Myslíš si, že keď si šofér, že si požral všetkú múdrosť, alebo lepšie povedané prehľad o obsadenosti liniek po celom meste? Tie zdvojené 92 cez víkendy sú blbosť, keď už nie prvá tak na betón druhý spoj čo ide za 5min je mrhanie vzkm. Takisto ztrojené 92 cez pracovné dni večer alebo ráno. Prvá je slušne naplnená, druhá menej ako na 25% a tretia odveze do 10cestujúcich.
Ty si úplne mimo alebo si debil. Aktuálne je reč o Eure. Na to sa odvolávam a na nič iné. Neni to síce len čiste o Eure ale aj o snahe sa čo najviac nabaliť zo strany predajcov.
mne ide o tie 92, ktoré chodia poobede v 20 min. intervale a sú VEČNE prázdne (Patrónka - VW). Či chceš mi povedať, že sú plné? Mimochodom, v piatok som šiel práve tou 92, čo má 5 min. interval (12:40 z Dolnozemskej) - dokopy nás tam bolo tak 10 a k VW (teda ja som šiel ku ŽST DNV) sme šli 3 (!!) cestujúci.
takze dve narvane 92 ktore idu za sebou v 5 min intervale je pre teba douvod ju rusit.
Tym vasim zmyslanim mozete zrusit polovicku liniek a budes mat hned potrebny pocet vodicov a aj kapacitnych vozidiel
"v podstate ide o anomaliu a ten autobus ma tak "prednost" ako ja na luke v strede lesa pred autom ktore sa tu vyskytne... proste autobus je niekde, kde sa s nim v zakonoch nepocita a malo by to byt osetrene znacenim..."
Malo. Veď, keď sme sa o tom vtedy pred niekoľkými rokmi bavili, tak ten, ku ktorému sme došli, bol dosť nejednoznačný. Ale zas, určitú logiku to má. Keď vidím autobus na koľajniciach, môžem predpokladať, že ide o NAD. Druhá vec je, že za volantom toho busu môže byť šofér, ktorý nevykonáva žiadnu NAD a len drzo predbieha kolónu.
inak co sa reko hlavnej stanice, IPR & co .. tak keby mesto nebolo hlupe, tak sa mohli dohodnut so ZSR tak ako to povodne ZSR chceli, ze z filialky chceli urobit hlavnu podzemnu stanicu, ktora by bola situovana o dost viac v centre mesta ...
ku konceptu protichodne jazdiacich liniek dosli aj vo viedni na to, ze sa to urobit aj optimalnejsie... tak sa stare linky 1 a 2, ktore jazdili proti sebe zrusia a budu ciastocne zlucene s linkami J, N a 65 a tie budu tiez zlucene
Vzdy sa da na nieco vyhovorit (napriklad na tych nenazranych podnikatelov co si dovoluju chciet mat zisk, a to sa nikde inde na svete nemoze stat ze by nieco zdrazelo, len na Slovensku), ale nemozu nechat euro nevinne, tak radsej toto zhodia na euro aj podnikatelov zaroven.
hej, hej... ked niekto iny ako zeleznice ma rekonstruovat stanicu tak spolocnost ako ballymore (pri stavbe Eurovea kazdy zucastneny moze potvrdit ze maju vysoko korektny pristup, stavaju v ramci povoleni, spolupracuju pri uprave okolia nie vylucne vo svoj prospech)... urcite nie je problem dat do podmienok tendra napriklad obrat 1mld euro za posledny rok, skusenosti z investiciami v takomto rozsahu, a napriklad aj priamo - skusenosti z rekonstrukcie zeleznicnej stanice... IPR ci ako sa to vola, to dufam nie!!! vsak to je des... najlepsi je ten odr* co spravili, resp. spolu s mestom spravili s rekonstrukciou divadla Astorka ktore malo byt akoze sucastou povolenia na stavbu tej budovy na hodzovom... to je na dlhsie rozoberanie, ale dopadlo to tak ze ziadne divadlo nezrekonstruovali ani nepostavili a zrejme vsetci aj na magistrate su spokojni... a este dostali vpodstate zadarmo priestory podchodu na hodzovom... nuz takto "podnikat" to je hej...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
pepke