Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: tr3mp #102405:
"Nevýhodou chladenia klimatizáciou nie je to, že v klimatizovanom prostredí je chladnejšie. Nevýhodou je práve spôsob, akým sa nižšia teplota dosahuje - vháňaním studeného vzduchu do miestnosti, vozidla (pričom ten studený vzduch má ešte nižšiu teplotu, než na ktorú je nastavená klimatizácia). V lete pritom ľudia chodia oblečení ľahšie, ako v zime, a teda chladný vzduch môže prúdiť priamo na nechránené časti tela - a byť vystavený studenému prievanu nechránenými časťami tela nie je to najlepšie pre zdravie."

A práve preto by mala byť klimatizácia nastavená tak, aby rozdiel v teplotách bol maximálne 10° C. ?
Reakcia na: bwd #102353:
No ja keď tade idem, tak si vždy počkám na zelenú a nikdy mi to nepridalo nejak veľmi dlho (a keby aj hej, tak bezpečnosť je prednejšia). Ale možno som si už zvykol. ?
Reakcia na: Emo #102403:
"Keď Ti príde v zime nevykúrený autobus, aj vtedy povieš, že v zime má byť zima?"

Ja to radšej rozviniem, keďže som sa asi nevyjadril dostatočne zrozumiteľne (a zároveň si vybral vetu, ktorú som dal do príspevku na odľahčenie):

Nevýhodou chladenia klimatizáciou nie je to, že v klimatizovanom prostredí je chladnejšie. Nevýhodou je práve spôsob, akým sa nižšia teplota dosahuje - vháňaním studeného vzduchu do miestnosti, vozidla (pričom ten studený vzduch má ešte nižšiu teplotu, než na ktorú je nastavená klimatizácia). V lete pritom ľudia chodia oblečení ľahšie, ako v zime, a teda chladný vzduch môže prúdiť priamo na nechránené časti tela - a byť vystavený studenému prievanu nechránenými časťami tela nie je to najlepšie pre zdravie.

Kúrenie (vo väčšine prípadov) funguje tak, že mám výhrevné teleso, ktoré sála teplo. A aj keby bola miestnosť ohrievaná prúdom vzduchu, v zime bývaš viac oblečený, takže prievan až taký problém nie je (menej nechránených častí). Naviac keď Ti fúka napr. na krk nie teplý ale studený vzduch, tak je to rozdiel.

Inými slovami, nevadilo by mi až tak ochladzovanie vozidiel, keby bolo zabezpečené inteligentnejším spôsobom ako fúkaním ľadového vzduchu 🙂
Reakcia na: S499.1023 #102397:
Tak vyzeralo by to zaujímavo. ? Ale myslel som rozmiestnenie sedačiek. ?
Reakcia na: tr3mp #102077:
Keď Ti príde v zime nevykúrený autobus, aj vtedy povieš, že v zime má byť zima? ? ?
Reakcia na: stevo #102089:
No a až teplota vzduchu stúpne až neviem kam a slnko svoj pekelný výkon spustí naplno, tak sa v tom IGK pozatváram, stlačím tlačidlo s nápisom "AC", na krútivom koiesku si nastavím číslo "23" a budem v pohode ? .
Reakcia na: Ámos #102084:
Na ten tvoj spôsob výpočtu si prišiel ako, Pištík?
Reakcia na: tr3mp #102077:
Mne je jedno, ako to vnímaš. Ja pred neklimatizovanou MHD uprednostní klimatizovaný IGK a je mi úplne jedno, že to oslabuje moju schopnosť vyrovnávať sa s vyššími teplotami prirodzene ? .
Reakcia na: S499.1023 #102396:
ked tadial moze prejist porschetera, ktora ma o vyse 40% vyssie napravove tlaky, "fixne" dvojosove podvozky, tak by nemal byt problem ani ULF 😉
Reakcia na: Lubomir #102074:
Toto často opakované tvrdenie NIE JE pravdivé.
Reakcia na: Emo #102072:
Jasné, kolesá v NP autobuse umiestniš mimo karosériu, čo?
Reakcia na: aquila #102051:
Už keď som sa začal preklikávať po troch týždňoch na nejaký dátum, kde osm naposdledy skončil, tak som videl veľkú hádku s M@rtinom. Problém je v tom, že ULF by v Prahe prešiel tak 200 m.
Reakcia na: Ámos #102042:
Akú podobnosť s ULF-om tam vidíš? A na čo sa podobajú výerobky so znakom okrídleného šípu, na čo si si zvykol, ty trkvas?
Reakcia na: Ámos #102006:
Rozdiel v celkovej ploche konkrétne ktorých dvoch autobusov je O,54 m2???
Reakcia na: M3go #102000:
Pretože by to bola hlúposť par excellence.
Reakcia na: Ike #101944:
Pri takomto ponimani by si mal za chvilu Celoslovensku dopravnu spolocnost, a. s. 😃 Ved ZSSK budu partnermi v kazdom IDS... Takze plati to, co napisal S499 🙂
Reakcia na: Lubomir #101999:
SOR-ka nemá s kĺbákom žiadne problémy. SOR.ka čaká na dostavanie haly.
Reakcia na: Lubomir #101982:
A prečo by tie prenajaté vozy SO SERVISOM nemohli byť úplne inej značky? Čo na tom záleží, keď sa nemusíš starať o ND a servis?
Reakcia na: Ike #101944:
Nie, o fúziu rozhodne nepôjde. Zjednotia sa akurát CP a cestovné doklady. Peniaze sa rozdelia.
Reakcia na: Ike #102387:
premavky = prevadzky

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement