Žeby niečo ďalšie do NR? Btw. dnes som mal tú česť jedným Volvom sa v Nitre previezť a musím konštatovať, že s tou klimatizáciou to nemalo chybu (o čom som sa nakoniec mnohonásobne presvedčil mimo SR, ale na Slovensku to bola pre mňa premiéra ísť autobusom MHD s funkčnou klimatizáciou)... Akurát SAD NR má trochu iné predstavy o normovanej spotrebe, ako cca 45 - 50 litrov na 100 km, ktorú má to Volvo pri klíme zapnutej na najúspornejšom móde (25 °C). K tomu designu Volva - je taký typický chladný, severanský. Niečo ako nábytok z Ikei. ? Ale niekomu sa to môže páčiť, prečo nie...
Re #109022 S499.1023: Ďakujem, napísal si to za mňa, ušetril si mi robotu. ?
TERAZ to maju, ale 10 rokov dozadu to NEMALI. Este by som mal mat doma ten casopis, kedze som si ich archivoval.... A jediny, kto tu odmieta akceptovat fyzikalne zakony si tentokrat ty.
Prassat aj Olmeca rozhodne automatické nastavovanie sklonu majú.
Ďalej to nebudem riešiť, keďže z akýchsi ideologických dôvodov odmietaš akceptovať fyzikálne zákony.
hej? A vies ze napriklad v USA je najkvalitnejsi benzin 91 oktanovy (okrem neho si mozes kupit 87 a 89)a ze tam do benzinov stedro pridavaju etanol? A vies ze vsetky ceny v USA su udavane bez dane? Ze Porsche pre USA ma minimalne niektore veci lacnejsie urobene ako pre Europu? (neprava koza a podobne)? Oplati sa nieco si nastudovat skor ako sem zacnes vypisovat....
Passat, Omega, Laguna.... o tom poslednom som si nie celkom isty.... Svetelne toky SU relevantne, lebo pri pohybujucom sa vozidle ti ziadna technologia nezabezpeci, aby to neoslnilo protiiduce auta ani na chvilku... nakoniec, to aj vidim ked jazdim.... Napriklad na vrchole stupania alebo hrbolcoch mi to na zlomok sekundy posvieti do oci kym sa to stihne sklopit...
Pričom zas napríklad kaštieľ v Rusovciach by bol aj komerčne zajimavý. Lenže namiesto toho, aby ho vláda konečne predala nejakému investorovi, tak čaká, kým sa rozpadne na prvočinitele.
pouzitie britskych zeleznic ako prikladu ma neprekvapuje, kedze je to ukazkovy pripad ako nespravne liberalizovat trh, stat tam zle nastavil podmienky pre prepravcov a nasledky sa dostavili, je to cele o nastaveni podmienok a regulacii, tak ako najnovsie EU reguluje medzinarodne hovory sa da rovnako regulovat MHD vhodne nastavenymi jasnymi podmienkami pre prepravcov v ramci ktorych si mozu konkurovat
ak vravite ze v tom nie je rozdiel co sa regulacie tyka lebo mesto prakticky moze regulovat vlastny dopravny podnik, tak pointa je v tom, ze v konkurencii su podniky tlacene k vyssej efektivite, zatial co v pripade nasho monopolu DPB netlaci k vyssej efektivite dokopy nic, lebo nema konkurenciu
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
credo