Inak nechápem, načo sa na DD majú dotiahnuť štandardné trolejbusy... to potom "duobusy" budú jazdiť na 201/202/212? Resp. mám pocit, že nám už dosť chýbajú nové kĺbové trolejbusy.
Re #110161 ivanbuto: A ak bude nejaka odpoved z magistratu, kludne to plz preposlite aj na ba@imhd.sk, nech z toho chalani spravia pekny clanok A nemusi sa to tykat len tohto problemu...
Náhodou, to je fajn, že sa mestská polícia volá! Zákaz sa nedodržuje tak ako už aj pri videopožičovni, ale už aj pri tomto nedodržovaní je za zastávkou prázdnejšie ako bolo, resp. ak sa niekto odstaví bližšie ku Bjornsonovej, žo až tak nevadí.
Zvyšok by mal byť na spolupráci vodičov/dispečingu/polície.
Takže po zatrolejovaní obratiska budú na DD teda premávať aj 15Trky? Ako vidím tak už 33 nebude celkom nízkopodlažná (aj keď ani tie vrakosy, ktoré zastupujú 25Tr nie sú)... Ale mňa by zaujímalo kde by tie trolejbusy mali takú mini vozovňu... Verím tomu, že keď budú na konečnej stáť cez noc nebudú bez grafitov... ? Ale zase budú menšie intervaly... Teda dúfam, že potom nepresunú 25trky na iné linky
Čítal som jeden článok v Respekte (článok je platený, ale niečo je aj tu: http://en.wikipedia.org/wiki/Shared_space) kde je celkom zaujímavý nápad, ako riešiť dopravu v mestách. Hovoria tomu "shared space". Ide zjednodušene povedané o to, že sa v určitej časti mesta odstránia všetky značky a platia len základné pravidlá (prednosť zprava a pod.).
Viem si takéto riešenie predstaviť na Kamennom námestí. Ak by sa len vypli semafóry, môže nastať občas zdržanie kolesovej dopravy chodcami na prechodoch (križovanie dvoch lievikov). Ak by sa však prechody odstránili a chodci by mohli chodiť aj krížom, zdržanie by nenastalo (žiaden lievik).
Mali by zriadiť L36 s trasou Molecova - Ďumbierska. Na Molecovej by sa mohlo prestúpiť na L33 a na Kramároch na L204, 212, 49. MHD v Bratislave je založená na prestupovaní - viď Petržalka. Ľudia si už zvykli. ? ? ?
vsak ja hovorim ze z hlavnej stanice to nie je take kriticke, ale usek Botanicka zahrada - Slavicie udolie - Kramare je podla mna kapacitne nedostatocny, Hlavna stanica, nie, to uznavam, ale nevyuzite by to tiez nebolo... a zase robit konecnu niekde na Kramaroch by tiez nebolo velmi rozumne...
to urcite nie... L32 je vytazene az pretazena aj v useku Botanicka zahrada - Slavicie udolie - Kramare, od Slavicieho udolia obzvlast... a aj na Hlavnu stanicu z Kramarov by neprevazala vzduch aj pri daleko lepsom intervale, aj ked je to volnejsie...
L32 je najvyhodnejsie spojenie s Hlavnou stanicou pre minimalne celu Karlovu Ves, Devin (Dubravka to bude asi mat lepsie L83)
Ale podstatne je spojenie na Kramare, kde su dost podstatny zamestnavatelia ako vsetky mozne nemocnice: od DFNsP, cez FNsP BA pracovisko Kramare, az po NOU, NUSCh a netreba zabudnut na ministerstvo, a tiez administrativne centrum rastuce na Patronke (Siemens napriklad...) a tiez studenti - medici iduci L32 z internatov Druzba a Mlynska dolina do skoly - do nemocnice na Kramare - je sice pravda ze zamestnanci nemocnic a studenti su narazova zataz - pred 6tou (sestry:), pred alebo okolo 7mej (lekari) a okolo 8mej (studenti) ale vtedy sa casto stava ze sa na Slavicom udoli do L32 neda dostat! ?
Celý problém s 32 by sa, podľa mňa, vyriešil posilou 33, keďže najproblematickejší je práve úsek Kuklovská - Molecova. Počas rannej špičky by to mohlo ostať tak ako to bolo doteraz, teda minútu alebo dve pred odchodom 32 by išla 33, s tým, že by naozaj aj išla, nie ako 33/6 každý druhý deň. Cez prac. dni v sedle a cez víkend poobede zmeniť interval z 10-20 na 10 a poobedná špička 5 alebo súčasných 6 minút. Ešte k tomu zrušiť 133 a výprava by bola 6 vozidiel, náhradou by po dostavaní obratiska mohli byť 15Tr. A pevne verím, že tá minibus linka a priame spojenie s Tescom, ktoré je požadované 3 iniciatívnymi dôchodkyňami, sa neuskutoční.
"obyvatelia DD, KV a Dúbravky požadajú spojenie s OD Tesco Lamaè"
nebolo by efektivnejsie vytvorit v KV a DD obchodnu siet? chce sa vobec ludom chodit za nakupmi tak daleko?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
igi151