Jaký strop? Evropští výrobci udávají dvě verze obsaditelnosti - 4os/m2 a 8os/m2. Stejný ukazatel ti uvádí Siemens v materiálech o Combinech, Mercedes o svých Citarech, Solaris a další.
"nemaju akosi potrebu robit z MHD dobytcak"
To nemají nikde, jen se velkou kapacitou chlubí všichni výrobci, bez ohledu na to, zda dodávají vozidla do Moskvy nebo do Innsbrucku.
"vo W sa uvadza maximalna kapacita pri 4os/m2, ale urcite norma je na 8os/m2"
Opět se mýlíš. Výrobce musí splnit především normy EU. A tramvaj kterou výrábí a prodává na tomto trhu musí splňovat jisté konstrukční (bezpečnostní) náležitosti. Až po té následuje homologace pro danou zemi.
A i kdyby ULF uváděl 12 t. na 4os/m2, tak by to bylo ještě brutálnější. Fíha...
"najvacsia sranda je, ze mu zjavne vobec nevadi, ze porschetera ma vyssie napravove tlaky ako tazke viedenske metro"
To je další blábol. Neustále opakuješ zatížení prázdného vozidla. Combino má podle tebe také vyšší nápravový tlak než vozy metra? Slyšel jsi něco o pevnostních normách, které se samozřejmě liší vozidlo od vozidla vlak/vlakotramvaj/tramvaj? Ještě jsi mi tu stále nedal link na tu hmotnost ULFu.
"su na tom skoro lepsie ako najlepsie useky prazskych trati"
Netvrdím, že Praha má tratě ve skvělém stavu, ale spousty nových tratí ve skvělém stavu tu je. Mimochodem, v čem se liší ty pražské od těch vídeňských - Karmelitská, Českomoravská, Sokolovská, Barrandov, Na Poříčí, Hradčanská, Nádražní, Černokostelecká, Chotkova nebo Koněvova? Jsou tyto komplezně zrekonstruované/nově postavené tratě v něčem horší než ty vídeňské? Ty jsi znalec pražské tramvajové sítě?
pochybujem, ze sa niecoho takeho dockame. to je len dalsi z radu vymyslenych a vycucanych martinovych argumentov, kde vari z vody
hlavne, ze vo viedni sa povazuje za strop obsadenosti 4os/m2 nemaju akosi potrebu robit z MHD dobytcak
jemu asi fakt nejde do hlavy ten oxymoron, ze pri vsetkych prostriedkov vo W sa uvadza maximalna kapacita pri 4os/m2, ale urcite norma je na 8os/m2 :))
mno nist, martin sa kedysi javil solidny diskusny partner, ale teraz vari totalne z vody a "tvori" si argumenty ako mu to ide
najvacsia sranda je, ze mu zjavne vobec nevadi, ze porschetera ma vyssie napravove tlaky ako tazke viedenske metro aj ked na tych castych vylukach viedenskych elektriciek som sa zasmial dovolim si tvrdit, ze tie najhorsie useky viedenskych elektrickovych trati su na tom skoro lepsie ako najlepsie useky prazskych trati
Na doplnenie, dovolím si sem skopírovať časť novinky z mestskadoprava.net:
Spoločnosť Slovak Lines Bratislava zakúpila na diaľkové linky autobus Irisbus Evadys 12,8M - EČV: BA-853TG. Na vozidle je aplikovaná najnovšia verzia laku Slovak Lines - Expres v tmavočervenom vyhotovení.
Po prelakovaní viacerých vozidiel Renault Iliade do novej farebnej schémy Slovak Lines - Expres bol nový lak aplikovaný aj na niekoľko vozidiel Mercedes Intouro, napr. EČV: BA-634HM a BA-859MJ.
Hmm, presne tento obrázok som poslal svojmu bývalému šéfovi, keď som odchádzal na dovolenku a ten chudák bez zmyslu pre humor to nemohol prehryznúť ? ? ? .
1) Nemám pocit, že by na tej fotke niekto riskoval život.
2) Áno, plynie mu z toho zákonom presne stanovený zisk PO dotácii. T. j. nie je tam prietor na to, aby niečo dával Ajkovi ? .
Pretože majú byť MIESTO tých K2S, čo je pomerne logické - načo robiť novostavby bez nízkej podlahy?
Bývalý vedúci I. DTPE, dnes riaditeľ DP-ED dokonca kedysi odmietal aj moje opätovné prijatie do pracovného pomeru pre "vysokú návratnosť vozidiel" (rozumej odmietanie jazdiť so šrotmi). Hádam už to máme dnes vyjasnené ? .
Súdruh Klaus G. je pre mňa osobne na poste technického zástupcu vedúceho DTPE absolútnou záhadou - ako môže robiť technického zástupcu niekto, kto tým električkám vôbec, ale vôbec nerozumie? Aký to kontrast v porovnaní s ing. Pavlom P.! Nebolo mu dobre ako hlavnému výpravcovi? Vedúcim prevádzky aj tak nebude, táto jeho snaha je zbytočná. Ale ten človek nemá žiadnu schopnosť sebareflexie, tak tomu to je jedno.
Skor som narazal na to ako sa vzdy tvaris na strasne doleziteho lebo vies nieco tajne Ale nechajme to tak, nech tu nespamujeme.
Este stale je par starych K2 a tie by sa mohli nahradit Variom. Totiz, prave pri ludoch kvoli ktorym su nizkopodlazne vozidla dolezite, je system odvsadial-vsade vyhodny. Nie som za zavadzanie tohto systemu kvoli tymto skupinam, ale ked ho uz mame, tak ho vyuzime Samozrejme, zmysel to ma len ked budu garantovane nizkopodlazne spoje.
1) Nehovoril si o unifikácii, hovoril si o podobnosti.
2) Škoda Auto nemá so Škodou Plzeň okrem toho Indiána nič spoločného.
3) Ja vidím na 15T podobnosť s M1 alebo 21Tr, čo je aj logické vzhľadom na osobu autora. Podobnosť s ULF--om tam naoszaji nikto okrem teba ešte neobjavil.
4) Nie, nevidím nepriatEľa všade, Ale neznášam, keď niekto trepe bludy bez ohľadu na to, na ktorej strane stojí.
5) Buď si istý, že tie podmienky toho JEDNÉHO kontraktu na prenájom som si veľmi dobre preštudoval. A keďže sa prenájmami dráhových vozidiel momentálne aj tak nejako profesionálne zaoberám, tak som z toho asi aj pochopil podastatne viac ako ty. Napríklad to, že vozidlá budú stále opravovať tí istí dielenskí. Akurát ich bude platiť iná firma a ty sám uvidíš, že náhle začnú aj úplne inak pracovať.
6) SOR CN 10,5 je široký, mám taký pocit, 2500 mm. Myslím, že 2525 mm sú široké až vozidlá radu NB. Ale to je úplne jedno.
Nemyslím si, že by MEGO bol rád, keby som tu zverejňoval jeho funkciu v DPB...
Re #102466 ZloŠuk: Vario LF2 Ti bude nanič, keďže všetky "kĺbové" linky už budú obsluhobvané K2S. A každá radiála je obsluhovaná aspoň jednou "duplákovou" linkou, takže NP vozidlá sa tým pádom dostanú všade. Aj tak si myslím, že niektoré linky, kde jazdia v súčasnosti K2S, by sa mali riešiť súpravami, resp. článkovými vozidlami dĺžky súpravy - konkrétne linka 14 celotýždenne celodenne a linka 13 v piatok a nedeľu poobede. Vo zvyšnom čase by som na 13 nechal jazdiť sólo T3.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
m@rtin
Jaký strop? Evropští výrobci udávají dvě verze obsaditelnosti - 4os/m2 a 8os/m2. Stejný ukazatel ti uvádí Siemens v materiálech o Combinech, Mercedes o svých Citarech, Solaris a další.
"nemaju akosi potrebu robit z MHD dobytcak"
To nemají nikde, jen se velkou kapacitou chlubí všichni výrobci, bez ohledu na to, zda dodávají vozidla do Moskvy nebo do Innsbrucku.
"vo W sa uvadza maximalna kapacita pri 4os/m2, ale urcite norma je na 8os/m2"
Opět se mýlíš. Výrobce musí splnit především normy EU. A tramvaj kterou výrábí a prodává na tomto trhu musí splňovat jisté konstrukční (bezpečnostní) náležitosti. Až po té následuje homologace pro danou zemi.
A i kdyby ULF uváděl 12 t. na 4os/m2, tak by to bylo ještě brutálnější. Fíha...
"najvacsia sranda je, ze mu zjavne vobec nevadi, ze porschetera ma vyssie napravove tlaky ako tazke viedenske metro"
To je další blábol. Neustále opakuješ zatížení prázdného vozidla. Combino má podle tebe také vyšší nápravový tlak než vozy metra? Slyšel jsi něco o pevnostních normách, které se samozřejmě liší vozidlo od vozidla vlak/vlakotramvaj/tramvaj? Ještě jsi mi tu stále nedal link na tu hmotnost ULFu.
"su na tom skoro lepsie ako najlepsie useky prazskych trati"
Netvrdím, že Praha má tratě ve skvělém stavu, ale spousty nových tratí ve skvělém stavu tu je. Mimochodem, v čem se liší ty pražské od těch vídeňských - Karmelitská, Českomoravská, Sokolovská, Barrandov, Na Poříčí, Hradčanská, Nádražní, Černokostelecká, Chotkova nebo Koněvova? Jsou tyto komplezně zrekonstruované/nově postavené tratě v něčem horší než ty vídeňské? Ty jsi znalec pražské tramvajové sítě?