Btw., ani 104-ka nevyzera tak ako v 1930-tych rokoch. Znovu je tu problem laku, presnejsie sposobu jeho nanesenia. Striekanie elektriciek v 1930-tych rokoch este nebolo. Dalej ma zlty lyrovy zberac, co je tiez chyba, mal by byt sedy. Okrem toho mu prevodovka strasne huci (horise ako napravy Raba) a zislo by sa rozobrat ju a prebrusit ozubene kola, pripadne este finisovat honovanicimi kamenmi. V UDJD urcite take moznosti maju. Okrem toho treba do prevodovky naliat kvalitny olej, ak vyteka tak ju najprv utesnit. Ked sa voz takto spravi, teda spravny nater (zberac), vohdne farby - napr. terpentivove namiesto syntetickych, spravna technologia nateru - rucne stetkou a prevodovka, tak to bude super historicky voz, v ozajstnom stave v ako jazdil v 1930-tych rokoch.
Martin Fundárek
#11305> Zatiaľ ti neviem poradiť, koho voliť, ale po pondelňajšej Astorke a dnešnom teleráne ti môžem poradiť najmenej 4 ľudí, ktorých nevoliť (Mojš-Kováč, Penis, totiž Pánis, Stern, Turňa),
#11306> Voči Ďurkovskému by som bol ostražitý. Síce zväčša uvažuje racionálne, ale zdá sa mi, že sa v doprave nevyzná. Odvoláva sa na "odborníkov" a tak je podľa môjho názoru ľahko možné nakukať mu hocijakú hlúposť. Napríklad aj od "Redutistov" zrušenie tratí na Jesenského a Mostovej. Nezabúdaj tiež, že ho podporuje jedna zo strán, ktorá bola spájaná s viacerými čudnými a pre mesto nevýhodnými kontraktami.