Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Znalci železníc, neviete náhodou:

1; Na rakúskom motoráku z BA do Ganserndorfu je vždy slovenská posádka (rušňovodič, či okrem neho tam ešte niekto je)? To aj v iných v Bratislave premávajúcich rakúskych vlakoch pracujú Slováci?

2; Ten vlak si platí aj na slovenskom úseku rakúska strana? Lebo čo som mal možnosť vidieť, tak tu aj na rakúskom území jazdí obvykle takmer prázdny...

3; V prípade jazdy na čierno sa na území SR uplatňuje slovenská pokuta a v Rakúsku rakúska? Neviete aké vysoké ich tam majú?
Reakcia na: Tester #111693:
A co teraz? 🙂

V CP opakovane niektori pouzivatelia pozadovali pole, kde je mozne zadat iba cislo linky (funguje to napr. na 6230i, ale nie v Opere Mini). Druha moznost je pre tych, co potrebuju zadat aj text (napr. N44).
Reakcia na: Tester #111693:
pod Operou Mobile i Mini Operou planovac funguje...
Reakcia na: luky133 #111690:
Z 3 možností (autobus, trolejbus, električka) je električka najjednoduchšia. Tam akurát musíš byť permanentne v strehu, vedieť si vyrátatť vzdialenosti, starať sa (pre menej chápavých - nemyslím údržbu, ale prehodenie, resp. neprehodenie a nepodhodenie) o výhybky a vedieť zabrzdiť v niekedy dosť zložitých podmienkach (náľadie na koľajniciach, popadané lístie atď.). Autobus a trolejbus (aj u nich, samozrejme, platí, že tam musíš byť stále v strehu) boli kedysi narovnako, lebo v autobuse si sa musel starať o prevodovku, v trolejbuse zas o to, aby Ti nevypadli zberače a prehadzovať výhybky. Ak by sme mali porovnávať moderný mestský autobus (t. j. s automatickou prevodovkou), ta je na ovládanie jednoduchší ako trolejbus. Ovládať žiaden z týchto 3 dopravných prostriedkov určite nie je natoľko nudné, aby si pri tom zaspal. Toľko môj názor, budem rád, ak ma vodiči doplnia.
Reakcia na: d3k0 #111692:
nejde to ani mne. Po potvrdeni cielovej zastavky vypise hlasku "Stranka obsahuje chyby a nie je ju mozne zobrazit" (IE 7.6 pre WM6). Mimochodom Cestovne poriadky obsahuju kolonku na zadavanie cisla linky a kolonku na zadavanie nazvu linky. je v tom nejaky rozdiel? lebo chova sa to tusim rovnako...
Reakcia na: zakaznik #111691:
Nejde = co?
No mne ten plánovač cesty na wape nejde.
A keď tu už kecáte o tom aký treba vodičík na električku a tak alebo kto ju má či o čom (čítal som zbežne) tak čo je vlastne náročnejšia práca? Riadiť nejaký bus kde sa vlastne stále na tej istej trase odohráva niečo nové (cestná situácia) alebo vodič električky, ktorý ide stále rovnako a max. sa mu pripletie do cesty auto na priecestí alebo tak...? Niekde som čítal, že práca vodiča električky je únavná a náročná práve kvôli tej rovnajkej trase... Zaujímal by ma názor niekoho kto ma skúsenosti alebo tak...
Vsetkym WAPistom:
1. Plz skuste na novsich mobiloch (napr. Nokia N95), ci uz funguje vyhladanie linky
2. Pridana bola beta verzia Planovaca cesty aj pre WAP 🙂
Reakcia na: 810zssk #111681:
20 minút cez víkendy na v priemere 3 linkách na radiále Ti dáva možnosť buď sa načasovať na "svoju" linku a ísť priamo, alebo ísť naslepo a prípadne prestúpiť. Žiadna tragédia to nie je. Nie som zástancom až takto veľkého počtu liniek, ale tvrdím, že nie je dobrý nápad, aby sa až do otvorenia trate do Petržalky niečo menilo. Som zástancom v priemere 2 liniek na radiálu. Ako som už spomínal, svoj koncept linkového vedenia tu nejdem zverejňovať, lebo jednak nemám ešte dokončené grafikony a tiež nepotrebujem, aby sa potom niekto chvastal cudzím perím.
Reakcia na: zakaznik #111683:
Celkom pekné ? hlavne účelné a nie 20piktogramov k 10spojom ? nemám problém to naštudovať ak by šlo o výnimky ale SADky sa v tom vyžívajú. ?
Reakcia na: Majo #111679:
Nič v zlom ale keď máš také eso v rukáve na to linkovanie električiek tak sa predveď ? schválne nech ťa posúdime, nie ja (nevykám si) ale ostatní aj.

A to že interval na električkách je 12minút celodenne a stojí za figu prinajmenšom je pravda. Zvlásť na trase KV - PKO to je krásne vidno keď behom 4min prídu 3 električky a potom 4 až 6min nič (mám odskúšané) a potom prídu zas behom 2min dve električky alebo jedna za druhou, lebo buď mešká prvá električka alebo jedna dobehne druhú, takže tie variácie sú na nič lebo zúfalý cestujúci radšej nastúpi do prvého čo mu príde na zastávku (čo bolo konštatované aj v audite roku 2005 pre električky). Okrem toho prestúpiť z jednej električky na druhú keď sú dve naraz na zastávke je nemôžné nakoľko 80% šoférov ak sú druhí v poradí na zastávke tak neotvoria dvere a cestujúci si môže počkať opäť 12minút. Ak by aspoň v tomto šlo zjednať nápravu tak nepindám toľko.
Reakcia na: zakaznik #111678:
Myslel som hlavne tú vrchnú časť. Spodná časť - odchody, by musela byť u nás trochu iná, keďže u nás sa vyžaduje aj číslo spoja. ?
Reakcia na: Valec #111677:
No ešte nikto z nás nevie ako bude trať riešená čo sa týka zabezpečenia trate pre takú frekvenciu dopravy. A jeden TEN-T nevyrieši veľa okrem dochádzania cezpoľných do BA a tých čo budú blízko trate bývať. Takže nejak odvíjať od toho ostatnú dopravu je blbosť, tak ako si to Slávik myslí, že na tom bude celá Petržka stáť. BA si nevie dať do poriadku zatiaľ ani busy, t-busy a električky a sníva o mestskom vláčiku ? mne osobne sa zdá, že všetcia majú okolo toho veľké oči, len aby neboli sklamaní. Železnice nemajú inak nič na prímestskú dopravu pod trolejou. Má len motorové diesel 811 a 813+913 a potom 850 či ako sa číslujú tie nové diesel jednotky. Pantografy 560 dosluhujú a modernizovať sa sotva budú, takže skôr než vypukne eufória z tej trate, opýtajme sa železníc čo na tú trať dajú. Žeby nám sem Rakúšania z dobrej duše na oplátku za 901 posielali S. Talenty až do Pezinka alebo Rače? ? Takisto by sa bolo vhodné treba opýtať, DP či po rozšírení električkovej siete do Petržalky nakúpia dačo typu Škoda15T alebo zas dačo vysokopodlažné, prípadne modernizované vykopávky minulých desaťročí ? (česť T3 a T6A5, ale od začatia ich výroby prešlo viac než 15 rokov, v prípade T3 aj 25 plus porovnnie kde sú ostatné mestá s električkou a my ❗ ❗ ❗ )
Reakcia na: Majo #111679:
Hej, hej, 20 minut cez vikendy je uplne v pohode, cestujuci vydrzi. Prosim ta pochop, ze sucasne linkovanie v pohode nie je.. co sa tyka tvojho linkovania som veeeelmi zvedavy, ale pochybujem ze tzv. tr3mpho dogma je prekonatelna..
Reakcia na: zakaznik #111678:
Fajn system 🙂 Ale idealnejsie by bolo nemat 100 roznych variant jednej linky (a teraz nech ma BWD zbicuje)..
Reakcia na: eraser #111601:
Súčasdné linkové vedenie považujem za optimálne pri súčasnej sieti električkových tratí. Mám pripravený nový koncept linkového vedenia, ten však už ráta aj s traťou do Petržalky a neplánujem ho zverejniť skôr, ako to bude potrebné a skôr, ako naň budem mať porobené aj kompletné grafikony. Výchadzam v záasade zo systému dve linky na radiálu. Linkové vedenie jedna linka na radiálu nie je pre Bratislavu vhodné, lebo buď by si musel mať len radiálne linky, čím by sa počet prestupov zvýšil nad únosnú mieru (treba rátať s tým, že dosť veľa ľudí už na tu električku z niečoho prestupuje), alebo ak by tam zas boli diametre, tak okrem toho, že aj tak sa bude musieť dosť veľa prestupovať, sa zvýši zraniteľnosť električiek, lebo ak bude napr. v Dúbravke a Rači premávať len linka č. 5, potom ak sa stane niečo vážne v Dúbravke, dosť výrazne to negatívne ovplyvní aj električky v Rači. Nerozumiem, prečo do linkového vedenia električiek furt rýpeš, keď mu v podstate nič nechýba. Tie intervaly tu nie sú nejaké hrozné a navyše Ti ani teraz nebráni nikto prestupovať a dostať sa tak do cieľa možno o pár minút rýchlejšie.

Re #111602 ? : Nie donekonečna, len do budúceho roku. K3 nie je možné považovať za normálne nízkopodlažné vozidlo, lebo v NP časti sú tuším len 4 sedačky a NP časť predstavuje okolo 10% celkovej plochy vozidla. Keď už niečo nízkopodlažné, tak nech poriadne, a to tu mať aj budeme, ale nie tento rok. Okrem toho, ako som už spomínal, v súčasnosti nie je potrebné nahrádzať súpravy T3, ale kačice! A pojmy "Brno" a "unifikácia vozidlového parku", prosím, nedávaj dokopy, lebo sú to opozitá.

Re #111603 ? : Takých je málo. Ak by C a D vodičák mali, je dosť pravdepodobné, že by už jazdili na autobusoch a trolejbusoch a na električkách aj brigádne. Okrem toho niektorí, čo jazdia na električkách a majú aj C a D tam jazdia preto, lebo chcú. A nikoho nemôžeš nútiť, aby prešiel z električiek na autobusy alebo trolejbusy.

Re #111606 stevo: Pretože boli nárazovo aj dodané (dožije nám 110 vozidiel T3SUCS - okrem pár generálok - z rokov 1985 - 1989).

Re #111607 ? : Netrep dunčoviny. Električky sa udrživajú na neporovnateľne lepšej úrovni ako autobusy, a preto tu vydržia aj oveľa dlhšie ako predpísaných 20 - 25 rokov. Okrem toho, doteraz nemalo ani veľmi zmysel nové kupovať, lebo kačice a T3CS/SU sa obnovali modernizáciami a iné typy vozidiel nebol dôvod nahradzovať.

Re #111608 ? : Mne sa nepáčil Tr3mpov návrh linkového vedenia a Tvoj už vôbec nie. To, že väčšina ľudí jeho návrh schvaľuje (aj keď neviem, ako si na to prišiel) ešte neznamená, že ja nemôžem mať iný názor. Nie som ovca, aby som musel všetko opakovať po stáde. A "vieš kam" môžeš ísť Ty, po prečítaní poslednej vety som sa rozhodol, že už na Teba reagovať nebudem. Nepotrebujem tu strácať čas diskutovaním s nafúkanými polointeligentnými choromyseľnými deckami, ktoré si navyše myslia, že keď si každé 3 týždne vytvoria nový nick, nikto ich nespozná. Omyl dunčo, každému stačí prečítať si jednu Tvoju vetu a hneď vie, že si to Ty, ani netreba porovnávať IP adresy.
Takto nejako by sa mi páčili vývesky prímestských liniek aj na Slovensku. Sú tam zastávky, názorne vyznačené 4 rôzne trasy, jazdná doba.

http://imgs.sk/images/DSC00001JPG-47958.jpg
VAROVANIE: Bacha, je to z Viedne. Môže vyvolávať flamewar. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.