdej druhej (minimalne) zastavke si musis vystupit, prejst pred celne sklo a rucne stieracom prejst 2x po skle... Ludia kukaju jak blbi a ja sa hanbim kua...
Hou-hou-hou... pre zmenu sa ja zastanem d3ka. Keby bol naozaj hlupak tak tu nemame tieto stranky v tejto podobe! Drz radsej zobak a nenadavaj na kazdeho koho vidis/citas!
Turbo-na 7085 ešte nieje spravený panel vodiča a s oživením sa ráta začiatkom budúceho roka,SGP má byť dokončené v tom istom čase.Čo sa týka laku na 104,38 a SGP tak keď sa raz skúšal ručný náter tak to vypadalo neuveritelne otrasne že to potom račej nastriekaly,čo sa týka zberačov tie musia byť žlté lebo aj keď sú tieto vozy historické musia spĺňať podmienky na to aby mohly byť prevádzkované a prešly cez OTK.Čo sa týka 104 asi hučia prevodovky pre nedostatok oleja v nich čo svedČí o zlej bežnej (respekttíve žiadnej)údržbe.
d3k0-keď máš pripomienky ku kvalite prác adresuj ich vedúcim pracovníkom nie mne a okrem toho poznám niekolko dobrích pracantov a odborńíkov ktorí pracujú v UDJD .Týmito tvojimi rečami všetkých hádžeš do jedného vreca.Ty asi nevieš aká je to komplikovaná práca rekonštruovať tie staré historické vozy.Všetko je ručná práca na kolene a preto to trvá tak dlho Ty hlupák.
7080 mala nehodu, asi kvoli tomu. A pamatam na to, ako rano BigMac dosiel do vozu a cely panel bol mokry - tak tam pretekalo. Na KPcke opravili vsetko mozne, ale to najvaznejsie nie.
QUAKEMAN: Ja som videl po oprave T2, ktoru opravovali rok a uz z nej opadava lak (v kabine vodica) a lak vzadu je pre zmenu zle nastriekany. Predne dvere tiez poriadne nefunguju. A SGP... Kolko rokov to uz stavaju? A kolko budu? Nech sa na mna nikto nehneva, ale preduktivita prace typu 1 K2G za 4 roky, 1 historicak za rok (a to islo len o VP) je velmi velmi zalostna... Ach sorry, zabudol som na novy lak 38ky, na ktory zase pre zmenu zle nafarbili ev. c. Keby som ja v robote mal taku kvalitu prace, tak tu uz davno nerobim.
Btw., ani 104-ka nevyzera tak ako v 1930-tych rokoch. Znovu je tu problem laku, presnejsie sposobu jeho nanesenia. Striekanie elektriciek v 1930-tych rokoch este nebolo. Dalej ma zlty lyrovy zberac, co je tiez chyba, mal by byt sedy. Okrem toho mu prevodovka strasne huci (horise ako napravy Raba) a zislo by sa rozobrat ju a prebrusit ozubene kola, pripadne este finisovat honovanicimi kamenmi. V UDJD urcite take moznosti maju. Okrem toho treba do prevodovky naliat kvalitny olej, ak vyteka tak ju najprv utesnit. Ked sa voz takto spravi, teda spravny nater (zberac), vohdne farby - napr. terpentivove namiesto syntetickych, spravna technologia nateru - rucne stetkou a prevodovka, tak to bude super historicky voz, v ozajstnom stave v ako jazdil v 1930-tych rokoch.
Ad:KLF
Robim to, co som si cele roky priala rozpravam sa s ludmi, stretavam tam i vela starych znamych, mozem sa ich opytat na vsetky veci, ktore ma zaujimaju - a som blizko svojich vozov Rada by som postupne navstivila vsetky garaze a uz teraz sa na tuto moznost tesim
M.Fundarek: Take nieco ako prazsky ROPID - "Regionálny organizátor bratislavskej integrovanej dopravy." (vid clanok SME) by sa tu hodil. Terajsia BID mi pripada ako nutne zlo pre vsetkych 3 dopravcov. Ludia o tom moc nevedia a vo vseobecnosti to neprinieslo to co si od toho asi autor sluboval.
#11293> Mám taký dojem, že za HZDS Turňa už kandidoval v minulých voľbách.
#11305> Zatiaľ ti neviem poradiť, koho voliť, ale po pondelňajšej Astorke a dnešnom teleráne ti môžem poradiť najmenej 4 ľudí, ktorých nevoliť (Mojš-Kováč, Penis, totiž Pánis, Stern, Turňa),
#11306> Voči Ďurkovskému by som bol ostražitý. Síce zväčša uvažuje racionálne, ale zdá sa mi, že sa v doprave nevyzná. Odvoláva sa na "odborníkov" a tak je podľa môjho názoru ľahko možné nakukať mu hocijakú hlúposť. Napríklad aj od "Redutistov" zrušenie tratí na Jesenského a Mostovej. Nezabúdaj tiež, že ho podporuje jedna zo strán, ktorá bola spájaná s viacerými čudnými a pre mesto nevýhodnými kontraktami.
QUAKEMAN #11303:
7085 este nie je dokoncena? Co konkretne na nej nie je hotove? Priznavam ze som ju videl iba zvonka. Prosim prezrad co na nej este treba dokoncit a aj priblizny termin jej odovzdania.
Si si isty ze sa bude najprv opravovat voz c. 31? Ak urcite ano, tak opravim novinku. Bo ja som sa vcera dozvedel ze ako prvy sa asi bude opravovat voz c. 18. Ale hovorili ze oprava potrva tak minimalne 2 az 3 roky... Teda netesim sa ze uz najblizsie leto sa v tom budem vozit.
Ku kvalite: tak napr. 38 ked dosla z ustrednych tak nebola bohvie aka. Na prvej jazde z nej odpadli bocne dosky zabranujuce aby sa niekto dostal po kolesa... To svedci o "kvalitnej" praci. Navyse nechapem preco natreli pantograf na 38 v UDJD na zlto. Predsa mal byt cerveny, nie? Aky drazny urad? Aky predpis? Vsak aj historicky masiny ZS nezodpovedaju farebnym predpisom, preco by mala elektricka? Velmi dobre si pamatam ako hnusne voz 38 vyzeral ked mal zlty pantograf. Proste grc! Dalej samotny nater: Nechapem preco je striekany. Nemal by byt nahodou natierany rucne stetkou? Vyzra takto historicka elekticka? Leskly striekany lak a k tomu este nespravna farba pantografu. Ako sa v 1950-tych rokoch natierali elektricky? Rucne stetkou, nie striekanim. Prazske historicaky su vsetky natierane stetkou. Teda vsetky ktore sa v case svojej premavky tak natierali. Pevne dufam ze vozy 18 a 31 dostanu skutocny dobovy nater, spravne farby a najma spravnu technologiu nateru. 38 sice vyzera pekne (ako pre koho), leskne sa, ale to nie je tak ako to vyzeralo a ako by to malo byt.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
KLF