Barky:
No, bohuzial nie si sam, komu sa to nepaci. Ale v skutocnosti je problem v dvoch veciach.
1. Trolejove trate (vedenie). Useky, kde sa musi brzdit su krizovatky (vzdusne krizovatky, kde sa krizuje viacero trolejov). Problem je v tom, ze u nas su tie krizovatky bud stare, alebo techonologicky zastarale (setri sa peniazmi a kupuju sa malo kvalitne suciastky), alebo len jednoducho zle manomnotovane, moderne zariadania. Lebo normalne moderne sposoby stavania trati, resp, krizovatiek umoznouju prechod cez ne aj 50km rychlostou, a ked su super spravene, tak aj vyssou. Teda najvacsi problem je s tym, ze sa flakaju trate .
2. Vodici - su zvyknuti na trate a aj ked existuje par svetlych vynimiek, kde by sa dalo v podstate prejst cez krizovatku bez povsimnutia (ziadne buhcanie "zo strechy", spomalovanie, atd.), tak oni na to kaslu a jazdia po starom, ako su nauceni. Ale verim, ze radikalne zlepsenie problemu 1. by za kratky cas vyriesilo aj problem 2. Ale tak isto mozu vodici jemnejsie pridavat a uberat "plyn" aj v sucasnej situacii.
Takze, nie je to ziadna zla vlastnost trolelbusov. Naopak, tie maju ovela lepsie vlastnosti ako napr. busy. Su tiche (moderne su skoro bezhlucne), ekologicke, rychle (rychlo akceleruju). Ale u nas je malo prachov na MHD (davaj bacha, ako budes teraz volit - magistrat rozhoduje o prachoch na MHD) a este k tomu sa na vela veci kasle. Takze tak.
Zarucujem ti, ze ak by boli trate normalne spravene, tak jazdu medzi busom a tbusom ani nespoznas, resp. v tbuse sa ti bude jazdit ovela lepsie.
No, bohuzial nie si sam, komu sa to nepaci. Ale v skutocnosti je problem v dvoch veciach.
1. Trolejove trate (vedenie). Useky, kde sa musi brzdit su krizovatky (vzdusne krizovatky, kde sa krizuje viacero trolejov). Problem je v tom, ze u nas su tie krizovatky bud stare, alebo techonologicky zastarale (setri sa peniazmi a kupuju sa malo kvalitne suciastky), alebo len jednoducho zle manomnotovane, moderne zariadania. Lebo normalne moderne sposoby stavania trati, resp, krizovatiek umoznouju prechod cez ne aj 50km rychlostou, a ked su super spravene, tak aj vyssou. Teda najvacsi problem je s tym, ze sa flakaju trate .
2. Vodici - su zvyknuti na trate a aj ked existuje par svetlych vynimiek, kde by sa dalo v podstate prejst cez krizovatku bez povsimnutia (ziadne buhcanie "zo strechy", spomalovanie, atd.), tak oni na to kaslu a jazdia po starom, ako su nauceni. Ale verim, ze radikalne zlepsenie problemu 1. by za kratky cas vyriesilo aj problem 2. Ale tak isto mozu vodici jemnejsie pridavat a uberat "plyn" aj v sucasnej situacii.
Takze, nie je to ziadna zla vlastnost trolelbusov. Naopak, tie maju ovela lepsie vlastnosti ako napr. busy. Su tiche (moderne su skoro bezhlucne), ekologicke, rychle (rychlo akceleruju). Ale u nas je malo prachov na MHD (davaj bacha, ako budes teraz volit - magistrat rozhoduje o prachoch na MHD) a este k tomu sa na vela veci kasle. Takze tak.
Zarucujem ti, ze ak by boli trate normalne spravene, tak jazdu medzi busom a tbusom ani nespoznas, resp. v tbuse sa ti bude jazdit ovela lepsie.
Zrebec
Na prezentacii metra tvrdil, ze MHD je socialisticky prezitok a treba ju zrusit (?!) a namiesto jej rozsirovania treba rozsirit cesty a postavit parkoviska, lebo on vecne nema kde zaparkovat. A to kandidoval za zupana !
Tentoraz sa vyznamenal tym, ze by zrusil elektricku na SNP, Safku, pri Redute... Ked sme sa pytali co by ju nahradilo, odpovedal pohotovo : "Autobusy". Ked sme sa spytali, ci si uvedomuje kapacitny rozdiel medzi tymito dvomi dopr. prostriedkami pohotovo suhlasil a tvrdil, ze do autobusu sa natlaci viac ludi. Tvrdil, ze obsaditelnost elektricky je 35 (!!!!!!!!!!!!!!!) cestujucich. No, neviem, ale on asi posledne cestoval elektrickou v roku 1909...