Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #109553:
Moze. Ja ale hovorim o tom ze samotna trolejbusova trat velmi v tomto ohlade nepomaha 😉 BUS pruh ano, bez ohladu na to ci tam ide autobus, alebo trolejbus.
Reakcia na: ivanbuto #109547:

"Zlepší sa aj prejazd cez električkovú trať, ktorá bola bez semaforov." - nj, co tam po nejakych 100 ludi v elektricke co budu zdrzani

"Informácie z magistrátu hovoria, že index automobilizácie v Bratislave rastie každý rok - dnes pripadá takmer jedno auto na dvoch obyvateľov. To robí z Bratislavy jedno z najmotoristickejších miest Európy. Je to dané aj ekonomickou úrovňou obyvateľov, aj životným štýlom." - je to dane predovsetkym imbecilitou ludi na magoriate
Reakcia na: 810zssk #109551:
moment... trolejbus nemoze ist do buspruhu? ?
Reakcia na: hoppusmark01 #109538:
Preco by sa ta 99 neoplatila? Pri tom intervale sa tam trolejbus oplati, ale urcite to nie je priorita na nasledujucich X rokov.
Reakcia na: ivanbuto #109534:
Visibility of network moze byt funkcna u elektriciek a mozno aj BUS pruhov, pretoze moze pritiahnut ludi z aut, ktorym ukaze ze existuje rychla alternativa v podobe MHD. Ale pri trolejbusoch to podla mna fungovat nemoze..
Reakcia na: hoppusmark01 #109301:
Akosi nechápem, prečo by to mala byť vina vodiča ak si ty nestlačil tlačidlo.
Reakcia na: Valec #109548:
no tak im tam vypadlo "ne" vo vete "-budú fungovať v režime dynamického riadenia električkovej dopravy, s preferenciou jazdy električiek." je tam toho...
Reakcia na: ivanbuto #109547:
"Dve svetelné križovatky - Líščie nivy - Záhradnícka a Jégého - Záhradnícka, budú fungovať v režime dynamického riadenia električkovej dopravy, s preferenciou jazdy električiek."

? ? ?
Hlavne, že fungujúce dynamické riadenie dopravy máme v BA len na veľmi málo križovatkách.
Reakcia na: Emo #109520:
Hej, a sledovel si jazdu cez kríž na Miletičovej, kríž na Jégeho, a zbiehaciu výhybku Trnavská/Jégeho? ?
Reakcia na: bwd #109481:
A ukázať, čo trolejbus "dokáže" sa dá aj tak, aby to nebol zlý zážitok pre cestujúcich, aj keď samozrejme ukazovať maximálne možné zrýchlenie z 0 by asi nebolo najmúdrejšie s cestujúcimi. ?
Reakcia na: bwd #109481:
On písal o tom, že v Pardubiciach sa musia trolejbusuy neodôvodnene vliecť, nepísal o tom, že na trolejbuse sa má jazdiť s "raketovým rozjazom" a následne prudkým brzdením. Ty si to maniulatívne použil, aby si začal zase omieľať to, čo si omieľal minule.
Reakcia na: hoppusmark01 #109538:
"Ale ak by niekto chcel zatrolejovať takú linku 99, tak musí uznať, že tá linka ide v celej trase na rovine, takže sa to neoplatí.. "

Asi by si mal podniknúť turné po tých všetkých rovinatých mestách s trolejbusovými sieťami a ísť im vysvetliť ako neekonomicky robia dopravu.
Reakcia na: hoppusmark01 #109541:
a ak sem neimugruje velke mnozstvo HugoBossov ?
Reakcia na: hoppusmark01 #109539:
pričom Bratislava má dosť veľké kapacitné nároky na MHD, takže ak sa električka vybuduje všade tam, kde treba, o koľaje nebude núdza. Takisto je Bratislava dosť kopcovitá, takže to isté platí aj u trolejbusov: ak budú zavedené trolejbusy všade tam, kde treba, tak bude drátov dosť.. Takže o to, že by sme nejak stratili dráty a koľaje, sa báť nemusíme (ak bude normálne vedenie mesta a DPB ? )
Reakcia na: hoppusmark01 #109539:
podla mna je visibility of network absolutne irrevelantna... jednoducho tam kde su velke prepravne prudy a kde je to technologicky mozne by mala byt elektricka, tam kde to technologicky nie je mozne tak tam trolejbus a doplnkovo mimo zastavanych casti mesta autobus... po dobudovani trolejovych spojok medzi tymi trolejbusovymi linkami, by mohli premavat aj doplnkove linky vramci mesta...

priklad: ak bude v petrzalke elektricka a nejaka siet trolejbusov a trasa linky 99 s nou bude stotoznena na 70%, nebude dovod nezatrolejovat zvysne casti a spravit z nej trolejbusovu linku...
Reakcia na: ivanbuto #109534:
K tej visibility of network..
Ja si myslím, že v prvom rade by sa malo pri rozhodovaní, či pôjde do tej ktorej oblasti električka, trolejbus, alebo autobus, pozerať na požadovanú kapacitu a ekonomické kritériá a pod. Čiže keď sú niekde vysoké kapacitné nároky, tak tam postavíme električku bez rozmýšľania nad tým, či budú tie koľaje spĺňať kritérium visibilty of network...
Takisto ak niekde budú vhdoné trolejbusy z dôvodu ekonomického, tak ich tam zavedieme. Ale určite to nebudeme robiť iba preto, aby tam viseli dráty a boli ich vidieť..
Čiže kritérium visibility of network je podľa mňa až na poslednom mieste pri rozhodovaní, ktorý typ dopravy do oblasti pôjde..
Reakcia na: ivanbuto #109535:
O tej Šancovej si to isté myslím aj ja, napísal som to v ďalších príspevkoch..
Ale ak by niekto chcel zatrolejovať takú linku 99, tak musí uznať, že tá linka ide v celej trase na rovine, takže sa to neoplatí..

No a ešte k tej 205: keď som bol v Hamburgu, tak tam boli zaujímavé vodíkové autobusy. Tie sú takisto totálne bez emisií a vypúšťajú akurát paru (to bolo na tom to najzaujímavejšie, jak sa z tých autobusov parilo ? )..
Takže to by tiež mohla byť alternatíva k trolejbusom (na rovine), samozrejme že ak už je napr. L205 trolejbusová, tak už to rušiť nebudeme a trolejbusy tam necháme..
Reakcia na: ivanbuto #109535:
nie moze, ale je... celkovo je rychlejsi trolejbus, teda mam taky pocit, ze aj rozbiehanie na krizovatke je take, ze kym vodic a-busu zaradi rychlostny stupne, t-bus je uz za krizovatkou ?
Reakcia na: S499.1023 #109374:
Prečo? Podľa mňa to má vplyv aj na ľudí, čo v priestore bývajú, pohybujú sa, cestujú...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.